-Mivel megyünk. Autó?
-Nem. Magunkra vonjuk a figyelmet.
-Motor?
-Az sem. Ugyanaz mint az előbb plusz még hangos is.
-Akkor már csak egy maradt.Leon és én folyamatosan egymást faggattuk hogy mivel indulunk a város a felé. Így esett mindhármunk voksa a helikopterre. Leon szerint egy jó pilóta tudja hogy hogyan lehet csendesen és viszonylag láthatatlanul elvezetni egy gépet. Így Leon eltűnt és pár pillanat múlva visszatért egy katonával.
-Szevasz vörös. Neved?Nem bírom ezt a stílust. De mivel csak ők tudnak biztonságban eljuttatni a városba így megtűrtem.
-Ellie. Tiéd?
-Damian. Én vagyok a pilóta.
-Akkor talán indulhatnánk is mert késésben vagyunk.
Mindenki felszállt majd Leon vázolta a tervet.
A Terv:
Én, Claire és Ellie kiszállunk egy olyan területen ahol nem számítanak ránk. Erre legalkalmasabb hely a város melletti kút telep. Minél beljebb jutunk a városközpont felé annál veszélyesebb az akció. Van a város szélén pár legális fegyverbolt. Ellie szerint további két túlélőt találhatunk a dombon lévő lakásukban. Ellie. Te meg Claire felmentek. Lányos buli lesz. Én az ajtónál őrködök. Damian. Próbáld a gépet minél közelebb tartani a helyzeteinkhez. Vész kivonási terv: Ha egyikünket elkapják az akcióban életbe lép a Q/79-es terv. Vagyis ha gép nincs akkor megpróbálunk kiutat találni ha ez nem sikerül akkor a rendőrség állomásán haza kell üzennünk. Ha a vonalak süketek akkor elvonulunk valami biztonságos helyre és elvégezzük az öngyilkosságunkat. Ellie. Nem kell félned nem lesz semmi baj.Elértük a város határát. Féltem hogy mit fogunk találni ha eléjük a várost.
-Ezeket fogjátok.
-Elemlámpa?
-Szuper erős lámpa telep. Nem kell elemet cserélni.Rémes volt az alattunk fekvő város. Mintha egy hatalmas bűn tanyává lett volna. De eddig is az volt. Akárhova néztem csak a neonzöld szempárokat és az emberalakokat láttam. A hangokat még mindig hallani lehetett és a levegőben még mindig érződött ez az anyag.
-Oké mindenki. Maszkokat fel.
Felraktuk a gázmaszkokat majd felkészültünk a landolásra.
-Claire. Kötél.
-Mi? Én azt hittem hogy leereszkedünk.
-Nem. Lecsúszunk.Nem mondom hogy alig vártam de azt sem hogy nem bírtam megcsinálni. Lecsúszunk majd a háromszög alakzatban Leon legyintett Damiannak aki erre elrepült.
-Akkor hölgyeim. Akció indul.
ESTÁS LEYENDO
Az Effektus-Teljes Összeomlás [Befejezve]
AcciónEllie egy katasztrófa túlélője akit miután kimentettek mégis visszatér a kis üdülővárosba Solar Crownba. Ismeretlen elkövetők eleresztik az Amtom 42 néven ismert bioorganikus fegyvert, és rászabadítják azt a kisvárosra. Ellie reméli hogy barátai Ali...