7.Bölüm Kıskançlık

703 56 119
                                    

Bu bölüm CenCer_fan a ithaf edilmiştir. 💜

Satır başı yorum yaparsanız sevinirim... Emeğe saygı olarak vote atarsanız değil mi? Atarsınızz.

Bir bölüm üzerinden bir hafta geçmedikçe yb sorulmasın lütfen. Sınır yok bişey yok yazınca atıyorum ya kurban olduklarım❤️ 🙃

Hayde bakalım 8.Bölüm'e ithaf isteyenler buraya "Patlıcan" yazsın sldjekdjke

T:Oğlun da olmuş. Benden sonra...
N:Evet oğlum oldu. Eşim de sağolsun hep yanımda oldu beni sen gibi bırakmadı!
T:Yiğit adını vermişsin.
N:Evet.
T:Yıllar önce hayal kurarken oğlumuzun adını bu isim koyacaktık.
N:Sakın bir çıkarım arama bunda. Eşim istedi öyle oldu.

Kadın sinirle onu itekleyip hızlı adımlarla arkasına bakmadan yürümeye başladı.

T:BANA İNAT DEDİĞİNİ BİLİYORUM! SEN BENDEN BAŞKASI İLE OLMAZSIN KIZIM! İZİN VERMEM!

O an duraksayıp arkamı dönmüştüm.

N:SEN YILLAR ÖNCE GİDİNCE BUNA İZİN VERDİN TAHİR!

Gözlerim dolmaması gerekirken gözlerim sulanmıştı. Hızlı adımlarla onu ardımda bırakarak yola devam ediyordum. Duygularım ve aklım karmakarışıktı. O resmen buradaydı ve gelmişti.

Arkama bakmadan gittiğim hızlı adımlarla yüreğime bir sancı girmişti. Elimle kalbimi tuttup bir kaç damla göz yaşı akıttım. Yıllar önce yokluğunu kabullenemiyorken şimdi de varlığını kabullenemiyorum. Ben tüm düzenimi kurmuşken şimdi ne diye çıkıp gelmişti.

Adam kaşlarını çatıp kadının gidişini izlerken sinirle arabanın önüne tekme atmıştı. Bunu kabullenemiyordu.

Öğlen saat 15:50

Küçük çocuk çantasını sırtına alıp ayakkabılarını giyip etrafa bakınmıştı henüz teyzesi onu almaya gelmemişti belki dışarı da bekliyor umuduyla yavaş adımlarla çıkışa doğru ilerliyordu.

Okuldan çıkınca onu bahçede bekleyen dayısını farketti. Koşarak onun yanına doğru ilerlerken onu iki yana kollarını açıp sarılmak için bekleyen dayısı vardı. Kollarını onun boynuna dolamıştı. Ayaz ona sarılıp ayağa kalkmıştı. Teyzesinin eşi olmasına rağmen ona dayı demeyi seviyordu.

Y:Ayaz dayı Hatice teyzem almaya gelmiyecek miydi?
A:Onun dersi varmış ondan ben almaya geldim seni aslanım.

Adam küçük çocuğun yanağından öperken onları izleyen Tahir'den habersizdiler. Arabanın içerisinden onlara bakıyordu. O adamı daha doğrusu Ayaz'ı Nefes'in eşi sanmıştı ve iliklerine kadar kıskanmıştı. Bir eliyle direksiyonu sıkarken içindeki kıskançlık duygusu daha da bastırmıştı. Hayalindeki aile hayatını başkası yaşıyor, sevdiği kadın başkasıyla evli ve o adamdan çocuğu var diye düşünmüştü.

Gözünden bir kaç damla yaş akarken yavaşça arabadan indi. Kendi canını daha fazla yakmak istercesine onların yanına doğru ilerledi ne yapacağını da bilmiyordu. Ayaz anlatılan kadarıyla ve resimlerden gördüğü kadarıyla Tahir'i biliyordu.

Bir kaç dakika içerisinde karşısına dikilen adamı tanımıştı.

T:Merhaba!
A:Merhaba, bir sorun mu var?
T:Hayır sadece bir selam vereyim dedim. Bende burada olan yiğenimi bekliyorum.
A:Pekii.
Y:Gidelim mi artık ben sıkıldım?

Yüreğimdeki SancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin