Amy'nin Günlüğü: Hiçbir Şeyin Anlamı Yok

724 36 43
                                    

Sonic boş zamanlarında her zamanki gibi hamağında uyurdu. Pek umursayan biri değildi. Aksine kimseyi umursamazdı. Sadece uyurdu başka ne yapsın ki değil mi?

Sonic'e aşık olan ve onun için canını bile feda edebilecek cesarette olan biri vardı. Sonic için ne kadar uğraşsada sonic onu görmezden gelirdi. Peki kim bu şahıs?

Kibarlığı ve saflığı ile tanınan bayan kirpi Amy Rose'du. Güzel olmasına rağmen az değeri bilinirdi takımdakiler için her şeyini verirdi. O kadar iyi kalpliydiki ondaki kalp kimsede yoktu. Arkadaşlarının başına ufacık birşey gelsin hemen müdahale ederdi onun hayatı böyle işte ama en zor yanı ne biliyor musunuz?

Sonic gibi zor birine aşık olmak. Herkes Sonic'in ne kadar umursamaz olduğunu biliyor.

Evet bildiniz! O kişi benim! Amy Rose! Yazmayalı uzun zaman oldu değil mi?!

Bunları yazarken gözyaşlarımı tutamıyorum...ama...ama bir gün çok mutlu olduğumda, açıp bu günlüğü okuduğumda "ne kadar boş şeylere üzülmüşüm" demek istiyorum...

ama bir gün çok mutlu olduğumda, açıp bu günlüğü okuduğumda "ne kadar boş şeylere üzülmüşüm" demek istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konumuza dönersek, birkaç hafta önce Cream ve Rouge adaya geldiler. Cream annesiyle buraya geldi. Rouge ise ajanlıktan emekliye ayrıldı.

(Rouge, çok büyük bir operasyonu yaptığından emeklilik ona ödül olarak verildi. Yoksa hâlâ genç bi' bacımız) (-w-)/

Artık Rouge, Zooey, Cream ve Staci bende birer birer kalıyorlar. Kendime zarar vereceğimi falan sanıyorlar. Bugün Rouge benimle kalacak. Beraber film izliyorduk. Rouge uyudu sonrada üstünü örtüp odama geçtim.

Neyse uzatmadan konuyu anlatayım...

Perci neden bende kalmıyor sence sevgili günlük?! ÇÜNKÜ ONUN YÜZÜNDEN BU HALDEYİM!!!

YİNE NEDEN Mİ?

ÇÜNKÜ P**EVENK SONİC İLE SEVGİLİ OLMUŞLAR! 🤬😤

İNANABİLİYOR MUSUN?! SONİC! BİZİM MAVİ TOPARLAK KİRPİ LAN!!! VE PERCİ!!! İNANABİLİYOR MUSUN OLANLARA?! 🤯

Yıllardır onun nerde olsa takip ettiğim, yardım ettiğim, "belki böyle yaparsam beni sever?" deyip sarıldığım zamanlar! Ama o kaç yıldır tanıdığına bir tutam sevgi vermedi! Bir tutam! Gitti o Perci ile sevgili oldu!

Lan Perci, anladım Sonic çapkın bi' yapıya sahip, sen niye onla sevgili oluyorsun! Benim yıllardır sevdiğim kirpi ile!

Bu olayı nasıl mı öğrendim?

Kavga olayından 1 gün sonra ona 1 tane Chilli Dog hazırladım. Çünkü kendimi suçlu hissediyordum her zamanki gibi... 😒

Sonic'in evine gittim. Kapıyı tıklattım.

Amy: "Soniiiiiiiiic? Orda mısın? Sana Chilli Dog yaptım! Belki yemek istersin ha?"
Ses yok.
Amy: "Sonic? Evde misin?" Sonra kapı açıldı ve bende jeton düştü.

Kapıda Perci uykulu bir halde birazda yanakları kızarmış (belliki Sonic'le eyleniyorlardı) bi' görünüşle bana:

Perci: "Ahh...hey Amy! Ne istemiştin?"
Amy: "B-ben S-sonic'e Chilli Dog yapmıştım dün kavga ettiğimden kendimi suçlu h-hissedip... Özür hediyesi olarak yani..."

Neler geveliyordum ben? Aptal ben!

Perci: "Ah, evet! Kesin çok mutlu olur! Teşekkürler!" diyerek kapıyı kapattı.

Ve bende bildiniz göz yaşları boşaldı. Aptaaal gözyaşları! İçimden: "Neden bu kadar duygusal olmak zorundayım ki?!" dedim. Ve sonra evime gidip 1 saat bir güzel oradada ağladım.

Bu olaydan 1 gün sonra Perci ile sevgili olduklarını söyledi zaten. Çok mutlu görünüyorlardı... Bunu onların elinden alamazdım. Sadece orda bana "Tebrikler çocuklar!" demek düşerdi ki zaten öyle yaptım.

Daha 1 gün önce bana sarılıp özür dilemişti. 1 LANET GÜN ÖNCE!!!🤬

Ama onları üzmemek için kızlarda bende birşey söylemicez. Şimdilik Amy bi' konuda depresyonlu olarak biliyorlar.

Böyle nasıl yaşarım bilemiyorum... Shadow, Maria ve arkadaşlarım beni sık sık ziyaret ediyorlar. Zamanım öğüt dinleyerek geçiyor...

Hiçbir Şeyin Anlamı Yok...

----------
Devam Edecek...
(Özellikle duyguları ifade etmek için emoji kullandım *v* )

Bir ShadAmy Boom Hikayesi [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin