I. Fejezet- A ,,Békés'' város

11 2 0
                                    

-Meséljen a városról. Solar Crownról.

Solar Crown. Egy azon városok közül melyben folyamatosan folyik az élet. Mulatozás van és mindenhonnan termelődik a pénz, a turizmus és a hatalom. De ez csak a város fénye oldala.

Arról senki nem beszélt egészen mostanáig hogy mi is történik a sötét oldalon. Gyilkosságok, rablások és egyéb bűntettek követik szorosan egymást. Ezért hogy soha ne tudódjon ki mi történik itt elzárták a várost a külvilágtól. Be lehet jönni. De ha egyszer bejöttél már nincs visszaút. Ez történt az én családommal is. Álom nyaralásnak tűnt. És egy éjszaka alatt változott meg a véleményem. Mint látod én itt vagyok de a családom többi tagja meg már a másvilágon. Maga nem értheti mert nem volt ott velünk.

-Akkor mondja el. Mi történt azon az éjjelen?

Békésen alszik mindenki. Még a légy zümmögését is hallani lehet akkora a csend. Van egy mániám. Imádom a maszkokat gyűjteni. Orvosi,egyszerű, gáz és ez lesz itt a fontos. Fegyverropogás töri meg a csendet. Majd egy robbanás. A robbanás néhány méterre a lakásunktól történt a rendőrség mellett. Az volt az. Az Amtom 42.

-Pontosan mi ez az anyag?

Egy vírus. Nem. Egy drog. Ez se a legjobb kifejezés. Inkább egy halucinogén anyag. Elhitet veled bármit amit a hatása alatt mondanak neked. Akár azt is hogy egy járkáló hulla vagy.

-Tehát zombikat akartak készíteni?

Valahogy úgy. A helyzet hogy rajtam azért nem fogott az anyag mert én az előbb említett gáz maszkomat kaptam fel. Emiatt mások inkább megvetettek, elkerültek és a hátam mögött kibeszéltek. Mégsem zombik voltak. Gondolkodtak és nagyon is emberiek voltak. Egy dolgot nem tudtak soha. Beszélni. Elfelejtették sugallni nekik hogy beszédképesek.

-Mi történt azután?

Az Effektus-Teljes Összeomlás [Befejezve] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora