What The Fuck?!

7 0 0
                                    

O měsíc později: "Kubo vztávačka! Musíš do školy„ přišla k němu do pokoje. Ohhh vy to nevíte už sme mu s Honzou zařídili pokoj. "Mmmm nechmě ještě spát„ zachumlal se do peřiny. "Tak ty palačinky snim sama„ řekla sem a pomalu odcházela, ale to už mě předběhl. Kdyby ste se ptali tak Honza šel s klukama natáčet, takže budu celej den doma sama.

Po půl hodině
"Tak běž ať to stihneš„ řekla sem Kubovi a líbla ho na čelo " tak čau„ řek a já mu zamávala. Zavřela sem dveře a šla na balkon. Byla docela zima takže sem viděla svůj dech. Chvíli sem tam byla a pak mě napadlo skouknout se na rozkoukaný seriály. Koukala dokud mi nepřišla zpráva od Honzy.

Honzík💖

Ahoj zlatí, jen ti chci říct, aby ses podívala za desetminut z balkónu k kemě do pokoje😃

Kristýnka💕
Dobře Honzíku můj milovanej😘💖💘

Zobrazeno

Šla sem si pro mikinu a šla na balkon. Ale to sem neměla dělat.  Podívala sem se tedy k němu do pokeje a tak se líbal s ňákou brunetou s velkejma boobs. Začala sem brečet že to museli slišet i lidi na ulici. Měli otevřený okno takže se odtrhli a podívali se z okna na mě. Já je vifuckovala a šla sem brečet na gauč v obýváku. Po tomhle sem chtěla křičet a křičet. Podívala sem se na fotku nás dvou (Honzy, Kristý) a zamračila sem se, najednou se sklo od rámečku rozletělo na všechny strany i na mě. Řízlo mě na zápěstí na rukou, obličeji tedy ne naobličeji, ale hned pod obočí u oka. "Co to kurva!?„ všechno sem začela uklízet. Rány sem si vičistila a oblepila, až na to zápěstí sem si taky vičistila a obvázala obvazem. Všechno sem vyhodila a šla sem do pokoje pro všechny fotky s tim Kryplem (Honzou). Ty fotky sem potom dala do krabice od bot Nike a šla sem je dát to mu Kryplovi ke dveřím. Ano je to Krypl s velkym k na začátku, protože je Krypl číslo jedna. Ale zapoměla že musim do školy. Oblíkla sem se vzala si svačinu klíče, mobil, peněženku, brejle, klíče a tu zasranou krabici. Vyšla sem z bytu zamkla a šla sem mu to dát, ale pak mě napadlo že mu to dam z ruky do ruky. Zazvonila sem a čekala. Pochvíli mi otevřel samotný Krypl všech kryplů. Mlčel. Dala sem mu to do ruky a šla sem.

Pohled Honzy
Právě sem podved lásku svího zbitečnýho života. Já sem fakt kretén. Vyhodil sem Sáru (to je ta holka se kterou sem se líbal) a šel sem ven se vyvětrat ven.

Po několika hodinách:
Chodil sem a chodil až sem ji uviděl. Uplakanou holku s mou sestrou. Linda sem na mě podíval a zamračila se a já sem se podíval do země. Chvíli sem slišel jak Kristýně něco říká a de ke mě."to si fakt posral Honzo!„ "víš jak se cítí!„ křičela na mě Linda. Já sem jen stá se sklopenou hlavou. " Víš vůbec jak to muselo bolet!?„ křičela na mě dál "já vim„ řekl sem potichu" co si řek!?„ křikla na mě "JÁ VIM!„ křikl sem po ní podíval sem se na ní. "Lindo měli bysme jí. ješ-„ přišla tam. Celá uslzená smutná. Holka která mi ukradla srdce. "Promiň„ řekl sem potichu. podívala se na mě a sklopila zrak. Linda mi už chtěla jednu vlepit, ale Kristýna jí zastavila "za to ti to nestojí„ řekla Lindě. Pustila jí a šla asi pro Kubu do školy." Počkej Kristýno, stůj!„  křikl sem na ní, ale jen se otočila a pousmála se a šla dál

Wassap! Ahojda! Čau! Bam! Želva lidi! Baxčus! Čauky mňauky! Čus bus kaktus!Zdarec sranec lidj! Jak je?! Tahle kapitola je moc smutná na mě. No nic. Ukážu vám jak vypadala Kristýny najizva nad okem:

Oblečení který měla na sobě když šla do školy:

A tohle by bylo vše mějte se famfárově. Čau!!

/662/slov

Love you for ever |MenT|Kde žijí příběhy. Začni objevovat