Episod 59-Misi:Jealous

1.7K 77 24
                                    

Happy Reading~

Mereka pun pergi.. Tya mahu mengikuti mereka.. Tapi..Sun memegang lengan Tya*berlapis ye.. Tya pkai lengan pnjg*

Tya:Ish ape kau ni!

Sun:Tya.. Kau marah lagi ke?Sudah II la tu..

Tya:Huh! Lepaskan tangan aku dulu..

Sun:Oh sorry(melepaskan tangan)

Tya terus pergi dari situ selepas dilepaskan..

Sun:Hmm..dia mane pernah merajuk sampai macam tu..kalau merajuk pun lepas pujuk sikit II dah ok dah..hmm(berfikir)Oo..masalah perempuan kut.. Hmm.. Baik aku pujuk dia..

Alilicia situation..

Alicia:Hmm.. Bestnye..

Ali:Alicia..Jom naik tu.. (Menunjuk Rollercoaster)

Alicia:Tak nak lah..aku gayat la..

Ali:Kalau macam tu naik tu(tunjuk yg mcm roda pusing pelan ii tu *author tk thu nma apa😂*)

Alicia:Tak nak lah..

Ali:Ala.. Jom la.. Atasi gayat kau tu..

Alicia:Kali ni je ok?

Ali:Ok.. Jom(menarik lengan alicia*pastikan berlapis*)

Rudyman situasion..

Iman sedang duduk di bangku yg berhadapn dgn tasik.. Selepas itu ada seseorang menutup matanya..*iman tak pengang pun tgn laki tu eh.. Jgn fikir mcm ii*

??:Boo!

Iman:Rudy...

Rudy:Hahah.. Nah untuk awak(memberikan cotton candy)

Iman:Terima kasih..(makan)Mmm.. Dah lama tak makan cotton candy..

Rudy:Sebab?

Iman:Umi dan abah saya tak bagi makan manis banyak sangat..tapi kalau kadang ii tak pe..

Rudy:Iye? Kalau tak saye beli yg tawa je tadi😂

Iman:Ish (menepuk bahu rudy lembut) awak ni..

Mereka pun bergelak ketawa dgn gurauan rudy..

Eh? Rudy bergurau? Biar betik? Ye.. Rudy hanya bergurau dengan IMAN SAHAJA..

Situasi Sun..

Sun sedang membeli sejambak bunga untuk pujuk Tya..selepas itu dia pun keluar dari kedai tersebut dan mencari kelibat Si tya.. Dia ternampak tya sedang duduk di bangku berhadapan dengan kedai cenderamata.. Dia hendak pergi tapi..

!!:Heyy.. (Mencuit belakang sun)

Sun memusing belakang.. Dan terlihat perempuan berambut blone warna kuning, memakai baju berjalur merah selang putih..



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ejen Love Life Story(Alilicia🌹)Where stories live. Discover now