Pohled Kristýny :
"si děláš srandu!?„řekl Tom, když sem řekla co se za ty 3 roky stala "bohužel„ řekla sem a sklopila pohled k půjčeným bačkůrkám "promiň já-„ nedokončil větu Tomáš "vpohodě„ řekla sem a smutně sem se usmála"poď sem„ řekl Honza a objal mě. Stiskla sem ho hodně.
" lepší?„ zeptal se Honza, když sme se odtáhli " jo„ koukala sem se na svoje (Honzovo) bačkůrky.
" Hele co kdyby sme natočili video„ "jo to by šlo„ usmála sem se" a... Co natočíme„"Cupheada(čte se to kaphed pozn. A.)!„"né„"ale jo„ zasmála sem se "ke mě, nebo k tobě? „zeptal se" jeden díl k tobě a druhej ke me„"ok„"Honzo! Kde sou ty ubrousky!? „"Rady!! Dokázal by si mi podat ubrousky!? „" jasně brácho„"ale dělej!! „ zakřičel na Radyho Honza "už běžim!! „" hele Rady běží! „ zasmála se se. "Ha ha ha strašně vtipný„" já vim sem prostě vtipálek„ uchechtla sem se. A začala sem utírat kafe ze zdi."Nechci nic říkat, ale tu zeď budete muset přemalovat. „ "Fakt? To sem nevěděl „ řekl Honza ironicky. Na to už sem nic neřekla jen utírala tu zeď. Jednu ruku sem měla na zemi a druhou utírala. Když sme to doutírali tak sem šla vyhodit ty ubrousky. Už sem brala poslední, ale proten se nahnul i Honza. Chytla sem ubrousek a Honza chytil mojí ruku a..........
°~Pokračování příště~°
Uff tahle kapitola mi dala zabrat, ale já si myslim že je trochu cringe. Vaše Linkyky:-*
/243/slov