0.7

11.2K 297 130
                                    

Tamı tamına 1272 kelimelik bir bölüm oldu Çok konuşmayacağım zaten aşağıda konuştum. İyi okumalarr.

E-" Anne bu ses ne?"

Yüksek sesli ince bir çığlığı andıran ses kulağımın dibinden geliyor. Lanet olsun kulaklarım kanayacak.

Gözlerimi zorlada olsa araladım ve kulağımın dibinde kıçına boru girmiş gibi öten telefonu elime aldım.

Ekranda 6:30 yazısını görünce ağzımın içinde birkaç şey geveledim kendime söverek uyumaya çalıştım.

Aptal Elisa, Mal Elisa, beyinsiz Elisa.
Pazar sabahına alarm kurmak ne demek kıt beyinli Elisa...

Küçüklüğümden beri uyanırsam birdaha uyuyamayan bir salağım ve uyuyamıyodum.

Off!

El mecbur kalkıp mutfağa indim, birkaç bişey hazırlayıp kahvaltı ettim ve derslerin başına oturdum.

Telefonumdan gelen müzik kulaklarımı naif tınısı ile dolduruyordu.

Ben müzik açmadım ki?

Doğruya telefon sesimi en sevdiğim şarkılardan birini yapmıştım.

Telefon ekranına baktığımda Can arıyordu.

E-" Alo?"

C-"Elisa selam ben Can"

E-" Biliyorum Can her aradığında adını söylüyorsun numaran bende kayıtlı zaten"

C-" Ne zekisin sen ya. Neyse banane her aradığımda söyleyeceğim kudur."

E-" Pis velvet"

C-"Sümüklü kanguru"

E-"Çarpık tencere"

C-"Çirkin şişko yercücesi"

Gerçekten çirkinmiyim?
Hem 55 kilo oldum çokmu kiloluyum?
Kesin Miraç beni bu yüzden sevmiyor, hem birsürü zayıf güzel kız var beni hiç sevmeyecek"

C-"Emira"

Ağlamaklı çıkan sesimle konuştum

E-"Çok mu çirkinim Can?"

C-" Elisa sakın bana ağladını söyleme söyleme"

E-"Kiloda aldım ben"

C-"Elisa sen regl misin?"

E-"Boyunda kısa uzamıyor"

C-"Soruma cevap ver!"

E-"Hayır"

Sinirlenip telefonu suratına kapattım.
Reglm bittikten sonra birkaç gün çok sinirli ve duygusal oluyorum bu benim suçum değil.

Miraç'ın ağzından

"Çirkin şişko yercücesi"

Can cidden hiç büyümeyecek...

Elisa zaten hala 7 yaş sendromu yaşıyor. Canla iyi anlaşmalarına şaşmamalı.

Bugün denize gireceğiz ve Semra Elisayıda çağırıyor.

Kızları bu kadar malın arasında denize götürmeyi hiç gözüm yemiyor ama Semraya trip attıracak kadar mal değilim. İstediği olana kadar benimle konuşmuyor.

C-" Elisa sakın bana ağladını söyleme"

Kaşlarım çatıldı ve karşımda oturan Can'a doğru döndüm.

Aramızdaki masa yüzünden konuştuklarını duyamıyorum.

C-"Elisa sen regl misin?"

C-"Soruma cevap ver!"

𝐂𝐡𝐢𝐨𝐧𝐨𝐩𝐡𝐢𝐥𝐞 |Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin