⚠️UYARI!!!: BU BÖLÜMÜ RAHATSIZ OLABİLECEKLERE VE KOLAY ETKİLENEBİLECEK OLAN KİŞİLERE TAVSİYE ETMİYORUM!
Cream ve Sticks yaptıklarının yanlış olduğunu anlayıp, Amy'e gittiler.
Tık tık tık!
Amy kapıyı açtı.
Amy: "Aaa... Çocuklar... Burda ne işiniz var?"
Cream: "Amy... Biz çok özür dileriz..."
Sticks: "Yaptığımız yanlıştı...seni kaybetmek istemiyoruz..."
Cream: "Bizi affeder misin..?"Amy bu habere çok sevindi.
Amy: "Avv... Kızlar! Çok sağolun!!! ^^"
Sarıldılar.
(Arkadaşlar üzgünüm resmin Sonic Boom versiyonunu bulamadım.)
O an çok huzurluydu... Ta ki Rouge'dan o telefon gelene kadar...
Amy: "Alo? Noldu Rouge?"
Staci: "AAAAAAĞ!!! ZOOEY!!! DİKKAT ET!!!"
Zooey: "AĞĞ!!! KAYIYORUM!!! YARDIM EDİN!!!"
Perci: "GELİYORUM!!! KIPIRDAMA!"
Rouge: "Amy! Açıklayacak zaman yok! Çok büyük bir robot var. VE BİZ BAŞA ÇIKAMIYORUZ!!! EKİBİ GETİR!!!"Çığlık sesleri...
O çığlıklar korkunçtu.
Amy: "T-tamam!!! GELİYORUZ!!!"
Cream evde kaldı. Sticks'le beraber takımı toplamaya gittiler.
Takımı topladıkları da kasaba çökmüştü...
Ve insanlığın yapay zekâ ile savaşı başladı...
Belediye Binasında...
Belediye Başkanı: "Gel, gel. Gel çocuğum gel."
Belediye başkanının odasına geldiler.
Belediye Başkanı: "Evet, işte canım burası Belediye binasının en güzel en kıymetli odası!"
Çocuk: "Çünkü burda adalet sağlanıyor değil mi başkanım? ^^"Başkan şaşırdı.
Belediye Başkanı: "Glima var."
Çocuk: "Nasıl ya?"
Belediye Başkanı: "La olum, burası yazların Sahra çölü resmen. Burda sıcaklık 30°'ye düşünce halk sevinçten halay çekiyor anlıyon mu?"
Çocuk: "Heee..."
Belediye Başkanı: "Yaa. Geçen gün bi amca naptı biliyon mu?"
Çocuk: "Naptı?"
Belediye Başkanı: "Güneş'i buraya şikayet etmeye kalktı. Tabii ben reddettim."
Çocuk: "Ay canım amcam ya nasıl da acıdım. Ee sonra?"
Belediye Başkanı: "Sonra senin o canın amcan Eggman'den bir pompalı tüfek çalmış, pompalı tüfekle Güneş'i vurmaya çalıştı."
Çocuk: "Vay be."Başkan elini çocuğun sırtına koydu ve nasihata başladı.
Belediye Başkanı: "Olum, bak sana bir nasihat vermek istiyorum. Olum, sevdiklerinin gıymetini bil tamam mı? Sık sık onları sevdiğini söle. Çünkü bu hayatta nolacağı hiç belli olmuyor..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ShadAmy Boom Hikayesi [TAMAMLANDI]
FanfictionWattpad TR'nin İlk ShadAmy Boom Kitabı!!! Merhabalar çikilatalarım! Bu hikayede aşk, komedi, macera ve duygusal psikoloji türlerini göreceksiniz! 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤 Sıradan bir yaşamı olan Amy Rose, Sonic ve takımı ile her gün Eggm...