3.polismi katilmi

21 3 5
                                    

Hani 'artık güvendeyim' adlı bir his gelir ya içinize fakat aynı anda misafirlikte utancınızdan osuruğunuzu tutmanız gerekir ya, aynen! heh!işte o his şu an kişisel sorguda da başıma geliyordu.
"Bir yerin mi yaralı Okyanus?pek iyi görünmüyorsun?"

Off çıktı çıkacak bide zorla konuşturuyor adamı.
"Yok komiserim sadece iyi hissetmiyorum bi tuvalete gidebilir miyim acaba?"

Evet de lütfeğn!burada içim yanıyor benim!

"Tabiki seninle sonra devam ederiz bana Meteyi çağırabilirmisin acaba?"
"Tabi!!"
Koşar adım dışarı uçup var gücümle kalabalıktan uzaklaştım, tuvalete yetişemeyecektim sanırsam..Allah affetsin.
.
.
.
.

"Bu kokuda ne? Saldınmı lan?"

"Yaw sanane be sen bi gitsene sorgu için bekliyorlar hadi"

"Ha öylemi bende seni attılar zannettim bir iki saat gelme lan içeri takıl şurada yoksa kokudan öldürürsün sen bizi!"

"Üf!git başımdan serseri şımarık şey!"

HAKLIYDI! O kadar küfrettim ona ama haklıydı ya heralde biraz midesizim o yüzden böyle karışım kokular çıkıyordu .Aman neyse geçti gitti.

"Hey! Oka,polisler şimdi kamera görüntülerine bakmaya gittiler."

"Ha, iyi tamam"

Polislerin yetimhaneden dönmelerini bekliyoruz artık yapacak bi şey yok.

"Peki arkadaşlar kendinizi bir an olsun katilin yerine koyduğunuzda kameraları devre dışı bırakmak daha mantıklı değil mi sizcede?"

"Evet ya, şu ana kadar hiç aklıma gelmemişti."

"Neden bıraktı sizce başka bir oyun daha mı?"

"Bilemedim şimdi belkide o sırada aklına gelmemişti."

"Neyse biz en iyisi polisleri bekleyelim,onlar gelince nedenini sorarız."

.................

"Ne zaman gelecekler ya kaç saat oldu!"

"Başlarına bişey gelmiş olmasın?!"

"Of Sahre ya hepte şu şom ağzını sen açıyorsun sus biraz zaten endişeliyiz.."

"Tamam arkadaşlar endişelenmeyin bakın polisler geliyor."

"O ne lan! Kan mı yoksa?!"

"Evet, sanırsam"
"Ne kadarda sakinsin Okyanus ya"

Polisler geldiğinde arabalarının ön kaputu kopmuş ve üstünde kanlı el izleri vardı.Nolmuştu orada öyle?

"Ne olmuş lan arabaya?"

"Of ya bir saldırı daha mı yani"

"Hayır olamaz ya neredeyse 5 polis gittiler yani onu yakalayabilirlerdi"

"Demek ki olmamış öyle bişey baksanıza arabanın haline paramparça ve üstünde kan var"

"Burada duracağımıza onlara mı sorsak?"

"Aynen hadi gidelim."

...................

Polisler içeri geçince bizide toplantı odasına aldılar,neredeyse iki saattir onları bekliyoruz gelen giden yok!

"Nerede kaldılar ya?"

"Ya belki yaralı vardır aralarında tedavi görüyordur."

"Peki herkes o tedavi görürken onun yanında mı bekliyor?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YATAKHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin