( En média est une de mes musiques préférées des Blackpink et cela est avoir avec le contexte)
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩ ┊ ┊ ┊ ✫ ┊ ┊ ︎✧ ┊ ┊ ✯ ┊ . ˚ ˚✩
┏━━━━━━━━━━━━━┓
┗━━━━━━━━━━━━━┛
⚠️ : ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ! ᴊᴇ ɴ'ᴀɪ ᴘᴀs ᴇɴᴄᴏʀᴇ ғɪɴɪ ʟᴏᴠᴇ ʟɪᴠᴇ ᴅᴜᴄᴏᴜᴘ ᴊᴇ ɴᴇ ᴘᴏᴜʀʀᴀɪs ᴘᴀs ʀᴘ sᴜʀ ᴄᴇᴛ ᴀɴɪᴍᴇ́ ᴘᴏᴜʀ ʟᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛ x).
♡⋆* ﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
1ᴇʀ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ
。↷ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴜɴ ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇɴᴛ ᴏᴜ ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇɴᴛᴇ ϙᴜɪ ᴍᴇ̀ɴᴇ ᴜɴᴇ ᴠɪᴇ ɴᴏʀᴍᴀʟᴇ ᴀʟʟᴀɴᴛ ᴀᴜ ᴄᴏʟʟᴇ̀ɢᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ.
ᴍᴀɪs ᴠᴏᴜs ᴀᴠᴇᴢ ᴜɴ sᴇᴄʀᴇᴛ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴜɴᴇ ɪᴅᴏʟ ᴄᴏɴɴᴜᴇ ᴅᴀɴs ʟᴀ ʀᴇ́ɢɪᴏɴ ᴘᴏᴜʀ ᴠᴏᴛʀᴇ ɪɴᴄʀᴏʏᴀʙʟᴇ ᴛᴀʟᴇɴᴛ ᴍᴜsɪᴄᴀʟ (ᴛᴀʟᴇɴᴛ ᴀ ᴄʜᴏɪsɪʀ ᴍᴀɪs ᴅᴇᴜx ᴍᴀxɪᴍᴜᴍ) ᴅᴜᴄᴏᴜᴘ ᴀᴜ ᴄᴏʟʟᴇ̀ɢᴇ ᴠᴏᴜs ᴄᴀᴄʜᴇᴢ ᴠᴏᴛʀᴇ ɪᴅᴇɴᴛɪᴛᴇ́.
ᴜɴ ᴊᴏᴜʀ, ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ɪɴᴛᴇ́ʀᴇssᴇ́ ᴘᴀʀ ʟᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ᴅᴜᴄᴏᴜᴘ ᴠᴏᴜs ᴀʟʟᴇᴢ ᴛᴇɴᴛᴇʀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴇɴ ʀᴇᴊᴏɪɢɴᴀɴᴛ ʟᴇ ᴄʟᴜʙ ᴅᴜ ᴄᴏʟʟᴇ̀ɢᴇ.
ᴍᴀɪs ᴀ ᴄʜᴀϙᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴀɪ̂ɴᴇᴍᴇɴᴛ, ᴠᴏᴜs ϙᴜɪᴛᴛᴇᴢ ᴀssᴇᴢ ᴛᴏ̂ᴛ ᴘᴏᴜʀ ᴠᴏs ʀᴇɴᴅᴇᴢ-ᴠᴏᴜs ᴅᴇ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴍᴇ́ᴛɪᴇʀ ᴅ'ɪᴅᴏʟ ᴇᴛ ᴛᴏᴜs ᴠᴏs ɴᴏᴜᴠᴇᴀᴜx ᴀᴍɪs ᴠᴏɴᴛ sᴇ ᴘᴏsᴇʀ ᴅᴇs ϙᴜᴇsᴛɪᴏɴs ᴇᴛ sᴜʀᴛᴏᴜᴛ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴄʀᴜsʜ ᴠᴀ ᴇssᴀʏᴇʀ ᴅᴇ ᴘᴇʀᴄᴇʀ ʟᴇ sᴇᴠʀᴇᴛ ᴍᴀɪs sᴀɴs sᴜᴄᴄᴇ̀s ʜᴇᴜʀᴇᴜsᴇᴍᴇɴᴛ ᴍᴀɪs ɪʟ ᴠᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇʀ.
ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴀʟʟᴇᴢ-ᴠᴏᴜs ɢᴇ́ʀᴇʀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴠɪᴇ ᴘʀɪᴠᴇ́ᴇ ᴇᴛ ᴄᴇʟʟᴇ ᴅᴇ sᴛᴀʀ ?
2ᴇ̀ᴍᴇ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ
ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴜɴᴇ ᴊᴇᴜɴᴇ ғɪʟʟᴇ ᴏᴜ ɢᴀʀᴄ̧ᴏɴ ϙᴜɪ ғʀᴇ́ϙᴜᴇɴᴛᴇ ʟᴇ ᴄᴏʟʟᴇ̀ɢᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴇ́ᴛᴀɴᴛ ᴀᴜssɪ ᴍᴇᴍʙʀᴇ ᴅᴜ ᴄʟᴜʙ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛ ᴅᴇ ʟ'ᴇ́ᴛᴀʙʟɪssᴇᴍᴇɴᴛ.ᴜɴ ᴊᴏᴜʀ, ᴠᴏᴜs ʀᴇᴄᴇᴠᴇᴢ ᴜɴᴇ ʙᴏᴜʀsᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴀʟʟᴇʀ ᴅᴀɴs ᴜɴᴇ ᴇ́ᴄᴏʟᴇ sᴘᴇ́ᴄɪᴀʟᴇ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴅᴏᴍᴀɪɴᴇ ᴍᴜsɪᴄᴀʟᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴇ̂ᴛʀᴇ ᴜɴᴇ ɪᴅᴏʟ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴘʟᴜs ɢʀᴀɴᴅ ʀᴇ̂ᴠᴇ.
ᴠᴏᴜs ϙᴜɪᴛᴛᴇᴢ ʀᴀɪᴍᴏɴ sᴀɴs ᴅɪʀᴇ ᴀᴜ ʀᴇᴠᴏɪʀ ᴀ̀ ᴠᴏs ᴀᴍɪs ᴘᴏᴜʀ ᴀʟʟᴇʀ ᴀ ᴠᴏᴛʀᴇ ɴᴏᴜᴠᴇʟʟᴇ ᴇ́ᴄᴏʟᴇ ᴏᴜ̀ ᴠᴏs ᴀɴᴄɪᴇɴs ᴀᴍɪs sᴇ ᴅᴇᴍᴀɴᴅᴀɴᴛ ᴏᴜ̀ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴘᴀʀᴛɪs.
1 ᴀɴ ᴘʟᴜs ᴛᴀʀᴅ, ʟᴏʀs ᴅ'ᴜɴ sʜᴏᴡ ᴛᴇ́ʟᴇ́ ᴏᴜ̀ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴀ̀ ʟ'ᴀғғɪᴄʜᴇ ᴅᴜ ᴍᴏᴍᴇɴᴛ ᴘᴏᴜʀ ᴠᴏs ᴅᴇ́ʙᴜᴛs ᴀɪɴsɪ ᴠᴏs ᴀɴᴄɪᴇɴs ᴀᴍɪs ᴅᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴠᴏɴᴛ ᴇssᴀʏᴇʀ ᴅᴇ ᴠᴏᴜs ᴄᴏɴᴠᴀɪɴᴄʀᴇ ᴅᴇ ʀᴇᴠᴇɴɪʀ ᴇᴛ ᴅ'ᴇxᴘʟɪϙᴜᴇʀ ᴘᴏᴜʀ ϙᴜᴇʟʟᴇ ʀᴀɪsᴏɴ ᴇ̂ᴛᴇs-ᴠᴏᴜs ᴘᴀʀᴛɪ ɪʟ ʏ ᴀ 1 ᴀɴ ᴍᴀɪs ᴠᴏᴜs ᴘʀᴏᴛᴇsᴛᴇ́ ᴇɴ ʀᴇғᴜsᴀɴᴛ ᴅᴇ ʀᴇᴠᴇɴɪʀ ϙᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴏᴍᴀɪɴᴇ ᴍᴜsɪᴄᴀʟ ᴇsᴛ ᴠᴏᴛᴇ ᴘᴀssɪᴏɴ.
ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴀʟʟᴇᴢ ᴠᴏᴜs ғᴀɪʀᴇ ?
ᴀ̀ ᴠᴏᴜs ᴅᴇ ᴠᴏɪʀ !ᴅᴇʀɴɪᴇʀ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ
ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴄᴏʟʟᴇ́ɢɪᴇɴ/ᴄᴏʟʟᴇ́ɢɪᴇɴɴᴇ ᴀ̀ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴠɪᴠᴀɴᴛ ᴜɴᴇ ᴠɪᴇ ʙᴀɴᴀʟᴇ ᴛᴏᴜᴛ ᴄᴏᴍᴍᴇ ᴇ̂ᴛʀᴇ ʜᴜᴍᴀɪɴ ᴀɪɴsɪ ᴀᴜssɪ ᴍᴇᴍʙʀᴇ ᴅᴜ ᴄʟᴜʙ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ.ᴜɴ ᴊᴏᴜʀ, ᴜɴ ᴄᴏɴᴄᴏᴜʀs ᴅᴇ ᴛᴀʟᴇɴᴛ ᴇsᴛ ᴏʀɢᴀɴɪsᴇ́ᴇ ᴅᴀɴs ʟ'ᴇ́ᴛᴀʙʟɪsᴇᴍᴇɴᴛ ᴀғɪɴ ϙᴜᴇ ᴅᴇs ᴇ́ʟᴇ̀ᴠᴇs ᴍᴏɴᴛʀᴇɴᴛ ʟᴇᴜʀ ᴛᴀʟᴇɴᴛ ᴀᴜssɪ ᴇɴ s'ᴀᴍᴜsᴀɴᴛ.
ᴠᴏᴜs ᴘᴏssᴇ́ᴅɪᴇᴢ ᴇɴ ʀᴇ́ᴀʟɪᴛᴇ́ ᴜɴ ᴛᴀʟᴇɴᴛ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴀᴠɪᴇᴢ ᴛᴏᴜᴊᴏᴜʀs ᴄᴀᴄʜᴇ́ ᴀ̀ ᴠᴏs ᴀᴍɪs ᴍᴇ̂ᴍᴇ ᴠᴏs ᴘʀᴏғs ᴅᴇ ᴍᴜsɪϙᴜᴇ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴜɴ ᴛᴀʟᴇɴᴛ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴅᴏᴍᴀɪɴᴇ ᴍᴜsɪᴄᴀʟ ᴏᴜ ᴀʀᴛɪsᴛɪϙᴜᴇ.
ᴠᴏᴜs ᴅᴇ́ᴄɪᴅɪᴇᴢ ᴀʟᴏʀs ᴅᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴇʀ ᴀᴜ ᴄᴏɴᴄᴏᴜʀs ᴏᴜ̀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴏᴄ ᴇᴛ ʟᴇ ᴍɪᴇɴ ᴀᴠᴏɴs ɢᴀɢɴᴇ́ ᴄᴇ ᴄᴏɴᴄᴏᴜʀs ᴀʏᴀɴᴛ ᴇxᴘʟᴏɪᴛᴇ́ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴛᴀʟᴇɴᴛ ᴇɴ ᴘᴜʙʟɪᴄ.
ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ, ᴠᴏs ᴀᴍɪs ᴅᴜ ᴄʟᴜʙ ᴅᴇ ғᴏᴏᴛʙᴀʟʟ ᴅᴇ ʀᴀɪᴍᴏɴ ᴠᴏᴜs ᴘᴏsᴇ ᴘʟᴇɪɴ ᴅᴇ ϙᴜᴇsᴛɪᴏɴs sᴜʀ ᴄᴇ ᴛᴀʟᴇɴᴛ .
ᴜɴ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴛᴇᴜʀ ᴠᴏᴜs ᴀʏᴀɴᴛ ʀᴇᴍᴀʀϙᴜᴇ́ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴄᴏɴᴄᴏᴜʀs ᴅᴇ ᴛᴀʟᴇɴᴛ ᴠᴏᴜs ᴅᴇᴍᴀɴᴅᴇ sɪ ᴠᴏᴜs ᴠᴏᴜʟᴇᴢ ғᴀɪʀᴇ ᴠᴏs ᴅᴇ́ʙᴜᴛs ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴍᴏɴᴅᴇ ᴅᴜ sʜᴏᴡ ʙᴜsɪɴᴇss/ ᴍᴜsɪϙᴜᴇ ᴀɪɴsɪ ᴠᴏᴜs ᴀᴄᴄᴇᴘᴛɪᴇᴢ ᴀᴠᴇᴄ ᴘʟᴀɪsɪʀ.
ᴠᴏᴜs ᴀᴠᴇᴢ ғᴀɪᴛ ᴠᴏs ᴅᴇ́ʙᴜᴛs ᴇᴛ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴠᴏs ᴀᴍɪs ᴠᴏɴᴛ ʀᴇ́ᴀɢɪʀ ᴀ ᴄᴇʟᴀ ?
ᴀᴜʀᴇᴢ ᴠᴏᴜs ᴅᴇs ғᴀɴs ?
ᴀ ᴠᴏᴜs ᴅᴇ ᴠᴏɪʀ !
•ଓ.°˗ˋ .*ೃ✧₊˚.❁ ↷
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
VOUS LISEZ
ʀᴏ̂ʟᴇ ᴘʟᴀʏ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ × ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ( EN PAUSE INDÉTERMINÉE )
De Todoᴅᴀɴs ᴄᴇ ʀᴇᴄᴜᴇɪʟ, ɪʟ ʏ ᴀᴜʀᴀ ᴛᴏᴜs ʟᴇs ʀᴘ ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ ᴇʟᴇᴠᴇɴ ɢᴏ ᴀᴠᴇᴄ ᴜɴᴇ ᴛᴏᴜᴄʜᴇ ᴅᴇ ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ϙᴜɪ sɪɢɴɪғɪᴇ ᴜɴ ᴄʀᴏɪsᴇᴍᴇɴᴛ ᴀᴠᴇᴄ ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇs ᴜɴɪᴠᴇʀs ᴄᴏᴍᴍᴇ ʟᴇs ᴍᴀɴɢᴀs, ᴅᴇssɪɴs ᴀɴɪᴍᴇ́s ᴇᴛ ʟᴇs ᴊᴇᴜx ᴠɪᴅᴇ́ᴏs ᴍᴀɪs ʟᴇs sᴇ́ʀɪᴇs ᴘᴇᴜᴛ ᴇ̂ᴛʀᴇ. ᴠᴏᴜs ᴘᴏᴜᴠɪᴇᴢ ᴀᴜssɪ ᴍᴇ ᴘʀᴏᴘᴏsᴇʀ...