Limanda mutlu bir aile kavuşmasından sonra eve dönmüşlerdi. Yiğit çok mutluydu babasının kollarından asla çıkmıyordu. Çünkü içinde yılların özlemi vardı. Adam oturma odasında koltuğun üzerine oturuyordu. Kucağına Yiğit vardı. Birbirlerine sıkıca sarılmışlardı. Nefes pijamaları giyip onların yanına gelmişti. Oğlunun mutluluğu onu fazlasıyla mutlu etmişti.
Y:Baba.
T:Efendim oğlum.Çocuk gülümseyip babasının boyuna sarıldı.
Y:Hiç baba demek hoşuma gidiyor.
T:De babacım de aslanım benim.
Y:Babacım.Adam oğlunun saçlarını okşuyordu. Aralarında inanılmaz bir bağ vardı. Saat epeyce geç olmaya başlamıştı. Tahir'in telefonu çalmasıyla Yiğit'i bir kaç dakikalığına kenara bırakıp pantolonun cebinden telefonu çıkarmıştı. Oğlunu bir kolu ile sardıktan sonra telefonunu açıp kulağına götürmüştü. Abisi Mustafa arıyordu...
T:Efendim abi?
M:Neredesin?
T:Ne oldu?
M:Annem rahatsızlandı hastahaneye gidiyoruz.
T:Neyi var?
M:Bilmiyorum yoldayız sende eve git yengenler yanlız kalmasın.
T:Murat gitsin.
M:Lan salak Muratla gidiyoruz hastahaneye zaten git hemen eve Yengen ve Balım yanlız kalmasın.
T:Yengem koskaca kadın abi.
M:Lan git diyorum işte.Telefon yüzüne kapandığında kaşlarını çatıp telefonu kenara bıraktı. Derin bir iç çekip oğluna doğru baktı.
T:Benim gitmem gerek oğlum.
Yiğit suratını asıp babasına baktı.
Y:Söz verdin...hani bizi bırakmayacaktın baba?
T:Öyle şey olur mu? Ben sizi asla bırakmam ki. Sadece eve dönmem lazım.
Y:Burada kal beraber uyuyalım.
T:Gitmem lazım.
Y:Off yaa.Çocuk ağlayarak yatak odasına doğru gitmişti.
N:Ne oldu?
T:Annem rahatsızlanmış babam şehir dışında. Mustafa abim ve Murat annemi hastaneye götürüyorlar benim de eve dönüp yengeme ve yiğenime göz kulak olmam lazımmış.
N:Ben ne zamandır tek yaşıyorum oğlumla.
T:İşte yengem gerek duymuyor aslında Mustafa abim pimpirikli.
N:Anladım.Tahir yatak odasına doğru gitmişti. Yastığa sarılıp ağlayan oğlunun yanına oturmuştu.
T:Yiğit oğlum.
Y:Gitt..bizi bırakıyorsun sen.
T:Hayır babacım.
Y:O zaman gitme baba ben seninle uyumak istiyorum...
T:Oğlum.Çocuk yastıkdan başını kaldırıp ona sarıldı.
Y:Baba lütfen gitme...
T:Sabah sen gözlerini açmadan yanında olsam.
Y:Hayır.
T:Ağlama ama.
Y:Beni seviyorsan gitme...birlikte uyuyalım...masal anlat bana...Tahir bu görüntüye daha fazla dayanamazdı. Sonuçta Mustafa'nın bir ailesi bir evladı olduğu gibi Tahir'in de bir ailesi bir evladı vardı artık...
T:Tamam gitmiyorum ve biz beraber uyuyacağız aslanım. İstediğin her hikayeyi anlatacağım sana.
Oğlunun göz yaşlarını silmişti.
Y:Yaşasın!
Başka çocuklar için babasıyla uyumak basit kalabilirdi ama bu Yiğit için büyük birşeydi...
Y:Anne babam bizimle kalacak.
N:Ne güzel oğlum.
T:Şimdi annesi oğluma uyumadan önce ılık sütünü getir bende o esnada ufak bir telefon görüşmesi yapayım.
N:Tamam o zaman Yiğit hadi sende bir masal kitabı seç dolaptan.
Y:Tamam annem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğimdeki Sancı
FanficSen gidince ben nefes alamadım şimdi uzak dur bizden ben "Yüreğimdeki Sancı" ile yaşarım...