Tekrar Karşılaşma

260 10 0
                                    


Yazardan

T:efendim abim
F:Yok abi sana demedik
T:e kime dedinizl
M:aşkıma adını söyledik dimi aşkım
N:Evet aşkım

Tahir Şok olmuştu Angelinanın sesini duyunca ama en şok olduğu şey ise Muratın Angelinaya Angelinanın ise murata aşkım demesiydi. Tahir kendini toparladı ve nefese ilerleyip elini uzattı. Nefes ayağa kalktı ve Tahirin elini kavrayıp el sıkıştılar.
T:hoşgeldin angelina
N:hoşbulmuştum tahir
T:hala bulmuyor musun
N:maalesef
Sa:Siz nerden tanışıyorsunuz
A:harbi nerdan
T-N:Sonra anlatırız
N:neyse kızlar hadi biz kalkalım. Chloe Tom come here. We will go to home. (chloe tom buraya gelin eve gidiyoruz)
(Çocuklar gelmez)
N:Let,s guys. We will go to home and we will Slumber party. (hadi çocuklar. Eve gidicez ve pijama partisi yapıcaz)
(Çocuklar koşarak gelir ve nefese sarılır)
Chloe:Thanks mom
Tom:thanks princess mom
Chloe:thanks Queen mom
Tom:thanks my beautiful mom
Chloe:thanks my cute mom
N:Guys, Thank you too. But ı Embarrassed (bende teşekkür ederim ama ben utandım)
Chloe-Tom:Okay mom
N:Guys Now kiss everyone's hands and put them on your forehead. As i teach (Çocuklar şimdi herkesin elini öpüp alnınıza koyucaksınız. Öğrettiğim gibi)
Chloe-Tom:ok mom
(Chloe ve tom herkesi öper)

Şimdi sıra nefese gelmiştir. Nefes herkesi öper ama tahirde kalır. Sonra elini uzatır. El sıkışırlar. Kızlarda aynı işlemi yapar sonra villadan çıkarlar ve eve geçerler. Nefes çocukların üstünü değiştirip pijama partisi yaparlar ve sonra uyutur. sonra hemen kendi üstünüde değiştirir ve uyur. Çünkü biliyordur ki kızlar onu sorguya çekecektir.

Londra'da Ki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin