Episod 73-Rudyman Wedding!!

2.1K 80 73
                                    

Korang tengok balik tau ep 72 sebb ade yg gmbr yg tak ter-up..and sape nak masuk group wattpad boleh bagi nombor kat author..Ok tu je..

Happy Reading~

Setelah itu..tetamu ii pun beransur kurang..Tya pun menamatkan majlis itu..Mereka mula berkemas ii untuk pulang..dirumah Ali..

Alicia:Ali..awak keluar dulu..saya nak mandi lah..

Ali:Alah..mandi je lah..ape masalahnye?😏

Alicia:Ishhh..saya tak biasalah!

Ali:Awak kan..(mendekatkan diri ke Alicia..alicia hanya mengundurkan diri)Dah jadi isteri saya..ape salahnya kan?

Alicia:A-ali..tolonglah..saya tak biase..please..

Ali:Hmmm..ok..saya tunggu kat luar..jangan lambat..

Selepas Ali keluar..dia pun terus mencapai tualanya dan masuk ke dalam bilik air..selepas beberapa minit..

Ali:Alicia!Lambat lagi ke?

Alicia:Ish..sabar lah..

Selepas itu..Alicia pun keluar dari bilik air..dia menuju ke almarinya untuk mencari pakaian tidurnya..

Ali:Alicia..

Alicia tak menjawab..

Ali:Alicia!

Masih tiada respon..Ali mula risau..Ali pun menolak simbol pintu yg tak berkunci itu..dia pun masuk..terlihat alicia yang masih memakai tualanya..sedang mencari baju ii..

Alicia:A-ali!!!!!!!!(membaling bantal)

Ali:Aduh!.'So-sorry(keluar semula)Putih dho kaki dia..aish..Astaghfirullah..(menepuk dahi)

Selepas setengah jam..Alicia pun keluar dari  bilik itu..alicia terlihat suaminya itu sudahpun tidur di sebelah pintu biliknya..

Alicia:Ali..Ali..(menggoyangkan sikit bahu Ali)

Ali pun tersedar..

Ali:Huh?Awak dah siap?(mamai)

Alicia:Ye..pergi lah masuk mandi..saye tunggu kat luar..

Ali:Kalau awak dah nak tidur..masuk je lah..tidur kat atas katil tu..dah pukul 12 ni..

Alicia:Tapi..awak jangan buat ape ii kat saye eh..

Ali:Ye..tapi tak janji lah..hehe.

Alicia:Ish..tak pe lah saya tunggu luar..

Ali:Ye la ii..(masuk bilik diikuti Alicia di belakang)

Ali pun mencapai tualanya dan terus masuk ke dalam bilik air..alicia sudahpun tidur di atas katil yang bersaiz king itu..Selepas itu..Ali pun keluar dari bilik air..terlihat alicia sedang tidur..selepas jumpa baju tidur dia pun memakai baju tersebut dan solat isyak..Selepas solat..dia pun baring di atas katil sebelah Alicia..

Ali:Hmm..tidur pun cantik..(mencuit hidung Alicia)Gudnite Princess..(mencium dahi alicia dan memeluknya)

Keesokkan harinya..

Alicia bangun untuk solat subuh..terasa badannya dipeluk..dia membuka matanya terlihat Ali sedang nyenyak tidur sambil memeluknya..alicia dengan amarahnya+blushing..

Alicia:ALI GHAZALI!!!!!!!!!!!

Ali terkejut dia membuka matanya..

Ali:Ade ape ni alicia..(menggosok mata)

Ejen Love Life Story(Alilicia🌹)Where stories live. Discover now