┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩ ┊ ┊ ┊ ✫ ┊ ┊ ︎✧ ┊ ┊ ✯ ┊ . ˚ ˚✩
┏━━━━━━━━━━━━━┓
┗━━━━━━━━━━━━━┛
⚠️ : ɪʟ ғᴀᴜᴛ ᴜɴ ᴍɪɴɪᴍᴜᴍ ᴄᴏɴɴᴀɪ̂ᴛʀᴇ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ 4 ᴘᴏᴜʀ ғᴀɪʀᴇ ᴄᴇ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ ᴍᴀɪs sɪ ᴠᴏᴜs ᴠᴏᴜʟᴇᴢ ɪʟ ʏ ᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ 4 : ᴛʜᴇ ᴀɴɪᴍᴀᴛɪᴏɴ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ʟ'ᴀɴɪᴍᴇ́ ᴅᴇ́ʀɪᴠᴇ́ ᴅᴜ ᴊᴇᴜ ᴠɪᴅᴇ́ᴏ ϙᴜɪ ᴄᴏᴍᴘᴛᴇ 25 ᴇ́ᴘɪsᴏᴅᴇs + ᴜɴ ᴏᴠᴀ.
♡⋆* ﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
。↷ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴜɴ ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇɴᴛ ᴀ̀ ʟᴀ ᴠɪᴇ ʙᴀɴᴀʟᴇ ᴀʟʟᴀɴᴛ ᴇɴ ᴄᴏᴜʀs ᴀᴜ ᴄᴏʟʟᴇ̀ɢᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴠɪʟʟᴇ ᴅᴇ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴛᴏᴡɴ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴜɴᴇ ᴘᴇᴛɪᴛᴇ ᴠɪʟʟᴇ ᴘᴀɪsɪʙʟᴇ ᴀɪɴsɪ ᴀᴜssɪ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴍᴇᴍʙʀᴇ ᴅᴜ ᴄʟᴜʙ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛ ᴇᴛ ᴍᴇɪʟʟᴇᴜʀ ᴀᴍɪ ᴅᴇ ᴍᴏɴ ᴏᴄ.
ᴠᴏᴜs ᴠɪᴠᴇᴢ ᴜɴᴇ ᴠɪᴇ ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟʟᴇ ᴊᴜsϙᴜ'ᴀ̀ ᴇɴᴛᴇɴᴅʀᴇ ᴅᴇs ʀᴜᴍᴇᴜʀs ᴏᴜ̀ ᴅᴇs ᴍᴇᴜʀᴛʀᴇs ɪɴᴇxᴘʟɪϙᴜᴇ́s ᴏɴᴛ ᴇᴜ ʟɪᴇᴜ ᴅᴀɴs ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴛᴏᴡɴ, ᴏᴜ̀ ᴅᴇs ᴄᴏʀᴘs sᴇ ᴛʀᴏᴜᴠᴇɴᴛ sᴜsᴘᴇɴᴅᴜs ᴀ̀ ᴅᴇs ᴀɴᴛᴇɴɴᴇs ᴅᴇ ᴛᴇ́ʟᴇ́ᴠɪsɪᴏɴ ᴇᴛ ʟᴇᴜʀ ᴄᴀᴜsᴇ ᴅᴇ ᴅᴇ́ᴄᴇ̀s ᴇsᴛ ɪɴᴄᴏɴɴᴜᴇ.
ᴅᴜʀᴀɴᴛ ʟᴇ ᴍᴇ̂ᴍᴇ ᴛᴇᴍᴘs, ᴜɴᴇ ʀᴜᴍᴇᴜʀ ᴀ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴄᴇ́ ᴀ̀ sᴇ ʀᴇ́ᴘᴀɴᴅʀᴇ sᴇʟᴏɴ ʟᴀϙᴜᴇʟʟᴇ ʀᴇɢᴀʀᴅᴇʀ ᴜɴ ᴛᴇ́ʟᴇ́ᴠɪsᴇᴜʀ ᴇ́ᴛᴇɪɴᴛ ʟᴇs ᴍɪɴᴜɪᴛ ᴘʟᴜᴠɪᴇᴜx ʀᴇ́ᴠᴇ́ʟᴇʀᴀ ʟ'ᴀ̂ᴍᴇ sᴏᴇᴜʀ ᴅ'ᴜɴᴇ ᴘᴇʀsᴏɴɴᴇ ᴅᴏɴᴄ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴠᴏɪᴛ ᴄʜᴀϙᴜᴇ sᴏɪʀ ᴜɴᴇ ᴘᴇʀsᴏɴɴᴇ sᴜʀ ʟᴀ ᴛᴇ́ʟᴇ́ ϙᴜɪ sᴇʀᴀ ʟᴀ ᴠɪᴄᴛɪᴍᴇ ᴀɪɴsɪ ᴀᴜssɪ ᴀᴘʀᴇ̀s ᴠᴏᴜs ᴠᴇʀʀᴇᴢ ᴄʜᴀϙᴜᴇ sᴏɪʀ ᴀ ᴍɪɴᴜɪᴛ.ᴄᴇᴛᴛᴇ ʀᴜᴍᴇᴜʀ sᴇ ɴᴏᴍᴍᴇ "ᴍɪᴅɴɪɢʜᴛ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ" ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ ᴇ́ᴛᴀɴᴛ ᴄᴜʀɪᴇᴜx ᴍᴏɪ ᴇᴛ ᴠᴏᴜs ᴅᴇ́ᴄɪᴅɪᴏɴs ᴀʟᴏʀs ᴅ'ᴇɴ sᴀᴠᴏɪʀ ᴘʟᴜs sᴜʀ ᴄᴇᴛᴛᴇ ʀᴜᴍᴇᴜʀ.
ɴᴏᴜs ᴀʟʟᴏɴs ᴅᴀɴs ʟᴇs ʀᴜᴇs ᴄᴏᴍᴍᴇʀᴄ̧ᴀɴᴛᴇs ᴅ'ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴛᴏᴡɴ ᴘʟᴜs ᴘʀᴇ́ᴄɪsᴇ́ᴍᴇɴᴛ ᴅᴀɴs ᴜɴ ɢʀᴀɴᴅ ᴍᴀɢᴀsɪɴ ᴅ'ᴇ́ʟᴇᴄᴛʀᴏ-ᴍᴇ́ɴᴀɢᴇʀ ᴇᴛ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ʀᴇᴍᴀʀϙᴜᴇ ϙᴜ'ᴇʟʟᴇ ᴘᴇᴜᴛ ᴇɴᴛʀᴇʀ ᴅᴀɴs ᴜɴᴇ ᴛᴇ́ʟᴇ́ ᴇᴛ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴏᴄ.
ᴠᴏᴜs ғᴀɪᴛᴇs ʟᴀ ʀᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴅ'ᴜɴᴇ ᴅʀᴏ̂ʟᴇ ᴍᴀsᴄᴏᴛᴛᴇ ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ ᴋᴜᴍᴀ (ᴇsᴛ ᴇɴ ʀᴇ́ᴀʟɪᴛᴇ́ ᴜɴ ʜᴜᴍᴀɪɴ) ϙᴜɪ ᴠɪᴠᴀɪᴛ ɪᴄɪ ᴅᴇᴘᴜɪs ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛ ɪᴄɪ ᴊᴜsϙᴜ'ᴀ̀ ϙᴜ'ᴏɴ sᴇ ғᴀssᴇ ᴀᴛᴛᴀϙᴜᴇʀ ᴘᴀʀ ᴅᴇs ᴅʀᴏ̂ʟᴇs ᴅᴇ ᴄʀᴇ́ᴀᴛᴜʀᴇs ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ sʜᴀᴅᴏᴡs ϙᴜɪ sᴏɴᴛ ɪssᴜs ᴅᴜ ᴄᴏᴇᴜʀ ᴅᴇs ɢᴇɴs ᴘʟᴜs ᴘʀᴇ́ᴄɪsᴇ́ᴍᴇɴᴛ ᴅᴇ ʟᴇᴜʀs ᴅᴇ́sɪʀs ᴍᴀʟsᴀɪɴs.
ᴠᴏᴜʟᴀɴᴛ ᴠᴏᴜs ᴀɪᴅᴇʀ, ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴠᴀ ɪɴᴠᴏϙᴜᴇʀ ᴜɴ ᴘʜᴇ́ɴᴏᴍᴇ̀ɴᴇ ᴀᴘᴘᴇʟᴇ́ "ᴘᴇʀsᴏɴᴀ" ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴜɴᴇ sᴏʀᴛᴇ ᴅ'ᴇsᴘʀɪᴛ ϙᴜɪ ʀᴇғʟᴇ̀ᴛᴇ ɴᴏᴛʀᴇ ᴠᴇ́ʀɪᴛᴀʙʟᴇ ɴᴏᴜs-ᴍᴇ̂ᴍᴇ ϙᴜɪ ᴠᴀ ᴅᴇ́ᴛʀᴜɪʀᴇ ᴛᴏᴜs ʟᴇs sʜᴀᴅᴏᴡs ᴏᴜ̀ ᴇʟʟᴇ ᴠᴀ ᴄʜᴀɴɢᴇʀ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴇᴍᴇɴᴛ ʀᴇ́ᴠᴇ́ʟᴀɴᴛ ʟᴀ ᴠᴇ́ʀɪᴛᴀʙʟᴇ ᴇʟʟᴇ-ᴍᴇ̂ᴍᴇ.
ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ, ᴠᴏᴜs ᴀʟʟᴇᴢ ғᴀɪʀᴇ ғᴀᴄᴇ ᴀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴘʀᴏᴘʀᴇ sʜᴀᴅᴏᴡ ᴄᴀʀ ᴠᴏᴜs ᴀᴄᴄᴇᴘᴛᴇᴢ ᴘᴀs ʟᴇ ᴠᴇ́ʀɪᴛᴀʙʟᴇ ᴠᴏᴜs-ᴍᴇ̂ᴍᴇ ᴍᴀɪs ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ ᴠᴏᴜs ᴀᴠᴇᴢ ᴄᴏᴍᴘʀɪs ᴀɪɴsɪ ᴠᴏᴜs ᴀᴠᴇᴢ ᴇɴғɪɴ ᴏʙᴛᴇɴᴜ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ.
ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴘᴏssᴇ̀ᴅᴇ ʟᴇ ᴅᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴡɪʟᴅ ᴄᴀʀᴅ ϙᴜɪ ʟᴜɪ ᴘᴇʀᴍᴇᴛ ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇs ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ϙᴜᴇ sᴏɴ ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟ.
ᴅᴜᴄᴏᴜᴘ, ᴍᴏɴ ᴏᴄ (ϙᴜɪ ᴇsᴛ ʟᴀ ʟᴇᴀᴅᴇʀ ᴅᴇ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ), ᴠᴏᴜs ᴇᴛ ᴋᴜᴍᴀ ᴅᴇ́ᴄɪᴅɪᴏɴs ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴇʀ ᴜɴᴇ ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴅ'ᴇɴϙᴜᴇ̂ᴛᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴇɴϙᴜᴇ̂ᴛᴇʀ sᴜʀ ʟᴇ ʟɪᴇɴ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴇ ᴍᴏɴᴅᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴛᴇ́ʟᴇ́ᴠɪsɪᴏɴ ᴇᴛ ʟᴇs ᴍᴇᴜʀᴛʀᴇs, ᴇᴛ ᴇ́ᴠᴇɴᴛᴜᴇʟʟᴇᴍᴇɴᴛ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴇʀ ʟᴇ ᴄᴏᴜᴘᴀʙʟᴇ ᴀɪɴsɪ ʟᴇ ɢʀᴏᴜᴘᴇ s'ᴀɢʀᴀɴᴅɪᴛ ᴀᴠᴇᴄ ᴅᴇ ɴᴏᴜᴠᴇᴀᴜx ᴍᴇᴍʙʀᴇs ᴅᴀɴs ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ϙᴜɪ ᴏɴᴛ ʀᴇ́ᴜssɪ ᴀ ɪɴᴠᴏϙᴜᴇʀ ʟᴇᴜʀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴀɪɴsɪ ᴏɴ ᴅᴇᴠɪᴇɴs ᴛᴏᴜs ᴅᴇs ᴀᴍɪs ᴘʀᴏᴄʜᴇs. (ᴅɪᴛᴇs ᴍᴏɪ ᴇɴ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛᴀɪʀᴇs ϙᴜᴇʟs ᴘᴇʀsᴏɴɴᴀɢᴇs ᴅᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴠᴇᴜʟᴇɴᴛ ʀᴇᴊᴏɪɴᴅʀᴇ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ x) )
ᴍᴀɪs ɪʟ ʏ ᴀ ᴜɴ ᴘʀᴏʙʟᴇ̀ᴍᴇ, ɴᴏᴜs ᴠᴇɴɪᴏɴs ᴅᴇ ᴍᴏɪɴs ᴀᴜ ᴍᴏɪɴs ᴀᴜx ᴇɴᴛʀᴀɪ̂ɴᴇᴍᴇɴᴛ ᴄᴀʀ ᴀᴠᴇᴄ ɴᴏᴛʀᴇ ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴅ'ᴇɴϙᴜᴇ̂ᴛᴇ ᴀᴠᴏɴs ʙᴇᴀᴜᴄᴏᴜᴘ ᴅᴇ ᴄʜᴏsᴇs ᴀ ғᴀɪʀᴇ ᴇᴛ ʟᴇ ᴄʟᴜʙ ᴅᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴅᴇᴠɪᴇɴɴᴇɴᴛ ᴍᴇ́ғɪᴀɴᴛs ᴇɴᴠᴇʀs ᴠᴏᴜs ᴅᴇ ᴄᴇ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴇᴍᴇɴᴛ ᴅɪsᴛᴀɴᴛ ᴄᴀʀ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴅᴏʀᴇ́ɴᴀᴠᴀɴᴛ ᴘʟᴜs ᴘʀᴏᴄʜᴇs ᴅᴇ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ.
ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ᴅᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴠᴀ ᴇssᴀʏᴇʀ ᴅᴇ ᴛʀᴀϙᴜᴇʀ ᴄᴇ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ғᴀɪᴛᴇs ?
ᴀʟʟᴇᴢ-ᴠᴏᴜs ʀᴇ́ᴜssɪʀ ᴀ ɢᴇ́ʀᴇʀ ᴄᴇʟᴀ ?
ᴀ̀ ᴠᴏᴜs ᴅᴇ ᴠᴏɪʀ !
•ଓ.°˗ˋ .*ೃ✧₊˚.❁ ↷
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
VOUS LISEZ
ʀᴏ̂ʟᴇ ᴘʟᴀʏ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ × ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ( EN PAUSE INDÉTERMINÉE )
Diversosᴅᴀɴs ᴄᴇ ʀᴇᴄᴜᴇɪʟ, ɪʟ ʏ ᴀᴜʀᴀ ᴛᴏᴜs ʟᴇs ʀᴘ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ ᴀᴠᴇᴄ ᴜɴᴇ ᴛᴏᴜᴄʜᴇ ᴅᴇ ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ϙᴜɪ sɪɢɴɪғɪᴇ ᴜɴ ᴄʀᴏɪsᴇᴍᴇɴᴛ ᴀᴠᴇᴄ ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇs ᴜɴɪᴠᴇʀs ᴄᴏᴍᴍᴇ ʟᴇs ᴍᴀɴɢᴀs, ᴅᴇssɪɴs ᴀɴɪᴍᴇ́s ᴇᴛ ʟᴇs ᴊᴇᴜx ᴠɪᴅᴇ́ᴏs ᴍᴀɪs ʟᴇs sᴇ́ʀɪᴇs ᴘᴇᴜᴛ ᴇ̂ᴛʀᴇ. ᴠᴏᴜs ᴘᴏᴜᴠɪᴇᴢ ᴀᴜssɪ ᴍᴇ ᴘʀᴏᴘᴏsᴇʀ...