Sabah saat beşte uyandım ve keşif birliğinin kaldığı yere gittim evet keşif birliği. İlk başta bende şaşırdım neden beni acemi birliğine değil de direkt keşif birliğine aldılar sonradan öğrendim ki bunu Levi Ackerman istemiş yani bir zamanlar abi gibi gördüğüm kişi.
Keşif birliğine geldim ve oradaki bir asker ismimi sordu bende "Darcy Upshur"diye cevapladım. Sonra asker kendisini takip etmesini istedi. Heyecanlıydım yıllardır görmediğim kişileri şimdi görecektim Erwin, Hange ve Mike. Tabii Levi konusunda heyecanlı değildim üstüne üstlük ona karşı kin tutuyordum.
Bir odaya girdim ve karşındakiler o malum kişilerdi. Erwin, Hange ve Levi. Hepsi şaşırdı ve Erwin ile Hange tam bana sarılacakken Levi önce davrandı, bana sıkı sıkı sarıldı, kin tuttuğum kişi.
"Darcy, seni çok özledim iyiki buradasın" dedi.
Şaşırmıştım ama sarılmadım, sarılamazdım. Sonra beni bırakması için hareket ettiğimde beni bıraktı ve Erwin ile Hange'ye sarıldım.
"Darcy,çok büyümüşsün" dedi Erwin.
"Ve çok tatlı bir kız olmuşsun"dedi Hange.
"Hatırlıyor musun Hange? En son gördüğümüzde 6-7 yaşlarındaydı"
"Evet"
Gülümseyerek teşekkür ettim.
"Hangi bölüme gideceğine gelecek olursa-"
"Benim bölüğüme gelsin"
Daha Erwin'in sözü bitmeden araya Levi daldı.
"Levi bölüğünden başka bölüm yok mu?"diye sordum.
Levi'ın surat ifadesi kırgınlık Ve üzüntü ile doluydu. duygularını hiç belli etmezdi ama şimdi öyle değil.
"O zaman seni Hange'nin gru-"
"Erwin, lütfen benim gruba al" dedi Levi.
Sinirlendim, sen kim oluyorsun da böyle kararlar alabiliyorsun!
"Pekala Darcy, o zaman Levi bölüğündensin"
"Ama ben-"
"İtiraz istemiyorum Darcy Upshur, konu burada kapanmıştır! Levi, Darcy'ye nerede kalacağını göster."
Levi ile beraber koridorda yürüyorduk bir Ackerman ile!
"Darcy, neden benim bölüğüme gelmek istemedin?"diye sordu Levi.
"Bana hala değer veriyor musun Levi?"
Kendi ismini benim ağzımdan duyunca şok oldu ona küçükken abi veya Levi abi derdim.
"Tabii ki de Darcy"dedi.
"Yalan söyleme!"dedim sertçe.
"Ne?"
"Siz Ackermanler böylesiniz hep kötü ve şerefsiz!"
"Ama sende bir Ackermansin Darcy"
Doğru ben bir Ackermanim. Kenny Ackerman'in kızıyım.
"Maalesef"dedim.
Darcy'nin geçmişi:
Annem, Alisa Upshur ile yeraltı şehrinde yaşadım. Anneme, babamın neden yanımızda olmadığını sorduğumda "bizi terk etti" cevabını aldım. 6 yaşıma kadar annemle yaşadım sonra babam yani Kenny Ackerman, annemi gözümün önünde öldürdü ama o beni öldü sanıyordu.
Diğer gün etrafta dolaşırken iki sapık adamla karşılaştım. Burası yeraltı şehriydi güvenli bir yer yoktu. Çırpınmaya çalıştım ama çok güçsüzdüm, sadece bağırıp çığlık atıyordum. Sonra bir adam geldi ve o iki sapığı öldüresiye dövdü.
Sonra bu adam beni bir yere götürdü ve birkaç kişi ile tanıştım sonra bu adam bana abimmiş gibi davrandı. Kendimi nasıl koruyacağımı öğretti ve ona tabi hakkımda olan herşeyi anlattım o da bana. Bu adamın ismi; Levi Ackerman'di.
Neredeyse bir yıldır Levi'ın yanında kaldım ama sonra askerler, yerüstünde bir vatandaşlığımın olmamasından dolayı beni yeraltına götürmek için geldiler ben abimden ayrılmak istemedim ama askerler bizi ayırmıştı.
8 yıldır bekledim elbette Levi beni ziyarete gelecekti çünkü o da eskiden burada yaşamış ve burayı adı gibi iyi biliyormuş. Bana öyle demişti.
Ama Levi'dan ne ses vardı ne de seda beni unuttuğunu düşünüp depresyona girdim bunu bana nasıl yapardı?
Tüm Ackermanler böyle mi? diye düşündüm ve en yakın iki arkadaşımın ölüm haberi geldi. Onu öldüren kişiler ise Levi Ackerman ve Mikasa Ackermanmiş.
İşte o zamandan beri Ackermanlerden nefret ettim ve onları öldüreceğime yemin ettim. Ama bir yandan kendime de lanet ettim. Bu lanet soyu taşıyordum. Ve şu an 15 yaşındaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret ~Attack on Titan~
FanfictionDarcy Upshur, Ackermanlerden nefret ederdi ve iki Ackerman'i de öldürmek için keşif birliğine katılır...