SunHee unninin yanına gidip kahveyi verdi ama Sun Hee unni alırken Seungmin' in üzerine döktü
Seungmin: ahhhh yandım
SunHee: ayyy iyi misin
Seungmin: hayıııır
SunHee: özür dilerim özür dilerim
Seungmin:.........
🍀
Seungmin:bir şey olmaz ya sadece beni haşlama yapıp yersiniz o kadar
SunHee: özür diledik işte ne uzatıyorsun ki
Seungmin: hem suçlu hem sakar
SunHee: Gıcık mısın acaba. ÖZÜR DİLİYORUM. dedim dimi. özrümü geri alıyorum senin gibi birisine özür dilemem.
BangChan: tamam susun çocuklar
SooYun: hem Seungmin SunHee senden özür dişedi. Özrünü kabul edeceğin yere bir de üstüne geliyorsun kızın.
BangChan: aynen ikinizde birbirinizden özür dileyin.
SunHee/ Seungmin: özür dilerim
Kenara bir yere geçip oturup onları izliyordum. Yaptıkları şey çok komik geliyordu. Bu arada bizim yarın için çalışmamamız lazım ama şu an ne yapıyoruz. Neyse telefonumu çıkarıp kilidini açtım ve aramalara girdim. Coung Hwan ismine tıklayıp kulakıma götürdüm. Onlardan bir az daha uzaklaştım.
Ch: alo YinYang
Ben: Hwan bu gün şirkete gelicem de beni almaya gelir misin
Ch: tamam kaçta alayım.
Ben: ben başkanla konuşacağım izin alırsam sana haber veririm.
Ch: tamam
Aramayı sonlandırıp geri diğerlerinin yanına gittim. Hala konuşuyorlardı. Hemen Jeongin' in yanına gidip omzuna dökündüm ve bana baktı.
Ben: şey bir şey konuşabilir miyiz.
Jeongin: tabi
Ben: şey biz daha çalışanız da hyunglarına söylesen de gittseniz unnilerim nezaketen bunları söyleyemiyor.
Jeongin: tamam söylerim.
Geri eski yerime geçtim ve bekledim. Aslında buradaki herkes çok iyi insanlardı yani ben öyle sanıyor da olabilirim. Neyse Seungmin hala kahveli üstüyle duruyordu.
Jeongin: hyunglar hadi gidelim nunalarımın çalışması var bir de Seungmin hyungun üstü hala kahveli.
Bang Chan: aynen hadi gidelim.
Her kes bir bir çıkıyordu en son de Jeongin çıkıyordu ben de kısaca teşekkür edip çekildim o da önemli değil dedi. Ve kapı kapandı.
SooYun: evet çocuklar şimdi sıkıca çalışacağız SunHee sen de hareketleri yapabilir misin.
SunHee: yaparım hadi başlayalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVENGE ( Stray Kids )
FanfictionYalnızlık hiç güzel bir şey değil aynı karanlıkta kaybolmak gibi