Bölüm 30

1.1K 71 4
                                    


James'in sorusu duyunca dondum kaldım ama hayır demek aptallık olurdu.


"Evet seninle evlenirim." 


James gülüp beni yerde kaldırmıştı elini cebine atıp kırmızı kutu çıkardı diz çöküp kutuyu açtı.


"Evet demeden yapmam gerekirdi ama tekrar soruyorum benimle evlenir misin?" 


"Evet geyiğim,seninle evlenirim." 


Yüzüğü çıkarıp parmağıma taktı elimi öptü bende boynuna sıkıca sarıldım.

 "Seni seviyorum." 

Öpmüştüm, biraz dışarıda kalıp kar topu savaşı yapmıştık üşümeye başlayınca James'e seslendim.


"Hadi içeri girelim."


Hızlıca içeri girdik ateşin önüne gelerek ısınmaya çalıştık.

 "Bu yüzüğü ne zaman aldın? Bakanlıktan dolayı fazla zamanımız olmuyor."


"Çok önceden düşünüyordum zaten o yüzden almıştım." 

"Ne kadar önceden." 


"Mezun olduktan sonra." 

Kafamı sallayıp güldüm James'e baktığımda bir şey söyleyecek gibi duruyordu.

 "Hadi ağzındaki baklayı çıkar." 

Bana bakarak "Yok yok şey yani." 


"Ben....korkuyorum..yani sana bir şey olacak diye ödüm kopuyor." 

Yüzümde küçük bir gülümsemeyle yanağını okşadım.

 "Merak etme James bundan sonra benden kurtulamazsın." 

Bana gülümseyerek bakarak  öptü ona karşılık vererek sıkıca sarıldım.

Hava kararmaya başladığında evlerimize gitmiştik, anneme hemen anlatmıştım sarılıp tebrik etmişti ertesi gün eğitim için bakanlığa gittiğim öğle yemeği zamanında kızlara anlattım bana zaten haberleri olduğunu yüzüğü beraber seçtiklerini söylemiştiler onlara bana söylemedikleri için iki saniye trip attım sonra eğitim yerlerimize geri dönmüştük.

 
Günlerimiz hızla geçip gidiyordu evlilik teklifinden beri bir ay geçmişti şimdi ise aramızda küçük bir nişan yapacaktık Jenna,Capella ,Harry, Severus ,Caius ve Evan benim evimdeydik ve yardım ediyorlardı.


Harry  'biz kız tarafıyız' diye evde dolanıyordu kızlara Almira'yı sorduğumda Türkiye'ye gitmesi gerektiğini söylemiş tebriklerini göndermişti ve Remus ile ayrılmışlar, onlar adına üzülmüştüm. Almira  son senemizin başından beri eskisi gibi davranmıyordu aklıma bir şey gelince kızlara söylesem mi söylemesem mi karar veremedim.

 Jenna "Ne söyleyeceksin dudaklarını yemeğe başladın." 

 "Şey hani Almira eskisi gibi değil ya  ..... acaba Girenwe katılmış olabilir mi onun bu konuda ne düşündüğünü biliyoruz." 

 Capella "Yani aslında bir süredir böyle bende düşünüyorum ama.."

 Jenna "Daha ne olduğunu bilmiyoruz başka bir şey de olabilir böyle düşünmeyin ........Hadi aşağı inelim birazdan gelirler." 

Sessizce aşağı indik çocuklar koltukta oturmuş konuşuyorlardı bize dönünce Harry ıslık çaldı.

 "Vay vay çok güzel olmuşsunuz." 

Sonra çocuklara döndü.

 "Bildiğin nitelikçi dolandırıcılar." 

Jenna onun omzuna vurunca  şirince gülümsedi.

"Hayatım canım benim." 

Onun bu haline gülerken zil çaldı gülmeyi kestim.

"Geldiler." 

"Hadi gidip açsana kızım." 

Annem kafamı salladım ama hareket etmemiştim.

 Jenna "HADİSENE!"

Hızla kapıya gittim kapıyı açtığımda elinde çiçeklerle James duruyordu kenara çekilerek anne ve babasının içeri girmesine izin verdim. Mr ve Mrs Potter'a selamladıktan sonra James girdi, elindeki çiçeği bana verdi birbirimize bakarken Sirius ortamıza daldı.

 "Kapıda ne kadar  bekleyeceğiz  gelin hanım." 

İçeri geçmişti gülüp kapıdaki Remus ve Peter'i davet ettim herkes içeri girdiğinde koltuklara yerleştiler, bende annemin yanına kuruldum. 

(Yabancılarda kız isteme oluyor mu oluyorsa nasıl oluyor pek bilmiyorum doğrusu yani bilmediğim bir şeyide yazmak istemedim o yüzden buraları geçiyorum)

Evet nişanlandık ,James'e kalsa hemen evleniriz ama ben biraz daha beklemeliyiz demiştim James de bana saygı duymuştu çok mutluydum ve umarım bu mutluluğum bozulmaz.

~~~~
Kısa bölüm oldu kusura bakmayın ama bundan sonra sık sık bölüm atarım bu hafta yks sınavına gireceğim ve üzerimden büyük bir yük kalkmış olucak ikinci defa girdiğim için iki senem bok gibiydi artık neresi olursa bir yere gireceğim hayır yani daha ne okumak istediğimi bile bilmiyorum.

Neyse sizi sıkmak istemiyorum ve size teşekkür ederim okuduğunuz,beğendiğiniz,yorumlarınız için teşekkür ❤️ sizi seviyorum 😘😘😘

The  Marauders - James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin