Nedurdi se

47 3 0
                                    

"crrrrrr„ah zas ten otravnej budík. Vypla sem ho a šla sem si vyčistit zuby atd... A šla sem do práce.

~O hodinu později ~
Super zase opsluhuju. Hlavně se usmívat a být milá, říkala sem si." Dobrý den já sem Krystýna a dnes vás opsloužím„řekla sem mile. Najednou ke stolu přiběhli ňáký dvě holky a začeli pištět "MenTe můžeme se s tebou vyfotit? „ ptali se " ale jistě„usmál se a ty holky se snim vyfotili a pak si všimli i mě "Krystý a můžeme se vyfotit i s tebou ?„" klidně„řekla sem a sundala si kšilt"děkujeme „řekly ty holky a odešli."hele Honzo já si myslim že sem něco zapoměl v autě dáš mi klíčky?„ zeptal se kluk který mi přišel povědomí "jasně nemam jít s tebou? „" né jen mi obědnej laté„a odešel s klíčky v ruce "tak co si dáte?„:-) zeptala sem se s úsměvem " dvě laté„usmál se naspátek"tady nebo sebou? „"tady„"dobře tak se někam posaďte a já vám to přinesu. „"můžu se eště zeptat neznáme se?„řekl"asi.... Ano„" já začnu menuju se Krystýna Kovářová a je mi devatenáct„"já sem Honza Macák a je mi dvacet „ až teť sem si uvědomila kdo to je.. ty oči, ten úsměv. Po tváři mi stekla slza. Sundala sem si kšilt a culík "K-Krystý-„hned sem ho objala a přitom brečela." hej Honzo mam ty věci„ pustili sme se a ten kluk byl....Vždyť to je Štěpán! "Štěpáne„hned sem ho taky objala. Pak sem šla udělat ty latéčka. Když sem je dělala tak mě napadlo. Vždy když dělam kafe tak na něj něco namaluju. Na Honzovo sem namalovala srdíčko(btw to sem nikdy nedělala) a na Štěpánovo sem namalovala Youtube button. A šla sem jim to přinést. Položila sem jim to na stoleček a chystala se odejí, ale Štěpán mě zastavil "to si udělala sama?„" jo dělam to pořát. Lidem se to líbí a mě to baví. „ řekla sem. Všimla sem si Honzy který se červenal a usmíval do hrnečku "ale ale ale kdopak se nám tu červená. „ řekl Štěpán provokativně " no já ne „ řekla sem se smíchem a  podívala sem se na Honzu "fajn sem to já. No a? „řekl Honza po chvíli ticha."náhodou vypadáš rostomile. „řekla sem " Honza se ještě víc začervenal. "tak já zas du ještě mam práci„ řekla sem" K-Krystýno m-mohla bysi mi mi dát tvoje číslo?„řekl Honza v rozpacích "jasně že jo„ vytáhla sem mini trhaču a napsala tam svoje číslo" tady to je pane Macáku;-) „moc dobře sem věděla že to nemá rád když semu takhle říká "hahaha strašně vtipný„já se Štěpim sme se skoro váleli na zemi smíchy" Honzine nedurdi se hned„řekla sem když sem se uklidnila "tak fajn už se nedurdim„řekl a usmál se" tak já už budu muset„řekla sem "a v kolik končíš?„řekl Štěpi" ve dvě„ řekla sem. "tak ahoj a zas někdy „řekla sem" čau„"ahoj„.

~v 14:15~
Už sem byla převlečená takže sem se ze všemi rozloučila a šla sem. Pomalu sem šla na zastávku, ale když sem viděla autobus tak sem přidala do kroku. Samozřejmě že sem to nestihla. Začalo pršet a já věděla že tu budu čekat dlouho. Čekala sem vepředu takže sem nebyla pod střechou. Na zastávce zastavil žlutej mustang " kdopak tady nemá deštník.„" jé čau Honzo. No vim kdo tady ten deštní má„zasmála sem se. "poď odvezu tě domů„ bezeslova sem kývla a nasedla" jak sis TY moch koupit mustanga„ zeptala sem se "ále dlouhej příběh„uchechetne se." tak kam mam jet„zeptal se " támle do prava a pak rovně a pak zas do prava„řeknu. Honza na to jen kývne a rozjede se.

Jako nechci nic říkat, ale zatim je to podle mě super (ego up). Vaše Linkyky.

/634/slov.

Love you for ever |MenT|Kde žijí příběhy. Začni objevovat