Sadece Sarıl Bana...

486 39 40
                                    

Amy, kapıyı açtı. Arkadaşları uyuyorlardı. Amy içinden gülümseyip, "Hehe, sonunda iyi bir tarafım varmış..." dedi. Çok mutlu ve huzurluydu. Shadow'a karşı Sonic'e karşı hiç hissetmediği birşey vardı. "En taş kalpliler bile gülümseyebilir...Shadow'un yumuşak bir yanı var..." diye düşündü. "Yatmaya gitsem iyi olur." dedi.
İşte o sırada Shadow Amy'nin evine tüm hızıyla gidiyordu. Amy'e büyük bir hayranlığı vardı. Maria'yı nasıl melek olarak geri getirebilmişti aklı almıyordu. Sonunda evin kapısına ulaştı. Kapıyı çaldı.

Tık tık tık! Amy kapıyı açtı.
Amy: "Ayy!! Shadow! (...)" Amy azda olsa korkmuştu.
Shadow: "Merhaba Rose..."
Amy: "M-merhaba..." İkiside kıpkırmızı olmuştu. Bir süre sessiz kaldılar.
Shadow: "Ahem...s-sana nasıl teşekkür edebilirim?" Amy bir an düşündü.
Amy: "Hmm..."
Shadow: "Evet?"
Amy: "Sarıl bana."
Shadow: "Ne? O_O"
Amy: "Şu zor günlerimde birilerinin bana sarılmasına ihtiyacım var. Ama tabii istemezsen-"
Sözünü bitiremedenn (#*w*#)

 Ama tabii istemezsen-"Sözünü bitiremedenn (#*w*#)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Shadow: "Bu seni mutlu edecekse herşeye hazırım."
Amy daha önce hiç hissetmediği birşey hissetmişti. Başka bir gezegendeydi.
"Benim için çok değerlisin bunu unutma..." "Beni istediğin zaman ziyaret edebilirsin çok mutlu olurum..." diyerek Amy'nin yanağından öpüp gitti...

Amy: "Ama ben Sonic'ten hoşlanıyorum... bunları hissetmemem lazımdı..."

Dipnot: Ya biliyor musunuz sevgili okurlar, bu bölümü hazırlarken ben bile duygulandım...

(Özür Dilerim SonAmy Fanları 😸)

---------
Devam Edecek...

Bir ShadAmy Boom Hikayesi [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin