3

550 24 21
                                    

Saat 7'de çalan alarmım sağ olsun hayata söve söve uyandım bu gün.LAN PAZAR GÜNÜ BİLE 7'DE KALKIYORUM AMK. Ama anlık bir tepkiydi tabi ki. Bugün Lale'nin doğum günüydü. Berkan ona çok güzel bir sürpriz hazırlamak için uğraşıyordu ve tabii ki birinci elemanı bendim :) Hemen hazırlandım ve motorumun anahtarını alıp evden çıktım. Berkan'la Taksim'de buluştuk hızlı bir kahvaltı yapıp yola koyulduk. Berkanların Şile'de ormanın içinde çok şirin bir dağ evleri vardı oraya gidicektik.

-Beko kanka ya şuraya girsene tuvaletim geldi.
+Barış resmen 2 metrelik bi bebeksin
-Olum senin çişin gelmiyo mu hiç, bu ne tavır böyle allahım.
+Çok işimiz var çabuk işe.

Ona gözlerimi devirip benzinliğe girdim, ne pis yermiş burası ya diye söyleniyordum ki sanırım sesli düşünmüşüm, kasiyer seslendi.

+Beyefendi memnun değilseniz çıkabilirsiniz, ayrıca tuvalet kullanmak için geliyorsunuz ne yakıt aldınız ne de marketi kullandınız bu ne ukalalık?
-Pardon bir şey sorabilir miyim, aracımın plakası alnımda mı yazıyor,öyleyse söyleyin orayı da dövmeyle kapatayım.
+Ya ben ne diyorum siz ne diyorsunuz beyefendi? Dövmeymiş bana ne ya?
-Müşteri her zaman haklıdır, hadi eyvallah kolay gelsin.

Motorumu otoparka bıraktıktan sonra berkanın arabasına geçtim. Berkan yüzünü asmış beni bekliyordu.

+İyi ki çabuk işe dedik!

Ben sadece sırıtıyordum.

+Aloooo kime diyorum ben?
-Ya tamam içerde bi kasiyerle atıştım.
+Yahu 2 dakika rahat dur da şaşırt beni abi...
-ŞŞŞŞŞ BABAKO UÇUR BİZİİİİ

Bunu dememi bekliyormuş gibi birden hızlandı. Eminim ki bir sürü hız sınırı geçip, ceza yemiştik ama umurunda değildi nasıl olsa öderiz kafasındaydı.

-Beko şunun üstünü açsana öyle çok havalı oluyor.
+Barış Murat Yağcı ilk defa bir şey beğendi şok şok şok.
-Abart amına koyayım...
+Barış..... Sana kötü bi haberim var...
-Noldu lan?
+Hani bana amına koyayım dedin ya işte onu yapman imkansız. İmkanı olsa ne kadar istediğini biliyorum canım.
-Ya ben de ciddi bir şey söyleyeceksin sanıyordum yaptığın espriye bak Yunus Emre esprileri ile yarışır.

Aptal aptal sırıtıyordu mal.Ama biz bi şu arabadan inelim görürdü o gününü.Berkan müziği son ses açmıştı ama o kadar hızlıydı ki hiçbir şey anlamıyordum.

-Lan ben hiçbir şey anlamıyorum bu ne?
+Kanka ben de anlamıyorum ya şeyden açık kalmış Lale'nin Norveççe'ye çok ilgisi var ben de hoşuna gitsin diye bunları yüklemiştim,dur değiştireyim.
-Ooooo bakıyorum hanımcıyız.
+E bulmuşuz güzelim kızı napalım kaçıralım mı?
-Di mi.... En azından sen kaçırma.

Ortam yine buz kesmişti ama ikimizin de aynı anda telefonuna gelen 93893849 mesajla gevşedi.


BERKAN VE ELEMANLARI

Burak:Ya ben nerden elemanı oluyorum bu gıcığın sensin eleman!

Yunus Emre:Eleman ne? Isırılıyo mu?

Elif:Size de günaydın
Barış:Günaydın Elifcim

Burak:Alooooo

Berkan: Arawa kullanıuorum yazawuom ni dur lsn

Yunus Emre:Gören normalde düzgün yazıyor sanar.

Burak:Hahaha beni geçiştirmek için bahane uyduruyor yine...

Burak:Noldu korktun mu?

Barış:Ya durun bi nerdesiniz diye sorcaktık...

Burak:Geçtiniz mi Şile'ye?

schadenfreude || cembarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin