21.BÖLÜM

2.8K 179 310
                                    


Yazım yanlışları için kusura bakmayın

Bu arada karakter tanıtımında meriç i 20 Yaşında yapmıştım

Onu 19 yaşında olarak hayal edin lütfen

umarım beğenirsiniz........

Iyi okumalar.

***

Hatırlatma.

Diğerlerinin yanından lavaboya gitmek için ayrılmıştım orda işimi bitirip koridora çıkarken karşımda ufuğu gördüm "ufuk ? Burada ne işin var"

"Şey asena biraz konuşabilirmiyiz"

"Tabi ki de önemli bir şey mi"

"Bahçeye çıksak ?"

"Olur" be diyeceğini çok merak ediyordum birlikte bahçeye indik ve sessiz olan bir yere geçtik

"Asena lafı çok fazla uzatmayacağım"
Dedi ve derun bir nefes aldı kafami salladım

"Asena ben senden çok hoşlanıyorum........."

Hatırlatma son.

"Ne!"

"Asena ben seni seviyorum. Biliyorum çok anı oldu...... ama lütfen biraz düşün"

"Ufuk......yani.... ben"

"Bak eğer konu abilerinse hallederiz, birlikte bunun üstesinden geliriz........sen...sen ona çok benziyorsun. Hareketlerin.....tavırların.....her şeyiniz aynı..... Asena lütfen bana bir şans ver"

Ne diyeceğimi şaşırmıştım. Ben onu sevmiyordum. Ki onunda beni sevdiğini sanmıyordum, kısasa kısas yapmak istiyordu belkide. Ama bunu yaparak mutlu olamazdı.

Hmm bence onunla sevgili olmalısın. Hem birilerini kıskandırabiliriz.

Arkadaşlar bu iç sesin siz olma ihtimali ne kadar sizce ? Jsjsjjs

Ne! Iç ses saçmalama. Sırf sevmediğim birini kıskandırmak için beni sevdiğini sanan masum birini kullanamam, bunu anca sürtükler yapar.

Tamam be! Bir şey demedik. Kal sen böyle gerizekalı, hem bana niye kızıyosun bende emir kuluyum.

"Bak ufuk... sen beni sevmiyorsun sadece beni sevdiğini sanıyorsun. Yapma böyle... kendini yıpratma kısasa kısas yapmak için ugraşma, bırak o seni bıraktıysa kendi acı ceksin"

Gözlerindeki o ışıltı söndü....
Ona minik bir tebessüm edip yanından geçeceğim sırada kolumu tuttu. Parmakları kolumda derin izler bırakmak istercesine sıkıyordu.

" KİM İÇİN KABUL ETMIYORSUN BENI? HA SÖYLE..... AŞIKSIN DEMI BASKASINA ASIKSIN" delo gibi bağıryordu.içeride müzik sesi nedeniyle içeriye duyulmadığını biliyordum ama bahçedeki birkaç kişi nin bakışları bize dönmüştü.

Kolum acıyordu ama ufuk bunun farkında bile değildi. "U- Ufuk...... kolum" diye fısıldadım zar zor.

Daha yeni fark etmişcesine kolumu hızla bıraktı "Ben fark etmemişim kusura bakma" kafamı salladım. Elim, kolumun üzerinde orayı ovuşturmak la meşguldü.

"Ne olursa olsun senden vazgeçmeyeceğim"dedi ve hızla barı terk etti ufuk, onun arkasından baktım bir kaç dakika boyunca, onun içinde zordu. Çok sevdiği biri tarafından ihanete uğramıştı...

Tekrar içeri gireceğim sırada bar kapısının hemen önünde elleri ceplerinde emiri gördüm.

"Senin burda ne işin var ?"
Diyerek yavaşça yanına ilerledim.

ABİLERİM VE YENİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin