Love Is Love

23 1 0
                                    

Minule ste četli: "Honzo! Kde sou ty ubrousky!?„"Rady!! Dokázal by si mi podat ubrousky!? „" jasně brácho„"ale dělej!! „ zakřičel na Radyho Honza "už běžim!!„řekl Rady" hele Rady běží! „ zasmála sem se. "Ha ha ha strašně vtipný„řek zase Rady" já vim sem prostě vtipálek„ uchechtla sem se. A začala sem utírat kafe ze zdi."Nechci nic říkat, ale tu zeď budete muset přemalovat.„ "Fakt? To sem nevěděl„ řekl Honza ironicky. Na to už sem nic neřekla jen utírala tu zeď. Jednu ruku sem měla na zemi a druhou utírala. Když sme to doutírali tak sem šla vyhodit ty ubrousky. Už sem brala poslední, ale proten se nahnul i Honza. Chytla sem ubrousek a Honza chytil mojí ruku a..........

Pohled Honzy:
Ona neuhnula! Tak klid Honzo. Neudělal píčovinu. Podívej se na ní překvapenym výrazem. A  přibližovat se "Ehm ehm nerušim náhodou„ řekl Rady, Když už sme byli skoro hlavami u sebe " ne-ne vůbec„řekla Krystýna. A trochu se usmála, ale jen nachvíli. Vzala ten ubrousek a šla ho vyhodit. Šel sem za ní "emm. Mohly bi sme si promluvit? „zeptal sem se" j-jo jasně. O čem chceš mluvit„. " Chtěl bych se chtěl bych se omluvit „ řekl sem na rovinu" za co by ses omlouval?„ otočila se ke mě čelem. "Noo... Za...za to co sem udělal„" vždyť si neudělal nic špatného„ chytla mě za ruku, podívala se mi do očí a volnou ruku mi dala na tvář. "nikdy si neudělal špatnou věc, kromě tvýho hrncovího účesu nic„ zasmála se" náhodou muj-„ nestihl sem to doříct, protože mě umlčela polibkem . usmála se, pustila mě a šla do studia. Já jenom stál a koukal do blba.

" Hej Honzo v pohodě?„zeptal se Tomáš "Co? Jo. Ne. Teda jo„ podíval sem se na něj" tak dělej musíš do točit toho cupheada„ vzal mě kolem ramen
"no konečně už sem si myslela že zavolam Šimonovi (Smusovi) aby to dotočil„zasmála se"hele už budu muset jít.„dodala "p-počkat
co proč?„zetal sem se" musim na koně s Lindou a taky něco nafotit s Kaťou a naposled učit se na maturitu„ řekla smutně "tak na koně tě odvezu, za Kačkou taky a domů tak též„usmál sem se" Díky díky díky!! „ obejmula mě "neni zač„ přimáčkl sem si ji k sobě. Když sem ji pustil udělala to co bych v tu chvíli nečekal.... Dala mi pusu sice na tvář, ale stejnak pusu. Upřímně sem se málem rostál na místě.

" Můžem jet? Nechci přijet pozdě„ zeptala se "jasně jen, kdy se zase uvidíme?Že by sme to dotočili„ zeptal sem se pro změnu já" nejdřív příští týden ve......čtvrtek „ řekla "to nevadí tak zavolam třeba Šimonovi„usmál sem se na ni a ona se na mě usmála spět.

" Hele dík žes mě odvez„řekla"ale neděkuj mi prosím jinak se uděkuješ „řekl sem "no tak dobře vzdávám se. „zasmála se a vystoupila." co prosím tě budeš dělat v tomhle oblečení na koních?„ zeptala se Linda "no... Asi jezdit?„"pochybuju„ řekli obě (Linda a Krystýna)a uchechtli se.

Not great not bat. Tohle je jen začátek, budou i větší šlupky než tohle (teda doufam 😅). Btw ten obrázek sem malovala. Vaše Linkyky.💗

/534/slov

Love you for ever |MenT|Kde žijí příběhy. Začni objevovat