Karşılaşma

294 9 0
                                    

Nefesten

Tahir burdaydı. Beni bırakıp giden tahir. Kaç sene geçti üstünden ama hala onu çok seviyorum. Bunu görünce daha net anladım. Ama şuan kendimi toparlamam gerekiyor. Mantıklı düşün Angelina Nefes . Sen artık bir annesin ve güzel bir işi olan ünlü bir insansın. Hemen fatihin yanına ilerledim.

N:fatih bey çok teşekkür ederim tekrardan
F:ne demek Angelina hanım. Görevimiz.

Yazardan
Fatih Angelina diyince tahir kafasını kaldırdı ve nefese baktı. Baktığı an mutlu tutuldu. Çünkü o kaç sene önce bırakıp gittiği nefesti. Tahirin gözü sonra nefesin kucağındaki çocuğa kaydı. Nefes evlendi diye düşündü. Tahirin bu düşüncelerini bozan nefesin sesiydi. Nefes hiç umurunda değilmiş gibi konuşuyordu.

N:aaa tahir sen de mi burdaydın.
T:angelina?
N:ahh tahir unuttum deme. Onca şey yaşadık.
T:asla unutmam
N:Öyle deme tahir. Sen dediklerini yapmıyorsun çünkü. Hiç bir tutarlılığın yok.
T:seninde tutarlı bir yanın yokmuş Angelina.
N:o ne demek
T:evlenmişsin, çocuğun var
N:ahh tahir. Gene şu aklından bir şey kaybetmemişsin. (tahir güler) dicem ama çok şey kaybetmişsin. IQ'n yerle bir olmuş. Belki de güvenin gitmiş.
T:o ne demek
N:evlenmedim tahir ben.
T:çocuk
N:benim çocuğum
T:babası?
N:babası da benim.
F:nasıl ya
N:fatih biz senle sonra konuşuruz tabi istersen. Haa bu arada bey demesem sorun olur mu
F:tamamdır konuşalım. Bu arada hiç bir sorun olmaz Angelina hanım
N:hanıma gerek yok
F:peki
N:o zmn bb fatih. Sanada tahir
T:hı
N:ahh kesin IQ'n düşmüş. Sanada bb tahir.
T:bb
F:bb angelina

Nefesten
Odadan çıktığım an derin nefesler almaya başladım. O neydi öyle ya. Yavaş yavaş yürümeye başladım. Berrakla beraber hastaneden çıktık ama magazincilere yakalandık. Bende durup soruları yanıtlamaya karar verdim.
Muh:Angelina Hanım neden Türkiye'ye geri döndünüz?
N: Türkiye'ye geri döndüm. Çünkü 2 çocukla tek başına ayakta durmak biraz zor. En azından bakımı zor. Bu yüzden kardeşlerimin yanına geldim.
Muh:Kardeşleriniz de sizin gibi oyuncu mu.
N:hayır arkadaşlar birisi doktor birisi polis.
Muh:Angelina hanım az önce tek başına ayakta durmak zor dediniz. Babaları kim acaba?
N:bunu cevaplamak istemiyorum.
Muh:peki aşk meyveleri mi
N:tabi ki de öyle
Muh:evlenmediniz diye biliyoruz. Yasak bir ilişki miydi hu
N:arkadaşlar sevgililik döneminde olan birliktelik sonucu dünyaya iki tane çocuk getirdim.
Muh:anladık angelina hanım peki yeni bir proje var mı
N:şuanlık bir dizi film projesi yok. Ama mankenlik işi var.
Muh:ne zaman yayınlanacak
N:şuan daha tam belli değil ama 1 ay içinde olur diye düşünüyoruz.
Muh:çocuğunuzun nesi var Angelina hanım
N:salıncaktan düştü kafası yarıldı arkadaşlar. Büyük bir ameliyat geçirdi. İzninizle eve gidip istirahat etmesi gerekiyor.
Muh:Angelina hanım peki-
N: arkadaşlar başka zaman uzun uzun yanıtlıcam şimdilik bu kadar yeter iyi günler dilerim.
Muh:sizede Angelina hanım.

Arabaya binip eve geldik. Tom ve Chloe'ye yemek yedirdim ve uyuttum. Sonra geçip kızlara her şeyi anlattım.

B:oha
H:çüş
B:yuh yani
H:anasının amı
N:kızlar yeter ama düzgün bir tepki verin ben ne yapıcam.
H:bir şey yapmıcan canım.
B:hayır yapıcan. Hem biz onu arıyorduk zaten.
N:off neyse ya ben biraz yatıcam sonra düşünürüz.
H-B:tamamdır

Saat 6 gibi kalktım ve aşağı indim. Kapı çaldı. Hizmetli yoktu evde. Doğru ya izinliydi. Gidip kapıyı açtım. Kapıda kim olduğunu bilmediğim bir kişi vardı.
N:merhaba siz kimsiniz
X:ben .......

Londra'da Ki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin