Episod 56-Misi:Misshon

1.5K 79 52
                                    

Happy Reading~

Mereka masih bertekak..

!!:DIAM!

Terus senyap selepas mendegar jeritan ---- itu..

E.Tya&E.Sun:Huh? Ge-general..

G.Shi:KORANG NI ASYIK GADUH JE KEJE..TAK MALU KE KAT BUDAK II NI?SAYA KAHWINKAN NANTI BARU TAHU..

E.tya&E. Sun:Tak nak!

G.shi:KALAU TAK NAK HENTIKAN LA KERJE TAK BERFAEDAH KORANG NI..DAN SAYA BAGI AMARAN LAGI SEKALI JE.. KALAU KORANG BUAT HAL KAT MISI LAGI..SAYA LAPOR DEKAT KETUA TERAS NAK!?

E. Tya&E.Sun:Tak nak...(sambil tunduk)

G.shi:Minta maaf sekarang saya nak tengok..

E.Sun:Mōshiwakearimasen aku terlanggar kau tadi..

E.Tya:Aku pun sorry sebab tak nampak kau jalan depan tu..

G.Shi:Ha.. Senang kan? Dah tak yah nak berdrama sangat saya pergi dulu.. Hal remeh pun tak leh nak kawal.. Harap je senior.. Haihh(pergi hingga urut kepala)

E.Sun:Sape yg panggil general tadi? (Memandang sorang II dgn pndangn tajam)

Semua di situ menunjuk orang yg berambut hitam mata merah sut yg bewarna merah biru..

??:Erk😰 Aku..aku nak tolong korang je.. Supaya korang tak gaduh lagi.. Tu je cara nak hentikan korang..

E.Sun:Tahu la nak to long tapi tak payah la nak panggil general!haihh.. Ez.. Ez..

!!:Dah la tu.. Tak malu ke kat budak ii ni..

E.Tya:Maaf la.. Korang terpaksa tengok perangai buruk kami..

Ali&Rudyman:Tak pe ii..

E.Tya:Maya jom la ikut kami sekali.

E.Maya:Tak pe lah.. Aku ade misi ni.. Bye..

E.Ez:Aku pun ade misi ni kitorang gi dulu lah.. Bye jangan gaduh ii sudah..

E.Tya&E.Sun:Ish.. Tak lah!

E.Sun:Ok jom semua..

Mereka berenam pun meronda satu HQ tersebut.. Bukan biase ii dorang punye HQ au.. Besar gila..

Selepas habis melawat satu HQ itu..mereka pun balik ke bilik.. Mereka semula..

E.Tya:Korang mandi dulu pastu solat semua.. Nanti akak panggil makan.. Ok? (Buat tanda ok)

E.Sun:Tak payah nak menyuruh sangat.. Dorang kan dah besar.. Kau buat dorang macam budak 12 tahun pulak..

E.Tya:Alah biar la.. Dorang ni comel la..

E.Sun:Ehm? Dorang je?

E.Tya:Dorang comel.. Kau hansamu..

E.Sun:Hahahaha.. Kau pun kawaii..

Alicia:Ekhem..dah ii la tu sweet ii.. Kitorang masuk dulu.. Jom iman...

Sun dn tya pun berlalu dari situ sambil gelak ketawa..

*Author:eh.. Dorang ni kalau gaduh kecoh satu HQ.. Kalau berbaik sweet ii pulak.. Haihh.. Macam ii la manusia ni..

E.sun:Alah biarlah sibuk je

E.tya:Dh ii la.. Smbung cpt*

Selepas mereks semua menguruskan diri..

Tok tok tok

Ejen Love Life Story(Alilicia🌹)Where stories live. Discover now