Evlenme Kararı

274 8 0
                                    

Nefesten

O günün üstünden 1 ay geçti. Çocuklara her şeyi anlattık başta kızdılar ama sonra tahiri kabullendiler. Biz ise tahir ile hala sevgiliyiz. Aslında 1 adım ilerledik. Tahir bana evlenme teklifi etti. Şimdi ise herkese söylemeye gidiyoruz. Sonunda Kaleli villaya geldik. Herkes toplanmıştı. Kardeşlerim ve çocuklarda buraya gelmişti. Biz tahir ile el ele bahçeden içeri geçtik. Herkes durmuş bize bakıyordu.
A:e gı nefes noldi
M:asiya bi lama sus da
Ha-Be:abla kötü bir şey yok dimi
Mu-F:Angel/Nefes ve abi noldu
Sa:ayy köti bir şey yok dimi
To-C:Mom dad, We didn't understand anything. Did something bad happen?
T:no guys, happen good something
To-C:What happened?
T-N:We are getting married
To-C-H-B-Mur:WHAAAAAT? OMG!
A:gız ne oldi
H-B-Mur:EVLENİYORLAR
N-T:EVLENİYORUZ

Herkes çok sevindi ve tebrik etti. Ama benim aklıma bazı şeyler takıldı. Takılan şeyler ise:
biz tahir ile nerde kalıcaktık.
Tom ve Chloe için Türkçe kursu ayarlamam gerekiyordu bunu ne zaman yapıcaktım ve nerde Türkçe kursu vardı?
Hayat ve murat Berrak ve fatihte birbirlerinden hoşlanıyor gibi bakıyorlardı. Bunlar acaba sevgili miydi?
Bizim ajanstaki fotoğraflar ne olmuştu?
Acaba düğünü ne zaman yaparız?
Bence kır düğünü olsun, yok yok hayalimdeki gelinlik kumda kötü görünür?
Acaba tahir ile tekrardan çocuğumuz olur mu?
Tahir çocuk ister mi ki?
Balayına nereye gideriz acaba? Yada gider miyiz?
Ayy acaba yeni gelen dizi tekliflerinden hangisini kabul etmeliyim?
Acaba yeni araba mı alsam ben ya? Yok yok almıyım motor alıyım onun yerine.
Ayy kafam çok karışık ben bunların hepsini nasıl cevaplıcam ya?!?!

Londra'da Ki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin