What The Fuck Is Happening To Me

17 1 1
                                    

Šla sem pro Kubu, ale počasí mi nehrálo do karet. Začalo pršet a já vzpoměla na den, kdy sem toho Krypla(Honzu) viděla znovu. "Kurva!! „ zakřičela sem. Najednou se rozletěli všechny okna. Co nejrychleji sem sem se chyta za hlavu" co se to se mnou kurva  děje?! „ zakřičela sem začela sem brečet. "Co se to právě stalo!?„ zakřičel známí hlas. otočila sem se a tam stál tam Kuba. Přiběhl ke mě a objal mě. . Tiskla sem si ho k sobě a brečela." Ségra co se stalo?„ zeptal se klidným hlasem "já-já nevvim s-stalo se to u-už po druhý„ vi/ykoktala sem ze sebe."
Klid všechno je vpohodě„ řekl. I když je menší tak se dobře objímá "p-poď pudem domů„ řekla sem po deseti minutách objímání. Šli sme v klidu dokud sme neviděli Honzu, stou krabicí plnou fotek s Lindou na parkovišti. Když si nás všimli všechny emoce všechno co sem viděla se začelo vracet. Najednou se všechno ve mě začelo vařit. Nečekala sem ani minutu a rozběhla sem se. Bylo mi jedno že sem tam nechala bráchu v tuhle chvíli mi to bylo jedno. Ignorovala sem jejich pokřikování na mě. Běžela sem co to šlo, ale pak nic. Cítila sem jenom bolest, jinak nic. Slyšela sem jenom tiché hlasi. Viděla černo. Černo všude černo. Chodila sem prázdnotou. Nejednou se předemnou obejvila vzpomínka. Byla to Honzova vzpomínka, když sme opravovali Malucha. Začela sem si myslet že umřu. Pohltila mě bolest na krku celkově mě bolelo všechno, ale krk nejvíc. Černota začela praskat jako sklo. Viděla sem bílí strop se velkým světlem a slišela sem tlumené hlasy. Cítila sem že mě někdo drží za ruku, ale za boha sem se nemohla pohnout. Když už sem to vzdávala tak sem tomu člověku zmáčkla ruku. Moje víčka začeli padlat a usla já sem.
------------------------------------------------------
Hmmmmm. Nazdárek párek! Čajk like! Čauký !Ahojký! Takže má kamatádka Kačka se se mnou vsadila a já prohrála. Ta která prohrála (v tomhle případě já) tak musela napsat knížku k seriálu Stranger things. Ten seriál je super. No nic. Už vim co sem vám chtěla říct. Všem vám chci poděkovat za všechny hvězdy a taky všem kamarádům za pomoc . Vaše Linkykynka Kyky.

/367/slov

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 04, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love you for ever |MenT|Kde žijí příběhy. Začni objevovat