Pohled Krystýny: zaplatili sme a vystoupili z taxíku. Šli sme na recepci "Dobrý den„pozdravili sme s Honzou " dobrý den můžete mi říct prosím vaše ména„ řekla postarší slečna "Jan Macák a Krystýna Kovářová„ řekla sem " ehmm… vi si dete pro vašeho bratra že ano?„usmála se a já ji úsměv oplatila "Ano„ odpověděla sem " tak mi to tady, tady a tady podepište„ řekla a podala nám papíry. Všechno sme podepsali "tak já vám ho přivedu „ řekla a někam odběhla. Po čtvrt hodině šla i s Kubou (Jakub Kovář) za ruku " Ahoj„ pozdravili sme ho s Honzou. Neodpovídal jen se koukal do země. Klekla sem si k němu a začala "nás se nemusíš bát. Teď sme rodina. Já sem Krystýna tvá sestra, tohle je Honza můj přítel„ dokončila sem, otočila sem se na Honzu a usmála se. A Kuba udělal to co sem nečekala objal mě. Chvíli sem sním objímala na zemi, ale pak se někdo přidal. Samozřejmě že to byl Honza, kdo jiný. Kolíbal nás. "můžeme?„ zeptala sem se, ale nedoszala sem odpověď, protože Kuda usnul. Honza ho vzal do náruče a já sem ještě šla něco viřešit.
~°doma°~
Na ty dveře sme zavolali zámečníka. Ten nám je odemkl a obralnás o hezkých 1575Kč. Vešli sem do bytu skopli sme boty a šli sme nahoru do mího pokoje uložit Kubíka a pak sme šli dolů do obýváku. Já sem napsala Kátě že to focení rušim. Seděli sme jen tak na gauči a povídáme si, ale pak mě Honza začal líbat, spolupracovala sem. Pomalu už sme se přesouvali hlouběji (jestli mě chápete 😅pozn.A.), ale když sme slišeli cupitání po schodech, tak sme se rychle odtáhli, sedli si a upravili se. "Dobré ráno Kubíčku„ řekla sem "ségra už mi není pět„ řekl Kuba a mě to zachřálo u srdce." Tak už tě nechám„ zasmála sem se "poď sem„ dodala sem a pokle pala namísto vedle sebe" už du„ řekl sedl si. "Takže… řeknu to noo...že. Honzou sme YouTubeři„ řekla sem se strachem v hlase, Honza mě uklidňoval tím že mě hladil po zádech." A ňeco co bych nevěděl by nebylo?„zeptal se "takže ty víš že natáčíme?„ zeptal se Honza " no ještě, aby ne když to video, kde hrajete cupheada byla strašná bomba. Všude na instagramu se o vás psalo. Všude byli editi a fanarty vás dvou. Jo a taky všude byli skrýny s toho jak ste vylili to kafe!„ řekl energicky. Mi s Honzou sme se na sebe podívali a začali sme se smát.Lidi jen vám chci říct že z toho udělam něco podobnýho jako seriáli Im not okey white this a Stranger things. Nebo jak se to píše. Prostě Krystý bude mít schopnosti jako Sydney(Syd) a Eleven(El). A to je vše. Vaše Linkyky😚.
/466/slov