Jeongin: senin Lee aile şirketinin kızı olduğunu biliyorum.
Ben: ..........
🍀
Jeongin' in azından
Bunu deyince ikisi de şaşırmıştı. Demek tahminlerim doğru en azından öğrendim. Çok fazla araştırmıştım. Lee Şirket baya ünlü bir şirketti ben de biliyordum ama bir evlatlık kız aldıklarını bilmiyordum. Evlatlık çocuk alındığı biliniyor ama cinsiyeti ve ya kimi aldıkları bilinmiyordu. Bir az araştırmış ve bulmuştum.
YinYang: nasıl
Ben : bu kadar zenginken neden ruhsuz gibi ortalıklara dolaşıyorsun
Hwan: babam bunu saklamıştı sen nasıl öğrendin.
Ben: çok kolay olmadı e tabi bir de idol olunca işler daha da zorlaştı tabi.
Birden Hwan denilen çocuk yakama yapıştı. Çok güçlü olduğu buradan anlaşılıyor. Beni çekiştire çekiştire erkekler tuvaletine götürdü. En azından kimse yoktu.
Hwan: her kim olduğun beni ilgilendirmiyor ama YinYang' a bir zarar gelsin kim olursa olsun onu yaşatmam. Ve birisinin azından bunu duyayım bitersin anladın mı beni?!!!
Ben: öyle bir niyetim yok ama YinYang eğer evlatlık alındıysa gerçek ailesine ne oldu.
Hwan: bu seni ilgilendirmez
Ben: bakın elimde bir koz var e bunu kötüye kulanmak gibi bir niyetim yok.
Hwan: o zaman neden bu kadar araştırdın ? ne istiyorsun?
Ben: hiç bir şey ama pdnim Seungmin hyung ile bana Yin Yang ı gerçek bir idol olmasına yardım edelim diye görevlendirdi. YinYang' a ayrı davranıyor ve onun başaralı olmasını istiyor böyle sessiz durduğu sürece linç yiyecek. Bu onu daha fazla mahvedecek. Sende onun iyiliğini istemiyor musun. Onun Lee aile şirketin ikinci varisi olduğunu herkes bilmeli ki ona göre davranmalı. Asansörde boş yerlerde ve tuvaletlerde arkasından konuşuyorlar ve bunu o biliyor. Ama Lee soyadı taşıdığını ve varisi olduğunu bilirlerse ona başka davranacaklar onun hakkında bir şey söylemeye korkucakalar. Sen bunu mu istiyorsun yoksa HA?
Hwan: sen her şeyi bildiğini mi sanıyorsun. Biz de kaç defa teklif ettik onu bilsinler diye. Ama o bunu istemedi. başında nasıl bir dert var bilmiyorsun, bilmiyoruz. Bize söylemiyor. Nasıl bir dert var ki bunu istemiyor. Önceden bize ben kendi adımla ünlü olanak istiyorum diye geçiştirdi. Bunu inanmayacağımızı bile bile söyledi bu yalanı. Her zaman bir koşuşturma içinde ve eve ve ya şirkete düzgün bile gitmiyor. Ama buna rağmen derslerinde çok başarılı. Ve birde bu iş eklemdi ilk başta buna katılmasını istemememiliydi.
Jeongin: bunları okul çıkışında boş bir vakit de konuşalım bura da birisi duyabilir
Hwan: dediğim gibi kimsenin azından duymayacağım. Duyarsam da araştırdığın gibi biri değilim ANLADIN MI BENİ?
İkimizde birlikte çıktık YinYang bıraktığımız yerde yoktu . Büyük ihtimal sınıfa çıkmıştı.
Beraber sınıfa çıktık. YinYang bura da da yoktu.Ben: nerde bu kız?
Hwan: sana ne ya!!!!
Ben: sadece merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVENGE ( Stray Kids )
FanficYalnızlık hiç güzel bir şey değil aynı karanlıkta kaybolmak gibi