Aradan bir hafta geçti. Artık hasta değildim ve kendimi dinç hissediyordum.
Dışarı çıktım ve bizimkilerin yanına oturdum. Eren, Jean, Sasha felan işte.
"Darcy, karışmak gibi olmasın da Kallen kim?" diye sordu Connie.
Şaşırarak;
"En yakın arkadaşım da bunu sen nereden biliyorsun?" dedim"Çünkü sen hastayken hep Kallen demiştin"
"Öyle mi?"
Kafasını olumlu bir şekilde salladı.
Yanımıza Levi geldi ve herkes ayağa kalkarak Selam verdi ben hariç, sadece ayağa kalkmıştım.
Levi, elini omzuma koyarak;
"Darcy benimle gelebilir misin?"dedi."Peki yüzbaşı" diyerek karşılık verdim.
Levi'ı takip ettim ve beni büyük ve düz bir araziye getirdi. Neden beni buraya getirdi ki?
Bana döndü ve;"Darcy, kendini iyi hissediyor musun?"dedi.
"Evet"
"Emin misin?"
"Evet dedim ya!"
"Pekala"
Tahta bir bıçağı elinde tutup göstererek;
"Ben sana bu tahta bıçak ile saldıracağım sen de kendini korumaya çalışacaksın" dedi."İyi de neden?" dedim sorar gözlerle.
"Çünkü kendini koruyup koruyamadığını test edeceğim"
"Ne yani eğer korunamazsam beni keşif birliğinden mi atacaksın?"
"Hayır, seni daha iyi bir şekilde eğiteceğim"
"Peki, başlayalım"
Levi elinde bıçakla bana saldıracakken kolundan tutup bacağına sert bir tekme attım ve yere düştü. Kalkarken;
"Bu iyiydi Darcy. Bir kez daha ama bu sefer daha sert olacak"
Tekrar bana saldıracakken elinden tuttum ama tekmesiyle beni savurdu. Şans eseri düşmemiştim. Levi tekrar bana doğru saldıracakken önünden sıyrıldım ve ayağımla ayağını kaydırdım. Dengesini sabit tutmaya çalışırken kolumla boynunu ittirerek yere düşürmeye çalıştım ama kolumu yakalayarak beni yere attı. Hemen doğruldum ve bıçak tutan elini yakalayarak arkasına aldım sonra da ayağına tekme atarak yere düşürdüm.
Yerden kalkarken;
"Darcy, çok iyisin. Benden bile daha güçlüsün zaten küçüklükten belliydi" dedi."Teşekkürler"
Odama çıktım ve güzelce bir duş aldıktan sonra o yorgunlukla kendimi yatağa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret ~Attack on Titan~
FanficDarcy Upshur, Ackermanlerden nefret ederdi ve iki Ackerman'i de öldürmek için keşif birliğine katılır...