Hıyasettin'in Dönüşü

11 1 0
                                    

Yavaşça içeri girdiler. Yeni ve daha güçlü bir düşmanla karşılaşacaklarını düşünüyorlardı. Ve içerde Hıyasettin'i gördüler. İleride cam bir kafesin içindeydi. Camı kırmaya çalıştılar olmadı. Rıza Amca'yı koç başı olarak kullandılar o da olmadı. Hayri Dayı bir anda "Olamaz biz bunu nasıl fark etmedik" dedi. Ve gözyaşları içinde koşarak Dursun'un yanına gitti. Çakısını Dursun'un sırtından çıkardı ve Dursun'un cesedine bir tekme attı. Koşarak geri dönerken şırdanın oluşturduğu rakı gölünde şişesini doldurdu. Ve koşarak geri döndü. Saatlerce Hıyasettin'i çıkarmaya çalıştılar. En son Hayri Dayı çakısını kafese sapladı ve çakısı parçalandı. Artık pes etmişlerdi. Hayri Dayı ağlamaya başladı ve Rıza Amca'yla beraber getirdiği rakıdan içtiler. Hayri Dayı ve Rıza Amca bir anda şarkılar söylemeye başladılar. Artık bu eziyete katlanamayan Hıyasettin kapıdan çıktı , ikisine de birer tokat attı ve Hayri Dayı'nın cebinden sigarasını ve çakmağını aldı. Ve Hayri Dayı'ya " Elinle siper et." dedi.Ağzında sigarayla çıkışa doğru yürümeye başladı. Öbürleri de onu takip etmeye başladılar. Aslında Hıyasettin'i kimse kaçırmamıştı. Hıyasettin kendi kaçmıştı. Herkesin aklında bir soru vardı Veysi Rezmigül'ün "Hayatı Yenmeye Çalıştım Hayatımı Yedim, Ölümden Kaçmaya Çalıştım Uykum Kaçtı, Düştüm Diye Herkes Vurdu Başka Vurmak İsteyen Var Mı Bütün 23 Nisan Şiirleri" kitabına ne olmuştu. Hayri Dayı sonra fark etti ki kitap aslında aylardır göt cebindeymiş. Veysi Rezmigül'ün "Hayatı Yenmeye Çalıştım Hayatımı Yedim, Ölümden Kaçmaya Çalıştım Uykum Kaçtı, Düştüm Diye Herkes Vurdu Başka Vurmak İsteyen Var Mı Bütün 23 Nisan Şiirleri" kitabını göt cebinden çıkaran Hayri Dayı Veysi Rezmigül'ün "Hayatı Yenmeye Çalıştım Hayatımı Yedim, Ölümden Kaçmaya Çalıştım Uykum Kaçtı, Düştüm Diye Herkes Vurdu Başka Vurmak İsteyen Var Mı Bütün 23 Nisan Şiirleri" kitabını yanından geçtikleri Dursun'un cesedine fırlattı. Hıyasettin'in dönüşü şerefine sigara içmeyi ve alkolü bırakacağını söyleyen Hayri Dayı bu kararını kutlamak için iki şişe rakı almış ve ilk kararından 15 dakika içinde dönmüş oldu. Sigara içmeyi bırakan Hayri Dayı artık sigarayı direkt yemeye başladı. Belli bir süre sonra hastanelik olan Hayri Dayı böylece ikinci kararından da dönmüş oldu. Bu sene yaptıkları yaz tatili planı çok eğlenceliydi. Ancak Hayri Dayı sağlık sorunları nedeniyle gidemiyordu. Ama onlar bir çözüm bulmuştu. Hayri Dayı yerine Hıyasettin'i götürdüler. Ve Hayri Dayı yaz boyu hastanede kaldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayri Dayı: Döner Bıçaklarıyla DalalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin