Amy'nin ölümü herkesi çok kötü etkiledi. Onun hiç bir suçu yoktu. O lanet robot onun o saf canını almıştı. Maria gibi o da cennete gitmişti...
Sticks: *ağzını kapadı*
Tails: "Aman Tanrım..."
Sonic: "Bu...i-imkansız..."
Knuckles: "..............."
Eggman: "Zavallı.........."Shadow başında ağlıyordu... Shadow ağlıyor muydu? Kaç senedir tanıdıkları o zalim, kalpsiz ve katı kirpi şimdi ağlıyordu.
Shadow: "Çok... Özür dilerim.... Seni koruyamadım.... Seni durdurmalıydım!!! Ama hayır! Yine hata yaptım... Yine, yine, YİNE!!!"
Shadow: "Neden böyle olmak zorundaydı?! NEDEN!!! TANRIM BENDEN NE İSTİYORSUN! NEDEN SEVDİKLERİMİ BENDEN SÜREKLİ ALIYORSUN!!!"
Shadow gökyüzüne bağırıyordu. Takım öylece Shadow'a baktı...
Shadow ağlamaya devam etti.
Shadow: "Bunun olduğuna inanamıyorum.... Neden bunu yaptın?! Ben çok kötüyüm... Böyle olacağını önceden bilmeliydim..."
Sonic ve takımı onları yalnız bıraktı. Amy için intikam almaya gittiler. O robotu orayı cehennem edeceklerdi...
O lanet olası robotu bütün nefretleri ve kinleriyle yok ettiler... Rouge ve Sticks kızlara bu olayı nasıl açıklayacaklardı bilemediler...
Shadow: "Ben seni incitmekten o kadar korktum ki..."
Göz yaşları yere döküldü.
(Sırf üzülmeyin diye bu iyiliği yapıyorum canım kitap fanları, yoksa emin olun kötü son yapacaktım ಥ‿ಥ)
Amy mucizevi bir şekilde uyandı... Gözlerini açtığında Shadow'un kapalı ağlayan gözlerini gördü. Uyuyormuş gibi yaptı.
Ne diyecek diye merak ediyordu.
Shadow: "Bunlar benim suçum! Eğer bank'ın orda sana söylemiş olsaydım şimdi bu halde olmayacaktık! Ama çok korktum, ve sen şimdi yaralandın ve hatta daha kötüsü ve benim sana söyleme şansım olmadı! Ben sana... Aşığım Amy... Bende ölmek istiyorum..."
Amy buna inanamadı...
Shadow'a sarıldı.
Amy: "Ölmene gerek yok. Çünkü bir yere gitmedim."
Shadow çok şaşırdı. Bir mucize olmuştu. Ona sıkıca sarıldı. (arkadaşlar Sonic Boom versiyonu yine yok. Siz lütfen Sonic Boom gibi düşünün.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ShadAmy Boom Hikayesi [TAMAMLANDI]
FanficWattpad TR'nin İlk ShadAmy Boom Kitabı!!! Merhabalar çikilatalarım! Bu hikayede aşk, komedi, macera ve duygusal psikoloji türlerini göreceksiniz! 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤 Sıradan bir yaşamı olan Amy Rose, Sonic ve takımı ile her gün Eggm...