Kayıp Köpek

12 1 0
                                    

Ertesi gün Hıyasettin Veysi Rezmigül'ün "Hayatı Yenmeye Çalıştım Hayatımı Yedim, Ölümden Kaçmaya Çalıştım Uykum Kaçtı, Düştüm Diye Herkes Vurdu Başka Vurmak İsteyen Var Mı Bütün 23 Nisan Şiirleri" kitabıyla ortadan kayboldu. Ancak Hayri Dayı bunun farkında değildi çünkü tüm gün hayvan gibi uyudu. Üç gün sonra uyanınca baktı ki sigarası bitmiş. Dursun'un odasına gizlice girip cebinden cüzdanını aldı. Cüzdandaki 1600₺nin 400₺si ile sigara 800₺si ile rakı 50₺si ile atlet 350₺si ile 200₺ alıyor.Eve döndüğünde Hıyasettin'i bulamadı. Aramaya başladı her yeri aradı ama bulamadı. Kafasına bir taş düştü üstğnde bir not vardı. Ancak taş Hayri Dayı'nın kafasını yarmıştı. Rıza Amca'nın yanına gitti. Kanamayı dırdurmak için kafasına çamaşır suyu ve tuz ruhu döktü. Hayri Dayı daha da kötüleşmeye başladı. Hemen Dursun'un yanına gittiler. Dursun hemen Hayri Dayı'yı revire götürdü. Hayri Dayı bir ay orada kaldı. Eve geri döndüğünde notu gördü. Notta şöyle yazıyordu "Gerizekalı duvara bak". Hayri Dayı duvara baktı. Bir yazı yazıyordu galiba kanla yazılmıştı(Aslında kırmızı boya Hayri Dayı heyecan arıyor). Hayri Dayı korkuyla yazıyı okudu. O korkunç yazıda şöyle yazıyordun "BANA TESİSATÇI LAZIM". Hayri Dayı yazan adrese gider. İşi bitince adam ona parasını verir. Hayri evine döner. Çok mutluydu hayatı normale dönmüştü ve üstelik 2456₺ kazanmıştı. Eve giderken yolda sigara almaya çalışır ama aldığı 2456₺ sahtedir. Sinirlenen Hayri Dayı etrafa işemeye başlar. Eve döndüğünde Hıyasettin'i hatırlar. Hemen Rıza Amca ve Hayriyeyi bulur. Hıyasettin'i aramaya başlarlar.

Hayri Dayı: Döner Bıçaklarıyla DalalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin