Lestrange ailesi

122 3 3
                                    

*Medya: Jeffrey Lestrange*

Yine her zamanki gibi altıda uyandım. Bugün surların dışına çıkacaktık. Ta ki bir haber gelene kadar.

Kahvaltımı yapmak için tam aşağı inecekken Jean ile karşılaştım ve;
"Günaydın. Bugün keşif iptal" dedi.

"Neden?" diye sordum şaşırarak.

"Çünkü dışarıda, ölmek üzere olan bir adama rastlamışmış. Adam dediğime bakma bizim yaşımızda"

"Peki bundan bize ne?"

"Hadi Darcy. Bu kadar acımasız olma hem Komutan Erwin de keşife çıkmak istemiyormuş. Yani ona da bahane olmuştur"

"Anladım. Şu çocuk nerede?"

"Revirde"

"Tamam. Görüşürüz"

"Görüşürüz"

Merdivenlerden inerek revire indim şu çocuğu merak ediyordum. Hah, kim merak etmez ki?

Revire girdim ve yatağın başına toplanan kişilerin yanına giderken;
"Jeffrey Lestrange. Öyle mi?" dedi Levi'ın sesi.

Olduğum yerde kaldım. Jeffrey Lestrange mı?yoksa.

Kalabalığın arasında daldım ve Jeffrey denilen çocuğa bakınca daha da şok oldum.

Tabii o da şok oldu.

"Darcy Upshur?" dedi.

Herkes şaşkınca bana baktı.

"Evet Jeff benim Darcy" dedim.
"Birbirimizi görmeyeli bir yıldan fazla oldu kardeşim"

Kardeşim, hala beni kardeşi gibi görüyor.

"E-evet"

Dayanamadım ve Jeff'e sarıldım. O da bana sarıldı ve göz yaşlarımızı tutamadık.

Yıllar önce, Levi'ın yanından zorla ayrıldıktan sonra gidecek bir yerim kalmamıştı. Yeraltı şehrinin köşelerinde yalnız başıma oturuyordum. Parasız, aç ve susuz ta ki bay Lestrange beni evlat edinene kadar.

Bay ve bayan Lestrange, beni kızı gibi görmüşlerdi şefkat ve sevgi ile büyümüştüm. Yediğim önümde, yemediğim arkamdaydı. Birde bay ve bayan Lestrange'ın bir çocukları vardı o da Jeffrey Lestrange'dı.

Jeff ile birbirimizi hep sevdik, hep koruduk.
Kötü günlerde birbirimize destek çıkmıştık.
Sonra bir gün Bay ve Bayan Lestrange ayrıldılar. Sonra ise ben bayan Lestrange'ın. Jeff ise bay Lestrange'ın yanında kalmıştı derken Jeff ile birbirimizi bir yıldan fazladır görmemiştik.

Jeff ile kucaklaşırken ağzından bir inilti çıktı. Hemen sarılmayı bıraktığımda karnındaki yarasına bastırdığımı gördüm.

"Özür dilerim"

"Önemli değil" dedi gülümseyerek

"Ne oldu sana?"

"Aptalca bir kaza oldu. Aman neyse boşver zaten şu an iyiyim."

Fazla ısrar etmek istemedim.

"Seni gördüm daha iyi oldum Darcy"

"Bende öyle şapşik. Hala yüzündeki tatlılığın duruyor" diyerek yanaklarını sıktım.

"Hah, beni be zaman böyle sevmeyi bırakacaksın"

"Hiçbir zaman"

İkimizde gülüyorduk. Etrafımızdakiler de tatlı bir şekilde gülüyordu.

Tatlı duran suratı hiç değişmemiş. Siyah saçları her zamanki gibi uzundu ama daha fazla uzamıştı.

"Saçların uzamış" dedi

"Evet"
"Kestirmeyi düşünüyor musun?"

"Hayır. Uzun saç severim. Olmamış mı?"

"Hayır onu demek istemedim. Zaten sana herşey yakışır minnoş"

"Misafirimiz bir iki gün revirde kalacak ve taburcu olup gidebilecek"

Arkadan Levi'ın sesini duydum. Ve ona döndüm.

"Yüzbaşı Levi. Lütfen beni keşif birliğine alın!"

Duyduklarımın karşısında şok olmuştum tabii Levi'da.

"Jeff, ne?"

"Zaten ben garnizon birliğindeydim. Acemi eğitimi almış biriyim. Lütfen, yüzbaşı Levi"
"Jeff, eğer benim içinse-"

"Zaten bunu istiyordum Darcy. Yanlış karar verdiğimi sonradan fark ettim"

"Pekala. Ama ilk önce komutan Pixis ile konuşmam lazım. Ona göre karar verilecek" dedi Erwin.

"Teşekkürler komutanım" diyerek karşılık verdi Jeff.

Erwin, kalabalığa dönerek;
"Bu arada, eğer bir aksilik olmazsa yarın keşife çıkıyoruz. Haberiniz olsun"

Hemen ardından hemşire yanımıza geldi ve;
"Hey! Hadi herkes çıksın dışarı. Hastaya rahatsızlık vermeyelim" dedi ve herkes dışarı çıktı.





*Not: Jeff ile Hyakkimaru (Dororo) birbirine benzemektedir.
O yüzden medyadaki o fanartı koydum*

Nefret  ~Attack on Titan~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin