Nefesten
Sabah erkenden kalktım. Bugün çekimler vardı. Hemen duşa girip çıktım ve hazırlandım.
Kızlara yakalanmadan evden çıktım ve arabama bindim.
Ajansın oraya geldiğimde güzel bir drift attım ve arabadan indim.Sonunda fotoğraflar çekinecekti ama fotoğraf çekecek kişi hala gelmedi. Ben sinirle beklerken kapıdan içeri tahir girdi. Ne yani fotoğrafları çekecek olan tahir miydi? Ben şok içinde ona bakarken onun da benden farklı olmadığını gördüm. Kendimi toparladım ve aynaya dönüp üstümü düzelttim. Bir kaö dakika sonra ise tahir geldi.
T:Angelina hazırsanız başlayalım.
N:Nefes desen olur tahir
T:Angelina hazır mısın
N:hazırım James. (James Tahirin londrada kullandığı adı)
T:unutmamışsın
N:maalesef. Neyse hazırım ben James
T:3-2-1 başlıyoruz.Ben poz verirken tahirde beni çekiyordu. Elbise giy çıkar, saç baş hazırlığı, makyaj, fotoğraf derken zaman epey bir geçmişti. Sıra eve gitme vaktiydi.
T:hepinize çok teşekkürler arkadaşlar emeğinize sağlık. Güzel bir iş oldu.
Böyle konuşuldu filan işte. Yanıma aldığım yedek giysiyi giydim. Murat ile yemek yemeğe gidiceğimiz için güzel bir elbise almıştım.Hazır olunca ajanstan çıktım ve arabama binip Kaleli villaya gittim. Muratı ordan aldım ve yeni açılan restauranta geldik. Bir masaya oturduk ve siparişlerimizi verdik. Siparişleri beklerken konuşmaya başladık.
M:Angel sana bir şey sorcam
N:sor tabi
M:abimi nerden tanıyon
N:zamanı geldi demek. Abin ile londrada tanıştık ve sevgili olduk.
M:Tom ve chloe?
N:TahirdenO an olan şey ile dondum kaldım ne yani şimdi...