☆ sᴀɪʟᴏʀ ᴍᴏᴏɴ × ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ ᴄʜʀᴏɴᴏ sᴛᴏɴᴇ ☆

43 8 6
                                    

┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩ ┊ ┊ ┊ ✫ ┊ ┊ ︎✧ ┊ ┊ ✯ ┊ . ˚ ˚✩


┏━━━━━━━━━━━━━┓

┗━━━━━━━━━━━━━┛

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

┗━━━━━━━━━━━━━┛


⚠️ : ᴄᴇ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ sᴇ ᴘᴀssᴇʀᴀ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴛɪᴍᴇʟɪɴᴇ ᴅᴇ ɪᴇ ɢᴏ ᴅᴀɴs ᴄʜʀᴏɴᴏ sᴛᴏɴᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴇ̂ᴛʀᴇ ᴘʟᴜs ᴘʀᴇ́ᴄɪs ᴅᴏɴᴄ ɪʟ ғᴀᴜᴛ ᴜɴ ᴍɪɴɪᴍᴜᴍ ᴄᴏɴɴᴀɪ̂ᴛʀᴇ ʟᴇs ᴅᴇᴜx ʟɪᴄᴇɴᴄᴇs ᴇᴛ sɪ ᴠᴏᴜs ᴠᴏᴜʟᴇᴢ ғᴀɪʀᴇ ᴄᴇ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ ᴅᴀɴs ᴜɴᴇ ᴀᴜᴛʀᴇ ᴛɪᴍᴇʟɪɴᴇ ᴅᴇ ɪᴇ ɢᴏ ᴅɪᴛᴇ-ʟᴇ ᴍᴏɪ ϙᴜᴀɴᴅ ᴠᴏᴜs ғᴀɪᴛᴇs ʟᴀ ᴅᴇᴍᴀɴᴅᴇ.

ᴍᴏɴ ᴏᴄ sᴇʀᴀ sᴏɪᴛ ʟᴀ ʀᴇ́ɪɴᴄᴀʀɴᴀᴛɪᴏɴ ᴅᴇ sᴀɪʟᴏʀ ᴍᴏᴏɴ ᴀʟɪᴀs ʟᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇssᴇ ᴇᴛ ʀᴇɪɴᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ʟᴜɴᴇ ᴍᴀʟɢʀᴇ́ ϙᴜᴇ sᴀɪʟᴏʀ sᴀᴛᴜʀɴ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴍᴀ sᴀɪʟᴏʀ ᴘƦᴇ́ғᴇ́ʀᴇ́ᴇ ᴀᴠᴇᴄ sᴀɪʟᴏʀ ᴍᴏᴏɴ.

♡⋆* ﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

。↷ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴠᴏʏᴀɢᴇ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴛᴇᴍᴘs ᴀғɪɴ ᴅᴇ ʀᴇᴄᴇᴠᴏɪʀ ʟᴇs ᴅɪғғᴇ́ʀᴇɴᴛs ᴀᴜʀᴀs ᴍɪxɪᴍᴀx ᴅᴇs ᴘʟᴜs ɢʀᴀɴᴅs ʜᴇ́ʀᴏs ϙᴜɪ ᴘᴇʀᴍᴇᴛ ᴅᴇ ᴄᴏɴsᴛɪᴛᴜᴇʀ ʟ'ᴇ́ϙᴜɪᴘᴇ ᴜʟᴛɪᴍᴇ ᴘᴏᴜʀ sᴀᴜᴠᴇʀ ʟᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴛᴇᴍᴘs.

ᴄᴇᴘᴇɴᴅᴀɴᴛ, ɪʟ ʏ ᴀ ᴜɴ ᴅᴇᴜxɪᴇ̀ᴍᴇ ᴅᴀɴɢᴇʀ ᴇɴ ᴘʟᴜs ᴅᴜ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ᴍᴀɪs ʟᴇs ᴅɪғғᴇ́ʀᴇɴᴛs ᴛᴇᴍᴘs ᴏᴜ̀ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴀ ᴠᴏʏᴀɢᴇ sᴏɴᴛ ᴍᴇɴᴀᴄᴇ́s ᴘᴀʀ ᴅᴇs ᴇɴɴᴇᴍɪs ɪɴᴄᴏɴɴᴜs ᴀ ɴᴏs ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟᴇᴜʀs ᴍᴀɪs ᴠᴏᴜs sᴇᴍʙʟᴇ ғᴀᴍɪʟɪᴇʀs ᴀ ᴠᴏᴜs ᴇᴛ ᴍᴏɴ ᴏᴄ.

ᴅᴇᴘᴜɪs ϙᴜᴇʟϙᴜᴇs ᴛᴇᴍᴘs, ᴠᴏᴜs ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴄᴇᴢ ᴀ ᴀᴠᴏɪʀ ᴅᴇs ғʟᴀsʜs ᴀssᴇᴢ ʀᴇ́ɢᴜʟɪᴇʀs ᴅ'ᴜɴᴇ ᴀɴᴄɪᴇɴɴᴇ ᴠɪᴇ en voyant ᴜɴ ʀᴏʏᴀᴜᴍᴇ ғᴀᴍɪʟɪᴇʀ ᴏᴜ ᴠᴏᴜs ᴘʀᴏᴛᴇ́ɢᴇʀ ʟᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇssᴇ sᴇʀᴇɴɪᴛʏ ᴇᴛ sᴜʀᴛᴏᴜᴛ ᴜɴ ᴄʜᴀɴɢᴇᴍᴇɴᴛ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴇᴍᴇɴᴛ,ᴅᴇs ᴄʜᴀɴɢᴇᴍᴇɴᴛs ᴘʜʏsiϙᴜᴇs ᴀɪɴsɪ ᴅᴇs ᴅʀᴏ̂ʟᴇs ᴅᴇ ᴘᴏᴜᴠᴏɪʀs ᴇᴛ ᴅᴇs ʀᴇ́ғʟᴇxᴇs ᴅᴇ ɢᴀʀᴅɪᴇɴ sᴀɪʟᴏʀ.

ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ʟᴀ ʀᴇ́ɪɴᴄᴀʀɴᴀᴛɪᴏɴ ᴅ'ᴜɴᴇ sᴀɪʟᴏʀ sᴇɴsʜɪ, ᴜɴᴇ ɢᴀʀᴅɪᴇɴɴᴇ ᴅᴜ sʏsᴛᴇ̀ᴍᴇ sᴏʟᴀɪʀᴇ ᴅ'ᴜɴᴇ ᴘʟᴀɴᴇ̀ᴛᴇ ᴇᴛ ɢᴀʀᴅɪᴇɴɴᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʀɪɴᴄᴇssᴇ sᴇʀᴇɴɪᴛʏ ᴀʟɪᴀs sᴀɪʟᴏʀ ᴍᴏᴏɴ ϙᴜɪ ᴘᴏssᴇ̀ᴅᴇ ʟᴇ ᴘᴜɪssᴀɴᴛ ᴄʀɪsᴛᴀʟ ᴅ'ᴀʀɢᴇɴᴛ.

ᴅᴀɴs ᴠᴏᴛʀᴇ ᴀɴᴄɪᴇɴɴᴇ ᴠɪᴇ ᴀᴠᴀɴᴛ ᴅᴇ ᴠᴏᴜs ʀᴇ́ɪɴᴄᴀʀɴᴇ́ ᴏᴜ̀ sᴀɪʟᴏʀ sᴀɪʟᴏʀ ᴄᴏsᴍᴏs ᴠᴏᴜs ᴀ ᴅᴏɴɴᴇᴢ ᴜɴᴇ ᴅᴇᴜxɪᴇ̀ᴍᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴇᴍᴘᴇ̂ᴄʜᴇ́ ϙᴜᴇ ᴠᴏs ᴇɴɴᴇᴍꞮs ᴅᴇ ᴍᴇᴛᴛʀᴇ sᴜʀ ʟᴀ ᴍᴀɪɴ sᴜʀ ʟᴇ ᴄʀɪsᴛᴀʟ ᴅ'ᴀʀɢᴇɴᴛ ᴇᴛ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴘʀɪɴᴄᴇssᴇ sᴇʀᴇɴɪᴛʏ.

ᴠᴏᴜs ᴀʟʟᴇᴢ ʀᴇᴛʀᴏᴜᴠᴇ́ᴇ ʟᴀ ᴍᴇ́ᴍᴏɪʀᴇ ᴅᴇ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴠɪᴇ ᴘᴀssᴇ́ᴇ ᴇɴ ᴘʟᴜs ᴅ'ᴇ̂ᴛʀᴇ ᴍᴇᴍʙʀᴇ ᴅᴜ ᴄʟᴜʙ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ᴅᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴇɴ ʙᴀᴛᴛᴀɴᴛ ᴇʟᴅᴏʀᴀᴅᴏ ᴇᴛ ʟᴀ ɢᴇ́ɴᴇ́ʀᴀᴛɪᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ sᴇᴄᴏɴᴅᴇ ᴘʜᴀsᴇ ᴀɪɴsɪ ᴘᴇɴᴅᴀɴᴛ ʟᴇ ᴠᴏʏᴀɢᴇ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴛᴇᴍᴘs, ᴠᴏᴜs ᴅᴇᴠᴇᴢ ᴀᴜssɪ ʙᴀᴛᴛʀᴇ vos ennemis de la Megaverse ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴀᴠɪᴇᴢ ᴘᴏᴜʀᴛᴀɴᴛ ᴠᴀɪɴᴄᴜ ᴅᴀɴs ᴠᴏᴛʀᴇ ᴠɪᴇ ᴀɴᴛᴇ́ʀɪᴇᴜʀᴇ ᴀᴠᴀɴᴛ ᴅᴇ ᴠᴏᴜs ʀᴇɪɴᴄᴀʀɴᴇᴢ.

ᴍᴀʟʜᴇᴜʀᴇᴜsᴇᴍᴇɴᴛ, ᴠᴏᴜs ᴄᴀᴄʜᴇᴢ ʟᴇ sᴇᴄʀᴇᴛ ᴅᴇ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴠɪᴇ ᴘᴀssᴇ́ᴇ, ᴠᴏs ᴘᴏᴜᴠᴏɪʀs, ᴀʀᴍᴇs ᴀ ᴠᴏs ᴄᴏᴇ́ϙᴜɪᴘɪᴇʀs ᴘᴏᴜʀ ɴᴇ ᴘᴀs ʟᴇs ᴍᴇᴛᴛʀᴇ ᴇɴ ᴅᴀɴɢᴇʀ ᴇᴛ ʟᴀ ɴᴜ-ɢᴇɴ ᴇᴛ ᴇʟᴅᴏʀᴀᴅᴏ sᴇ sᴏɴᴛ ᴀʟʟɪᴇ́s ᴀᴠᴇᴄ ᴠᴏs ᴀɴᴄɪᴇɴs ᴇɴɴᴇᴍɪs ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ʟᴇs sᴀɪʟᴏʀ ᴀᴠᴇᴢ ᴠᴀɪɴᴄᴜs.

ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴀʟʟᴇᴢ-ᴠᴏᴜs ɢᴇ́ʀᴇʀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴠɪᴇ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟᴇᴜʀ ᴇᴛ ᴅᴇ ɢᴜᴇʀʀɪᴇ̀ʀᴇ sᴀɪʟᴏʀ ʀᴇ́ɪɴᴄᴀʀɴᴇ́ᴇ ᴇɴ ᴘʟᴜs ᴅᴇ ᴠᴏᴜs ʙᴀᴛᴛʀᴇ ᴇɴ ʟᴇ ᴄᴀᴄʜᴀɴᴛ ᴀ ᴠᴏs ᴀᴍɪs ϙᴜɪ ᴠᴏɴᴛ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴᴇᴍᴇɴᴛ ʟᴇ ᴅᴇ́ᴄᴏᴜᴠʀɪʀ ?

ᴀ ᴠᴏᴜs ᴅᴇ ᴠᴏɪʀ !

•ଓ.°˗ˋ .*ೃ✧₊˚.❁ ↷

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩

ʀᴏ̂ʟᴇ ᴘʟᴀʏ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ × ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ( EN PAUSE INDÉTERMINÉE )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant