┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩ ┊ ┊ ┊ ✫ ┊ ┊ ︎✧ ┊ ┊ ✯ ┊ . ˚ ˚✩
┏━━━━━━━━━━━━━┓
┗━━━━━━━━━━━━━┛
( Krokmou est mon dragon préféré tellement il est trop cute et badass ♡♡♡)
⚠️ : ᴍᴏɴ ᴏᴄ sᴇʀᴀ ʟᴀ sᴏᴇᴜʀ ᴅᴇ ʜᴀʀᴏʟᴅ ᴀɪɴsɪ ᴀᴜssɪ ᴠᴇᴜᴛ ᴅɪʀᴇ ϙᴜ'ᴇʟʟᴇ sᴇʀᴀ ʟᴀ ғɪʟʟᴇ ᴅᴜ ᴄʜᴇғ ᴅᴜ ᴠɪʟʟᴀɢᴇ ᴅᴇ ʙᴇᴜʀᴋ sᴛᴏɪ̈ᴋ ʟᴀ ʙʀᴜᴛᴇ ᴇᴛ ᴅᴇ ᴠᴀʟᴋᴀ.
ᴠᴏᴛʀᴇ ᴏᴄ ᴀᴜssɪ ᴘᴇᴜᴛ ᴇ̂ᴛʀᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ғᴀᴍɪʟʟᴇ ᴅ'ᴜɴ ᴅᴇs ᴘᴇʀsᴏɴɴᴀɢᴇs ᴅᴇ "ʜᴏᴡ ᴛᴏ ᴛʀᴀɪɴ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴀɢᴏɴ" ᴇᴛ ʟᴀ ғᴏʀᴇ̂ᴛ ᴅᴜ ᴍᴏɴᴛ-ғᴜᴊɪ sᴇʀᴀ ʀᴇʟɪᴇ́ᴇ ᴀ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴛᴏᴡɴ ᴀ ᴘᴇᴜ ᴘʀᴇ̀s ᴅᴇ 20 ᴍɪɴ ᴅᴇ ᴍᴀʀᴄʜᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠɪʟʟᴇ.
♡⋆* ﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
。↷ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴜɴ ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇɴᴛ ᴀ ʟᴀ ᴠɪᴇ ɴᴏʀᴍᴀʟᴇ ϙᴜɪ ᴘʀᴀᴛɪϙᴜᴇ ᴜɴ ᴅɪᴠᴇʀᴛɪssᴇᴍᴇɴᴛ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴍᴏɴᴅɪᴀʟᴇᴍᴇɴᴛ ᴄᴏɴɴᴜ sᴏᴜs ʟᴇ ɴᴏᴍ ᴅᴜ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ.
ᴠᴏᴜs ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴄᴇᴢ ᴀ ᴠᴏᴜs ᴘᴏsᴇᴢ ᴅᴇs ϙᴜᴇsᴛɪᴏɴs sᴜʀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴘᴀssᴇ́ ᴄᴀʀ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴅᴀɴs ᴜɴᴇ ғᴀᴍɪʟʟᴇ ᴀᴅᴏᴘᴛɪᴠᴇ ᴅᴜ ғᴀɪᴛ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴀᴠᴇᴢ ᴇ́ᴛᴇ́ ᴇɴ ᴏʀᴘʜᴇʟɪɴᴀᴛ ᴅᴇᴘᴜɪs ᴠᴏᴛʀᴇ sᴏɪs ᴅɪsᴀɴᴛ ɴᴀɪssᴀɴᴄᴇ ᴄᴀʀ ᴠᴏᴜs ᴀɢɪssᴇᴢ ᴅɪғғᴇ́ʀᴀᴍᴇɴᴛ ᴅᴇ ᴠᴏs ᴀᴍɪs.
ᴍᴀɪs ᴇɴ ʀᴇ́ᴀʟɪᴛᴇ́ (sᴀɴs ʟᴇ sᴀᴠᴏɪʀ ϙᴜᴇ ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ ᴠᴏᴜs sᴀᴜʀᴇᴢ ᴘᴀʀ ᴜɴᴇ ʟᴇᴛᴛʀᴇ ᴅᴏɴɴᴇ́ᴇ ᴘᴀʀ ᴠᴏᴛʀᴇ ғᴀᴍɪʟʟᴇ ᴀᴅᴏᴘᴛɪᴠᴇ) ᴇsᴛ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴜɴ ᴠɪᴋɪɴɢ ϙᴜɪ ᴠɪᴇɴs ᴅ'ᴜɴᴇ ᴛᴇʀʀᴇ ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴇᴜʀᴋ ᴀʏᴀɴᴛ ᴇ́ᴛᴇ́ ᴇɴʟᴇᴠᴇ́ ᴘᴀʀ ᴜɴ ᴅʀᴀɢᴏɴ ᴀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴠʀᴀɪᴇ ғᴀᴍɪʟʟᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴀʟʟᴇʀ ᴇɴsᴜɪᴛᴇ ᴅᴀɴs ᴜɴ ᴘᴏʀᴛᴀɪʟ ɪɴᴛᴇʀᴅɪᴍᴇɴsɪᴏɴɴᴇʟ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴛᴏᴡɴ.
sᴀɴs ϙᴜᴇ ʟᴇs ʜᴜᴍᴀɪɴs ʟᴇ sᴀᴠᴇɴᴛ, ϙᴜᴇʟϙᴜᴇs ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴠᴇɴᴀɴᴛ ᴅᴜ ᴘᴏʀᴛᴀɪʟ ᴠɪᴠᴇɴᴛ ᴅᴀɴs ʟᴀ ғᴏʀᴇ̂ᴛ ᴅᴜ ᴍᴏɴᴛ ғᴜᴊɪ ᴇɴ ᴛᴏᴜᴛᴇ ᴅɪsᴄʀᴇ́ᴛɪᴏɴ ᴊᴜsϙᴜ'ᴀᴜ ᴊᴏᴜʀ ϙᴜᴇ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ʟᴀ ᴘᴇᴛɪᴛᴇ sᴏᴇᴜʀ ᴅᴇ ʜᴀʀᴏʟᴅ ᴇᴛ ғɪʟʟᴇ ᴅᴜ ᴄʜᴇғ ᴅᴜ ᴠɪʟʟᴀɢᴇ ᴅᴇ ʙᴇᴜʀᴋ ᴇᴛ ᴅᴇ ᴠᴀʟᴋᴀ ᴅᴇ́ᴄᴏᴜᴠʀᴇ ᴄᴇs ᴅʀᴀɢᴏɴs.
ᴇʟʟᴇ ᴠᴀ ғᴀɪʀᴇ ʟᴀ ʀᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴅ'ᴜɴ ғᴜʀɪᴇ ɴᴏᴄᴛᴜʀɴᴇ ғᴇᴍᴇʟʟᴇ ᴅᴇʀɴɪᴇ̀ʀᴇ ᴅᴇ sᴀ ʀᴀᴄᴇ (ᴀᴠᴇᴄ ᴋʀᴏᴋᴍᴏᴜ) ϙᴜɪ ᴀ ᴇ́ᴛᴇ́ ʙʟᴇssᴇ́ ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴘᴏssᴇ́ᴅᴀɴᴛ ʟᴇ ᴍᴇ̂ᴍᴇ sᴏɪғ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴘʀᴇɴᴅʀᴇ ʟᴇs ᴅʀᴀɢᴏɴs, ᴜɴᴇ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴄᴏɴɴᴀɪssᴀɴᴄᴇ ᴇᴛ ᴅᴇ ɴᴇ ᴘᴀs ʟᴇs ᴛᴜᴇʀ ᴄᴏᴍᴍᴇ sᴏɴ ғʀᴇ̀ʀᴇ ᴇᴛ sᴀ ᴍᴇ̀ʀᴇ ᴠᴀ sᴇ ʟɪᴇʀ ᴅ'ᴀᴍɪᴛɪᴇ́ ᴀᴠᴇᴄ ᴇʟʟᴇ ᴊᴜsϙᴜ'ᴀ̀ ᴅᴇᴠᴇɴɪʀ ᴅᴇ ᴍᴇɪʟʟᴇᴜʀs ᴀᴍɪᴇs.
ᴀᴜ ғᴜʀ ᴀ ᴍᴇsᴜʀᴇ, ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴠᴀ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴄᴇʀ ᴀ ᴄʀᴇ́ᴇʀ ᴅᴜ ᴍᴀᴛᴇ́ʀɪᴇʟ ᴘᴏᴜʀ ғᴀɪʀᴇ ᴅᴜ ᴠᴏʟ ᴅᴇ ᴅʀᴀɢᴏɴ ᴘᴏᴜʀ sᴏɴ ᴅʀᴀɢᴏɴ ғᴜʀɪᴇ ɴᴏᴄᴛᴜʀɴᴇ ғᴇᴍᴇʟʟᴇ ᴇɴ ϙᴜɪᴛᴛᴀɴᴛ ʟ'ᴇɴᴛʀᴀɪ̂ɴᴇᴍᴇɴᴛ ᴛᴏ̂ᴛ ᴘᴀʀғᴏɪs ᴘᴏᴜʀ ᴀʟʟᴇʀ ᴅᴀɴs ʟᴀ ғᴏʀᴇ̂ᴛ ᴅᴜ ᴍᴏɴᴛ ғᴜᴊɪ ᴘᴏᴜʀ ᴀʟʟᴇʀ ʟᴀ ᴠᴏɪʀ.
ᴍᴀɪs ᴄᴇʟᴀ ᴠᴀ ᴅᴇᴠᴇɴɪʀ ᴅᴇs sᴏᴜᴘᴄ̧ᴏɴs ᴄʜᴇᴢ ᴠᴏᴜs ᴄᴀʀ ᴄᴇʟᴀ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ғᴀᴍɪʟɪᴇʀs ʟᴇs ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴘᴏᴜʀ ᴠᴏᴜs ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ ᴠᴏᴜs ᴠᴏʏᴇᴢ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴇᴛ ᴠᴏᴜs ᴀʟʟᴇᴢ ᴀᴜssɪ ᴀᴠᴏɪʀ ᴜɴ ᴅʀᴀɢᴏɴ.
ᴜɴ ᴊᴏᴜʀ, ʟᴇ ᴘᴏʀᴛᴀɪʟ s'ᴏᴜᴠʀᴇ ᴇᴛ ᴠᴏᴜs ᴀʟʟᴇᴢ ᴇɴғɪɴ ᴀ ʙᴇᴜʀᴋ ᴘᴏᴜʀ ғᴀɪʀᴇ ᴄᴏɴɴᴀɪssᴀɴᴄᴇ ᴅᴇ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴍᴏɴᴅᴇ ɴᴀᴛᴀʟ ᴀɪɴsɪ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴛʀᴇ ғᴀᴍɪʟʟᴇ ʙɪᴏʟᴏɢɪϙᴜᴇ.
ϙᴜᴇ sᴇ ᴘᴀssᴇ ᴛ'ɪʟ ϙᴜᴀɴᴅ ᴅᴇs ᴄʜᴀssᴇᴜʀs ᴅᴇ ғᴏʀᴇ̂ᴛ ᴠᴏɴᴛ ᴅᴇ́ᴄᴏᴜᴠʀɪʀ ϙᴜ'ɪʟ ʏ ᴀ ᴅᴇs ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴅᴀɴs ʟᴀ ғᴏʀᴇ̂ᴛ ᴅᴜ ᴍᴏɴᴛ ғᴜᴊɪ ᴄʀᴏʏᴀɴᴛ ϙᴜᴇ ᴄᴀ ɴ'ᴇ́xɪsᴛᴀɪᴛ ᴘᴀs ᴠᴏɴᴛ s'ᴇɴ ᴘʀᴇɴᴅʀᴇ ᴀ ᴇᴜx ᴘᴏᴜʀ ᴇssᴀʏᴇʀ ᴅᴇ ʟᴇs ᴛᴜᴇʀ.
ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ɴᴏᴜs ᴀʟʟᴏɴs ʀᴇ́ᴀɢɪʀ ᴀғɪɴ ᴅ'ᴇᴍᴘᴇ̂ᴄʜᴇʀ ᴄᴇʟᴀ ? ᴀ ᴠᴏᴜs ᴅᴇ ᴠᴏɪʀ !
•ଓ.°˗ˋ .*ೃ✧₊˚.❁ ↷
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
VOUS LISEZ
ʀᴏ̂ʟᴇ ᴘʟᴀʏ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ × ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ( EN PAUSE INDÉTERMINÉE )
De Todoᴅᴀɴs ᴄᴇ ʀᴇᴄᴜᴇɪʟ, ɪʟ ʏ ᴀᴜʀᴀ ᴛᴏᴜs ʟᴇs ʀᴘ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ ᴀᴠᴇᴄ ᴜɴᴇ ᴛᴏᴜᴄʜᴇ ᴅᴇ ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ϙᴜɪ sɪɢɴɪғɪᴇ ᴜɴ ᴄʀᴏɪsᴇᴍᴇɴᴛ ᴀᴠᴇᴄ ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇs ᴜɴɪᴠᴇʀs ᴄᴏᴍᴍᴇ ʟᴇs ᴍᴀɴɢᴀs, ᴅᴇssɪɴs ᴀɴɪᴍᴇ́s ᴇᴛ ʟᴇs ᴊᴇᴜx ᴠɪᴅᴇ́ᴏs ᴍᴀɪs ʟᴇs sᴇ́ʀɪᴇs ᴘᴇᴜᴛ ᴇ̂ᴛʀᴇ. ᴠᴏᴜs ᴘᴏᴜᴠɪᴇᴢ ᴀᴜssɪ ᴍᴇ ᴘʀᴏᴘᴏsᴇʀ...