Her şey Açığa Çıktı

284 7 0
                                    

Nefesten

N:Tahirden
T:çocuklar benden mi

Ne yani şimdi tahir her şeyi öğrenmiş miydi. Ama bu olamazdı. Tahir öğrenmemeliydi. Ama şuan durumu kurtarmam gerekiyordu. Ben yalan ararken tahir seslendi. Ama ben daha hiç bir şey bulamamıştım.

T:Angel çocuklar benden mi
N:tahir şimdi şöyle ki
T:NEFES BENDEN Mİ?
Herkes bize bakıyordu. Tahir çok sinirlenmişti. Ama bende sinirliydim ona karşı. Fakat şuan burda konuşulacak bir konu değildi.
N:tahir her şeyi anlatıcam ama burda değil hadi gel
T:anlatıcan mı
N:söz hadi gel
T:Eğer yalan söylersen
N:aaa ama hadi tahir. Murat kusura bakma aşkım
T:aşkım mı
N:sus tahir ya. Neyse murat sonra konuşuruz
M:ne kusuru kuşum ya. Asıl sen kusura bakma. Sonra gene buluşuruz. Bb
N:aynen hadi bb

Tahirle beraber arabama bindik. Kadıköy sahile doğru sürmeye başladım. Buraya En yakın ve en sakin yer orasıydı.

Tahir ile arabadan indik ve kayalıklara geçip oturduk.
T:Nefes bana doğruyu söyle. Tom ve Chloe benden mi?
N:....
T:Nefesss!
N:Senden tahir senden
T:(ayağa kalkar) BANA NİYE DEMEDİN. NEDEN SAKLADIN BENDEN.
N:(ayağa kalkar) ÇÜNKÜ SENİ O DENLİ SEVERKEN ÇEKİP GİTMEN KOYDU ANLADIN MI. SEN BENDEN AYRILDIKTAN HEMEN SONRA BACAKLARIMDAN KANLAR SÜZÜLDÜ. SEN YANIMDA YOKTUN. BEN KENDİ BAŞIMA HASTANEYE GİTMEK ZORUNDA KALDIM. HASTANEYE GİTTİĞİMDE ÇOK RİSKLİ BİR HAMİLELİK GEÇİRCECEĞİMİ SÖYLEDİLER. PEKİ NEDEN BİLİYOR MUSUN TAHİR? BİLMİYORSUN. BEN SANA SÖYLÜYİM TAHİR. BENİM BİR ÇOCUĞUM ÖLDÜ TAHİR. SENİN YÜZÜNDEN DİĞER ÇOCUĞUM ÖLDÜ. NİYE GİTTİN TAHİR NİYE BENİ YALNIZ BIRAKTIN. YALNIZ BIRAKTIN DA NEDEN KARŞIMA ÇIKTIN TAHİR NEDEN YA NEDEN.
T:ne-nefes ben ço-çok özür dilerim. Beni affedebilir misin?
N:özür dileme tahir. Bana sadece beni bırakmanın mantıklı bir sebebi varsa onu söyle. Belki bir nebze seni affedebilirim.
T:nefes sakin ol ama.
N:anlat tahir
T:şimdi şöyleki benim senin bırakma nedenim abin. Aslında abin değilde
N:abim mi abim yok ki benim
T:şşt kesme sözümü. Yok zaten neyse işte bir gün birisi karşıma çıktı bana dedi ki ben Angelinanın abisiyim. İlk inanmadım. Sonra bana dna raporu verdi. Orda yazana göre abinmiş. Beni seninle tehdit etti bırakmazsan öldürürüm onu dedi. Hayatı zindan ederim ona dedi. Bende mecbur bırakmak zorunda kaldım seni.
N:Nasıl ya se-sen benim için ben-benden mi vaz-vazgeçtin.
T:aynen öyle angelım
N:tahir ben bilmiyordum. Peki o abisiyim diyen adam?
T:abin değilmiş sahte rapor yaptırmış. Sana takıntılı bir aşıkmış. Tabi kötü işler filan yapıyormuş. Suçüstü yakalandı ve hapse atıldı. Ama iş işten geçmişti. Sana nasıl anlatacağımı bilemiyordum. Bende o yüzden Türkiye'ye geri döndüm. Gerisi böyle işte.
N:be-ben tahir çok özür dilerim. Sen tüm yükü kendi başına sırtlamışsın.
T:Bende özür dilerim nefes. Sende tüm yükü kendi başına sırtlamışsın. Beni affedebilcek misin?
N:Sen beni affedersen affederim.
T:o zmn artık birbirimize sevgilim diyebiliriz.
N:affettin yani
T:affettim sen?
N:Sevgilim benim diyip sarıldım.
Tahirde bana sarıldı sonra kafalarımızı kaldırdık ve birbirimize bakarak.
T-N:seni seviyorum dedik ve dudaklarımızı birbirine mühürledik.

Londra'da Ki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin