Akşamki olay;
Levi'dan
Hange, Erwin ve ben, oturma odasında konuşurken bir anda kapı açıldı.
Gelen Darcy'ydi. Elinde ki bıçakla bana doğru koşmaya başladı. Tam bana saplayacakken bileğinden tuttum. Hangi ve Erwin ise Darcy'yi durdurmaya yeltenmişti.
"Tüm Ackermanleri öldüreceğim. Geberin lan!" dedi Darcy.
Ağzı içki kokuyordu ve sarhoştu. Tanrım! İçki içmiş!
Erwin tam Darcy'yi tutmaya çalışırken Darcy, bıçakla Erwin'in koluna derin bir çizik attı.
Bende bundan fırsat bilip bıçak tutan elini arkasına alarak yere yatırdım ve onu savunmasız hale getirdim.
Kurtulmaya çalışıyordu ama o kadar güçsüzleşmişki. Sonra derin bir uykuya daldı.
Aradan bir iki saat geçmişti. Eren, Jean, Sasha, Connie, Ymir ve Reiner'yı sorguya çekmiştik.
Erwin revirde, Darcy ise yatağımda uyuyordu. Hange'nin kızgılı sesi burayı inletiyordu.
"SİZ NASIL OLUR DA İÇKİ İÇERSİNİZ YAŞINIZ KAÇ SİZİN! KENDİNİZE GELİN!"
Darcy kımıldandı ve onun önüne doğru eğildim.
"Darcy sorun n-"
Derken şok edici bir şey ile karşılaştım. Darcy beni kendine çekmiş ve dudağımdan öpmüştü.
"Darcy, ne yapıyorsun!" dedim kızgın bir şekilde. Ama bana sadece bir mırıltıyla karşılık verdi.
"Seninle gerçekten uğraşılmaz gel buraya!" diyerek Darcy'yi kucağıma aldım ve zindanların oraya gittim.
Eren, Jean, Sasha, Connie, Ymir ve Reiner'e döndüm ve sert bir şekilde.
"Bir daha böyle bir şey olmasın sakın yoksa başınıza gelecekleri bilmek bile istemezsiniz!" dedim.
Utançtan yere bakıyorlardı.
"Eren, Jean, Connie, Ymir ve Reiner bir hafta cezalı"
"Sasha ve Darcy ise iki hafta cezalı" dedi Hange.
"P-peki ne-neden?" diye sordu Sasha korkarak.
"Bir hafta içki içtiğinden. Bir hafta ise içkileri sen getirdiğin için. Darcy'de ise bir hafta içki içtiğinden Bir hafta ise üstlerine saldırdığından.
Aslında şanslısın Sasha. Darcy iki hafta boyunca zincirli kalacak"O sırada içimi bir hüzün kaplamıştı.
"Hadi herkes hücrelere. Levi, Darcy'yi getir."
Hücre'nin yatağına Darcy'yi yatırdım hala mışıl mışıl uyuyordu. Sonra ise Hange, Darcy'nin el ve ayaklarına zincir taktı.
Arkalarından kapıyı kilitledikten sonra Hange ile yukarı çıkarken;
"Hange, Darcy'ye böyle yapmamız sence iyi bir fikir mi?" diye sordum.
Hafifçe gülümseyerek;
"Merak etme böylece bir daha aynı hatayı yapmaz""Benden nefret etmez değil mi?"
"Zannetmem. Darcy öyle birisi değil. Bak gör hatta en yakın zamanda seni affedecek"
"Umarım. Çünkü birini daha kaybetmek istemiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret ~Attack on Titan~
FanfictionDarcy Upshur, Ackermanlerden nefret ederdi ve iki Ackerman'i de öldürmek için keşif birliğine katılır...