Okula döndüğümde kızlar bana bir şey dememiş yanımda durup destek olmuştular haber tüm okula duyulmuştu çapulcular ve bizim çocuklar Severus,Caius ve Evan yani hepsi yanımdaydılar birbirlerini sevmedikleri halde ,bense kendimi derslerime vermiştim ders çalışırken sadece derslerime odaklanıyordum (yazar keşke Camellia kadar ders çalışsa belki ikinci defa girdiği üniversite sınavını kazanırım) ilk sömestir bitmesine az kalmıştı sınavlarımızı olup evlerimize gitmek kalmıştı bu zamana kadar kimseyle fazla konuşmuyordum James ile baş başa kalabiliyorduk ama birbirimize sarılıp duruyorduk bu bana o kadar iyi geliyordu ki onunla huzurlu hissediyordum.~~~~~~
Bir kaç hafta sonra kendimi toparlamaya başlamış gibiydim hala üzgündüm ama içimi intikam duygusu gelmişti babamın katillerini bulup onları öldürmek istiyordum bu yüzden derslerime daha da çok önem veriyordum düellolarda iyi olmak için ihtiyaç odasında çalışıyorduk , evet hepimiz gerçekten hepimiz Severus,Caius ,Evan , Harry ,çapulcular ve kızlar (Lily diyecektim burada kötü olduğunu bir an unuttum ah benim tatlı zambağım özür dilerim) çapulcular ve bizim çocuklar sanki biraz daha iyi gibiydiler ilk başta birbirlerine laf sokup duruyorlardı ama şimdi daha iyi gibiler yine laf sokuyorlar birbirlerine ama ilk baştaki düşmanlık yok bunu kızlarla görebiliyorduk.~~~~
Sabah yatağımda terlemiş şekilde uyandım havalar sıcak olmaya başlamıştı , yaz geliyordu yani bu ne demek okulların kapanmasına az kalmıştı sınavlar bu hafta başlamıştı bugün iksir sınavımız vardı , yatağımdan çıkıp soğuk bir duş aldım üstümü giyinip odaya geçtiğimde kızların hala uyuduklarını gördüm ,yüzümde sinsi bir gülümseme belirdi ilk önce dışarı ses gitmesin diye büyü yaptım daha sonra asamı boğazıma tutup Sonorus* dedim sonra çığlık attım kızlar çıkan sesten zıplamış Capella yere düşmüştü Almira iste bana sinirli şekilde bakıp türkçe bir şeyler diyordu büyük ihtimalle küfür ediyordu Jenna ise yatakta oturduktan sonra geri yatmıştı yanına gidip üstüne atladım."Hadi uykucu kalk kahvaltıya gidelim bugün iksir sınavımız var son bir tekrar yapalım....Jenna.....hadi ya."
İsyan etmiştim en son uyandırmayı başarmıştım kızlar hazırlanmaya başladığında bende ortak salona inmiş koltukta oturan Severus'u gördüğümde yanına gidip oturdum.
"Selam Severus naber."
"İyi Camellia sınava hazır mısın?"
"Hazırım hazırım."
Biraz daha konuştuktan sonra kızlar gelmiş büyük salona gitmiştik.
İksir sınavından çıktıktan sonra bahçeye gidip oturduk kızlar, çapulcular ve bizim çocuklar ayrıca Peter'in sevgilisi Adele hep beraber oturmuş konuşuyorduk daha çok Sirius ve Harry saçmalıyorlar bizde gülüyorduk. James kulağıma yaklaştı.
"Seni gülerken gördüğüme mutluyum."
Buruk bir gülümsemeyle baktım omuz silktim.
"Köpek arkadaşımız ve aptal arkadaşımız iyi saçmalıyorlar."
Gülerek sonra başımı omzuna koydum başımı öptü.
"Onlara teşekkür borçluyum hem ayrıca ben seni güldürmüyor muyum?"
"Güldürmez olur musun onlardan geri kalır bir halin yok merak etme."
"Bunu duyduğuma sevindim."
"Salak."
"Kalbimi kırıyorsun."
"Benim salağımsın."
Kaşlarını kaldırıp güldü.
"Gel buraya."
Diyerek beni kendine çekip sarıldı.
Harry "Romantik haliniz midemi bulandırıyor."
Sirius "Bu sefer sana katılıyorum."
İkisinin yüzünde iğrenir bir bakış vardı.
"Sirius'u bilmiyorum ama seni biliyorum Harry çok konuşma."
Harry "Ah ne kadar da harika bir çift."
Harry elini kalbine götürdü sırıtarak , Jenna ortaya başka bir konu atmasıyla ilgi bizden hemen dağıldı. Jenna'ya öpücük atıp James'e iyice sarılıp huzurlu ortamın tadını çıkardım.
****
Sonorus: Sesi yükselten büyüdür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Marauders - James Potter
FanficNe kadar en sevdiğim ship Jily olsada burada James aşkıma başkasını ayarlıyorum çünkü neden yapmayım ki.. - Potter...Seni seviyorum -Bende seni White <au>