Uyandığımda saat tam on ikiydi kalkıp soğuk bir duş aldım kendime gelmiştim üstümü giyip büyük salona gittim. Masama oturdum etrafa baktığımda pek fazla kişi yok gibiydi ama salon doluydu yine de Gryffindor masasına baktığımda çapulcuları gördüm. James'e baktığımda kahkaha attığı gördüm onu gülerken görünce bende gülümsedim ama dünki şey geldiğinde gülümsemem soldu başımı öne eğip iç çektim. Yanıma Harry geldi bana selam verip yanıma oturdu şaşkınca ona baktım, bana baktı."Ne?"
"Masaları karıştırdın galiba."
"Yo burası Slytherin masası değil mi?"
Kafamı salladım.
"O zaman doğru."
Bana gülümsedi.
"Bugün kankanla takılmak istediğini duydum."
"Öyle bir şey demedim."
"Aaa öyle mi ama ne yapacaksın bugün benimlesin Camillus."
"Camillus mu? Erkek ismiyle mi çağırıyorsun beni beyinsiz."Elini kalbine götürdü.
"Duydun mu?"
"Neyi?"
"Kalbimin kırılma sesini."
Gülüp omzuna vurdum.
"Asıl benim bozulmam lazımda neyse."
Bana gülümsedi,yemekler belirince yemek yemeğe başladım açıkmıştım, yemeğimizi bitirince köye gittik büyük salondan çıkmadan James'e baktığımda göz göze geldik elimi kaldırıp el salladım ama gözlerini kaçırıp Sirius ile konuşmaya başladı. Yine moralim bozulunca omuzların düşmüştü köyü gezerken Harry sayesinde moralim düzelmişti salak salak şeyler söyleyip güldürmüştü.
"İsmimi neden sevmiyorsun?"
İç çekip anlatıp anlatmamak arasında kalmıştım beni anlamıştı.
"Hadi ama ismimden neden nefret ettiğini merak ediyorum söz kimseye anlatmam."
"İyi tamam."
"O isimde yakın bir arkadaşım vardı beni sattı onunla büyük kavga ettik onun yüzünden sinir krizi geçirmiştim."
"Ne kadar salak. Senin gibi arkadaşı var seni satıyor öyle mi tam bir aptal."
"Bundan sonra Harry denilenince gözünün önüne ben geleceğim, o salak değil tamam mı?"
"Tamam."
Sonra üç süpürgeye girdiğimizde kızları görüp yanlarına gittik ilerideki masada Severus ve Capella vardı baya koyu bir sohbete girmiş konuşuyorlar ve gülüyorlardı.
Almira "Sonunda kalkmışsın akşam bizden erken yatmıştın iyi misin?""İyiyim akşam pek uyuyamadım."
Jenna "Bir şey olmadığına emin misin?"
Artık söylemek istiyordum ama burada değil.
"Sonra."
Kafalarını salladılar biz konuşmaya başladığımızda içeri çapulcular girdi onları gördüğüm.
"Umarım kavga çıkmaz."
"Umarım."
Beni desteklediler, başka bir masaya oturdular hepimiz Sirius'u izliyorduk en sonunda Severus ve Capella'yı gördü, o sırada Severus Capella'nın elini tutmuştu Sirius sandalyesinde fırlayıp onların yanına gitti bizde ayağa kalkıp gittik. Sirius Severus'un yakasından tutmuş kafa atmıştı. Capella çığlık attı ,Harry'e "Ayır onları." dedim beni dinleyip Sirius'u çekmeye çalıştı. James'e baktığımda sakin bir şekilde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Marauders - James Potter
FanfictionNe kadar en sevdiğim ship Jily olsada burada James aşkıma başkasını ayarlıyorum çünkü neden yapmayım ki.. - Potter...Seni seviyorum -Bende seni White <au>