Part7

26.6K 2K 40
                                    

ပွဲပြီးသည်နှင့်​နွေဦးမာန်အိမ်သို့​နောက်ကျမှပြန်​ရောက်သည်...အ​​ကြောင်းမှာ​တော့​နွေဦးမာန်ကိုရှယ်ယာရှင်​တွေသူငယ်ချင်း​တွေစု​ပေါင်းကာSumဆို​သောနာမည်နှင့်companyခွဲအသစ်ဖွင့်​ပေးကြပြီး...သူ​ဌေးတို့၏ထုံးစံအတိုင်းမျက်စိကျရာမိုးခ​လေးကိုအ​ပြိုင်အဆိုင်​စျေး​ပေးကာဝယ်မည်လုပ်​နေကြခြင်း​ကြောင့်ပင်.....​နွေဦးမာန်​ပြောခဲ့သည့်၁ခွန်းတည်း​သောစကားက​တော့"I will kill everyone who tried to touch mine"​နွေဦးမာန်၏စကား​ကြောင့်အကုန်လုံးငြိမ်သွားပြီးမှသာပြန်လာခဲ့သည်....​နွေဦးမာန်ဆို​သောလူသားသည်လူတ​ယောက်၏ဘဝကိုလွယ်လွယ်မဖျက်ဆီးတက်​ပေမဲ့​ပြောာရင်​တော့​ပြောတဲ့အတိုင်းလုပ်တက်သူဖြစ်သည်.....

အိမ်ပြန်​ရောက်သည်နှင့်အထုပ်​အပိုး​တွေပြင်​နေ​သော​ဆောင်းဦးနှင့်ဟင်းချက်​နေ​သောမိုးခကို​တွေ့သည်.......

"ကိုကြီး...ပြန်လာပြီလား..."

"အင်းညီညီ...ကိုမနက်ဖြန်​လေဆိပ်လိုက်ပို့မယ်..."

"ဟုတ်....ကိုကြီးအတွက်bd presentရှိတယ်...."

"မလိုပါဘူးကွာ...ကိုယ့်အကိုပဲဟာ..."

"ညီကဝယ်ပြီးပြီ​ရော့...."

​နွေဦးမာန်အလွန်ကြိုက်​သောACနာရီ​လေး....brandဆို​ပေမယ့်လည်း​တခြားbrand​တွေထက်စာရင်​တော့ပမွှား​လေးပင်...သို့​ပေမယ့်​နွေဦးမာန်က​တော့Alexander Christie Brand​လေးကိုသာစွဲစွဲမြဲမြဲဝတ်​လေ့ရှိသည်....

"Thanks...ပိုက်ဆံ​တွေ​တော့ကုန်​တော့မှာပဲကွာ"

"မကုန်ပါဘူး...ကိုကြီးရဲ့...ညီအထုပ်​တွေသွားတင်လိုက်ဦးမယ်..."

"OK.."

​ဆောင်းဦးထွက်သွားပြီး​နောက်​နွေဦးမာန်မိုးခရှိရာမီးဖိုခန်းသို့ဝင်သွားကာ.....

"ထမင်းပြင်​ပေး.."

"ဗျာ.."

"ထမင်းပြင်လို့​ပြောတာမကြာဘူးလား..."

"ဟု..ဟုတ်..."

မိုးခ​နွေဦးမာန်ကိုထမင်းပြင်​ပေးပြီး​နောက်​ဆောင်းဦးအတွက်​ကြော်​လှော်​နေ​သောအ​​ခြောက်အခြမ်း​လေးများကိုခဏအုပ်ဆိုင်းကာမီးဖိုခန်းမှ​ပြေးထွက်ရန်ပြုသည်.....

👨‍💼👨‍🍳My housemaid👨‍💼👨‍🍳(Completed)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ