Selamm tamı tamına 1167 kelimelik bir bölüm oldu. Dün akşam atamadım bu yüzde sabah erken kalkıp yetiştirdim. Vote ve yorum atarsanız sevinirim.
İyi okumalarr🍉Miraçın taburcu olması için doktor onayını bekliyorduk. Miraç yatakda uyuyor ben telefonuma bakıyordum.
Aylin hanım kafeye inmiş, Can sevgilisinin yanına gitmişti. Semra etrafa dolanıp hastalara göz atıyordu.(hastalara tedavi yapmıyor sadece etrafına bakınıyor bdbdb)
Zaten tıp okuduğu için bunu yapması gayet normal.
Birazcık daha telefona baktıktan sonra lavaboya girdim. Aynada kendime baktığımda saçımın çok dağıldığını gördüm. Açıp yeniden topuz yaparken içerden sesler gelmeye başladı.
Ses susmak bilmiyordu odaya girdiğimde sesin makineden geldiğini anladım. Doktorlar koşarak içeri girdi.
"Hocam dikişler patlamış, çenesi kilitlenmiş "
Doktor olan adam Miraçı yan çevirip ağzına bişeyler yapmaya başladı.
"Hocam nabız düşüyor."
"Hastayı kaybedeceğiz."
Doktor hala birşeyler yaparken lanet makine susmuyordu.
Sesler artık boğuklaştı floresanlar gözümü almaya başladı.
Makine ötüp susmayı bırakıp ince bir ses ardından sustu. Doktorlar konuşuyorlardı ama cidden hiç birşey algılayamıyordum.
Miraçı yatakla beraber odadan çıkarttılar. Koridorda Aylin hanımın çığlığı yankılandı. Ne oldu ki?
h-hayır ben yanlış anladım, yanlış duydum. Miraç ölmedi hayır.
Aylin hanıma baktığımda yere çökmüş ağlıyordu yanıma bir hemşire geldi ve
"Hanımefendiye sakinleştirici verebilir miyiz yakınısınız galiba?"
Hiç birşey anlamasamda kafamı salladım.
Aylin hanımı alıp götürdüler.
2 gün sonra
Bu gün Miraçın cenazesi vardı simsiyah giyinmiş bir sürü insan vardı cenazede.
Hepsi Aylin hanıma üzgün olduklarını söyleyip gidiyorlardı. Onlar üzgünse ben neydim?
Uçarken kanatları kırılmış bir kuş gibi hissediyordum kendimi.
Bu kadar kolaymıydı gitmek? Arkanda bıraktıklarını düşünmeden yok olmak.
Zaten cenazeye yaklaşamamıştım. Aylin hanım olanlar için beni suçluyor, ben olmasam onun t
Yaşıyacağını söylüyordu.Haklıydı...
Aptal Elisa!
Polisi ara bekle niye Miraçı arıyorsun ki?
Herkes gittikten sonra gittim mezarın yanına.
Nereye gitsem, ne yapsam geçerdi acı?
Nasıl geri alırdım kaybolan ruhumu geri?Alsam ne olurdu ki? Ruhumda gitmişti miraçla..
Ama şimdi orada rahat değildir ki Miraç. Küçücük kutunun içinde hem karanlık böcekler var orada.
Nefes alamaz ki yerin altında. Hayır olmaz çıkarın onu.
Tırnaklarının içine giren toprağa aldırmadan kazmaya başladım toprağı, bir yandan çığlık atıyor bir yandan toprağı kazıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐡𝐢𝐨𝐧𝐨𝐩𝐡𝐢𝐥𝐞 |Yarı Texting
ChickLitBilinmeyen Numara, seni kaydetti. Bilinmeyen Numara, bir fotoğraf paylaştı. . . Kitabın tüm hakları bana aittir. . . 𝐂𝐡𝐢𝐨𝐧𝐨𝐩𝐡𝐢𝐥𝐞 adlı ilk kitaptır kullanılamaz!