VI. Fejezet-Az Akció 3/3

2 0 0
                                    

Már az utca közepén járunk. Még mindig sötét van és üres az utca. Amiben nem is kételkedem hogy egyszer csak megbánjuk ezt a gondolkodásmódot hogy élve megússzuk.

Semmit nem látunk a körülöttünk lévő helyszínből. Vaksötét és olyan csend hogy a bakancsaink kopogását is simán lehetett hallani az aszfalton.

Bár ki voltak rakva a címek a házakra figyelmeztette Clairet és Leont hogy nincs igaza a kiírásoknak. Majdnem minden rendben ment amikor megszólalt ák az utcán kihelyezett bemondók amik tartalmazzák a következő sugallatot.

"Betolakodók vannak a városban akik miatt felkelés fog kitörni. Mindenki az utcára vonul és támadni fog."

Claire és Leon szinte azonnal kapcsolt.
-El kell tűnnünk az utcáról.
-Claire vidd valahova Elliet ahol nem találják meg.

Soha nem féltem ennyire mint ebben az egy percben. Majdnem elsírta magam amikor Claire bevágott engem egy félig rozsdásodó Sedanba. Ez egy olyan érzés lehet mint mikor egy rémült egy éves gyerek elhagyni kényszerül szüleit.

Láttam ahogy Leon és Claire egymáshoz ordibálva lövi le a feléjük tartó agymosottak felét. Félelmetes volt nézni. Leon soha nem tudott akkora szimpátiát ébreszteni bennem mint Claire. Lehet azért mert olyan csőlátása volt hogy valamiért csak nagyon ritkán ismerte volna a család fogalmát.

Leon mégis olyan volt mintha az apám lett volna. Lehet hogy nem törődik velem de ez csak a külső. Még nem akarom elveszteni őket. Tudom hogy rengeteg mindent tudnék velük csinálni. Ha meghalnának azt egyszerűen nem tudnám feldolgozni.

Claire. Nem hittem volna hogy ezt fogom mondani. Szeretem ezt a csapatot Clairet és Leont. És nem tudom hogy miért nem jött előbb ez a helyzet hogy előbb találkozhassak velük.

Kiszálltam a kocsiból és odafutottam a legjobb csapathoz akikkel csak találkozhattam volna. Elővettem a pisztolyt és én is beszálltam a lövöldébe. Egy kb. 1 órás irtás után végre elfogytak az emberek és végre folytathattuk utunkat.

Claire volt az aki végül kérdezett.
-Ellie. Miért futottál vissza hozzánk?
-Mert szeretlek titeket. És féltem hogy mi lenne velem ebben a rohadt városban ha elveszítenélek.
-Látod Claire. Mondtam.
-Ne legyél már ilyen bunkó te paraszt.

Ez is hiányzott már. És éppen feledtette velem az egészet aminek hatására elértük a házat.
-Ez az.
-Akkor Claire menj be Ellievel. Én itt várok.

Nem is kellett több. Valahogy éreztem hogy Sarah és Alice reménytelenül vár rám.......

Óh... Bárcsak így lett volna.

Az Effektus-Teljes Összeomlás [Befejezve] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora