Selamm tam 1115 kelimelik bir bölüm oldu ✨ Bu bölümü yazarken çok şarkı dinledim hepsini koyamam buraya ama bolca dolu kadehi ters tut vardı,size de tavsiye ederim şasjlaskalsk
💫 İyi okumalarrB.N: İyi misin ?
B.N:Bugün okulda gördüm seni. Kullanılmayan amfideydin.
(Görüldü)B.N:Birşey mi oldu?
B.N: Bana anlatabilirsin istersen .
(Görüldü)Miraç kişisi çevrimdışı 22:08
Miraç çevrimiçi 04:27
Miraç: Bu gün babam olacak sikik herifin bizi terk ettiği günün üzerinden tam 6 yıl geçti.
Miraç: En çokta neye kızıyorum biliyor musun ?
Miraç: Annem o haldeyken onu teselli etmek yerine o adam için ağladığıma kızıyorum.
6 Yıl Önce(Yazarın ağzından);
Küçük çocuk okuldan eve gelmiş ve karnesini ailesine göstermek için koşa koşa salona girmişti. Ama kimse yoktu,muhtemelen ikisinde işteydi.
Bekledikçe heycanlanıyordu bu sene taktir belgesi almıştı ve babası ona bisiklet alacaktı yada o öyle zannediyordu...
Kapıya bir anahtar takılınca koşarak kapıya gitti çocuk. Ailesi sonunda gelmişti annesi kollarını kocaman açtı ve sulu bir öpücük bıraktı oğlunun yanağına.
M- Ya anne niye sulu öpüyorsun bak hep ıslak kalıyor (elinin tersiyle siler.)
A-Silmesene eşşek. Bakayım şu karneye bir bisiklet hak etti mi benim Miraç' ım.
A- Baban geldi mi oğlum?
M- Yok anne gelmemiş.
Mutfak tezgahında ki zarfı eline aldı Miraç, buda neydi? Tam açarken Annesi mutfağa girdi.
A- Oğlum o ne ver bakayım.
Aylin bilki ben artık yokum evi bir hafta içinde boşaltın. Artık ne ben sizi tanırım ne siz beni. Sende de senin iğrenç kanını taşıyan o oğlundan da iğreniyorum.
Sakın beni aramaya kalkışma bulamazsın. Hatanın en büyüğünü seninle evlendiğim o gün yaptım nereden bilebilirdim ki böyle bir orospunun önde gideni olduğunu ? Aciz bir yaratıksın. Bu arada iş arkadaşın Zeynep'in yatakta senden daha iyi olduğunu söylemişmiydim?
Ev benim üzerime. Ne yazık ki yazlığı senin üzerine yaptırmıştım. Siktir git nerede kalıyorsan kal. Oğluna'da onu ne kadar sevmediğimi şöyle.Bidaha sakın karşıma çıkmayın zarfın içindeki diğer sözleşmeyi imzala(boşanma sözleşmesi.)Fikri Karadağ
Kağıt kadının ellerinden arasından yavaşça kayıp yere düştü. Gözünden düşen bir damla yaş da ona katıldı.Bu daha akacak yaşların milyonda biriydi...
Kadının dünyası başına yıkılmıştı.
Bu nasıl olabilirdi? Birbirlerini bu kadar severken bu nasıl gerçekleşidi?
Bide Zeynep ile aldatmıştı onu. En yakın arkadaşıyla...Bir gerçek daha vurdu kadının yüzüne. Oğlu daha bunları yaşamak için çok küçüktü. Ne diyecekti oğluna ? Nasıl yıkacaktı oğlunun hayallerini. Babasının onları istemediğini nasıl söyleyecekti?
M- Anne ne oldu niye ağlıyorsun? Ne yazıyor zarfta ?
Çocuk atik bir hareketle yerden zarfı aldı ve okumaya başladı. Bu-bu gerçek olamazdı. Bu bir şakaydı değil mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐡𝐢𝐨𝐧𝐨𝐩𝐡𝐢𝐥𝐞 |Yarı Texting
Chick-LitBilinmeyen Numara, seni kaydetti. Bilinmeyen Numara, bir fotoğraf paylaştı. . . Kitabın tüm hakları bana aittir. . . 𝐂𝐡𝐢𝐨𝐧𝐨𝐩𝐡𝐢𝐥𝐞 adlı ilk kitaptır kullanılamaz!