Bir buçuk ay önce

105 3 0
                                    

Revirden çıktıktan sonra neredeyse tüm keşif birliği ile yemekhaneye indik. Çünkü ayı gibi acıkmıştım. Artık kahvaltı etmek istiyordum. Yemekhaneye gittim ve kahvaltımı ettikten sonra Jeff'in yanına uğramak için Revire gittim. Kapıyı tıkladım. Ve içeriden "gir" sesi duyulunca içeri girdim.

Hemşire bana baktı.

"Bir şey mi oldu Darcy?" diye sordu.

"Lütfen beni Jeff ile yalnız bırakır mısınız? Lütfen" diyerek cevap verdim.

Hemşire derin bir nefes vererek;
"Pekala. Ama sadece iki dakika" diyerek odadan çıktı.

"Teşekkürler" dedim arkasından ve Jeff'in yanına oturdum.

"Nasıl hissediyorsun?" dedim elimi omzuna koyarak.

"İyiyim. Fena değilim" dedi Jeff.

"Oradayken geçiştirdim ama sana ne oldu lütfen bana anlatır mısın?" gözlerimi merakla
Jeff'e diktim.

"Dinlemek istemezsin. Hatta dinlersen bile benden tiksinebilirsin" yüzünü üzüntü kaplamıştı.

Bende elini sıkıca tuttum.

"Saçmalama! Her şekilde seni dilerim ve senden tiksinmeyeceğim söz. Çünkü sen benim kardeşim gibisin Jeff"

"Pekala"

Derin bir nefes alıp verdi.

"Bundan bir buçuk ay önce, garnizon birliğindeyken komutan Pixis çok çalıştığımdan dolayı ödül olarak bir hafta tatil vermişti.

Ve merakımdan yeraltı şehrini ziyaret etmiştim derken bayıldım ve kendimi zindan gibi bir yerde zincirli bir şekilde buldum. Sonra iki adam geldi ve beni kaçırdıklarını söylediler.

Bir buçuk ay o zindanda zincirli bir şekilde kaldım ve-"

Gözünden bir yaş süzüldü.

"Ne?" Dedim

Jeff daha da ağlamaya başladı.

"Yoksa!"

Gözlerim iyice açılmıştı. Yoksa, hayır, lütfen, lütfen olmuş olmasın.

"Tecavüz ettiler!" dedi Jeff. Hıçkıra hıçkıra ağlayarak.

Hayır! Böyle bir şeyi nasıl Jeff'e yapabilirlerdi? Onları bulup öldüreceğim
kesinlikle. Kardeşime dokunmak neymiş göstereceğim! Derken Jeff anlatmaya devam etti.

"Sonra bir şekil oradan kaçtım ama beni farkettiler. Tabanca ile vurdular ve karnıma isabet etti ama şans eseri yakalayamadılar"

Jeff'e yavaşça sarıldım.

"Bunun için senden tiksinir miyim? Onlara gününü göstereceğim tatlım. Merak etme"
Gözlerimden yaşlar süzüldü.

"Te-teşekkür e-ederim D-Darcy. İ-iyi ki v-varsın" diyerek sarılmama karşılık verdi.

Nefret  ~Attack on Titan~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin