"Soobin hyung ile 1 hafta boyunca sevgiliymiş gibi davran. Soobin hyung kabul etmezse de onu ikna et. AH!"Beomgyu karnına yediği şişe ile neye uğradığını şaşırdı. Yeonjun bunun yetmeyeceğini düşünüp ayağa kalktı. Tam Beomgyu'nun üstüne atlayacağı sırada Soobin'in gülüşünü duyup durdu.
"Yeonjun hyung, aynı katil civcive benziyorsun!" Soobin'in dedikleri ile Yeonjun'un kaşları daha da çatıldı. Soobin ve Kai gülme krizine girmişti.
Yeonjun, "Gülmeyin! Ben böyle bir şeyi nasıl yapayım?" dedi.
Soobin yavaş yavaş ciddileşti. "Hyung, en fazla ne olabilir ki?" dedi.
Yeonjun, Soobin'in kabul etmeyeceğini düşündüğü için böyle demesine şaşırmıştı. "Soobin, biz sevgili gibi davranırsak olacakları düşünsene." dedi.
"Hyung, dışarıda sevgiliymiş gibi davranmanıza gerek yok. Sadece bizim aramızda böyle davranacaksınız." dedi Beomgyu.
Yeonjun gözünü devirip odadan çıktı. Hâlâ yorgunluğu geçmemişti. Odasına gitti ve uyumaya başladı.
- - -
Soobin gözünü açtığında üstünde bir ağırlık hissetti. İlk başta Beomgyu sandı fakat sarı saçları görünce kim olduğunu anladı. Yeonjun başını Soobin'in göğsüne yaslamış uyuyordu. Soobin, ona bakmaya çalıştı fakat kıpırdandığı için Yeonjun'u uyandırdı.
"Günaydın aşkım!" Yeonjun'un üstüne atlamasıyla Soobin donup kaldı.
"Günaydın...hyung?" dedi Soobin. Yeonjun, üstünde oturur pozisyona geldi.
"Soobin, dün oynadığımız oyunu hatırlamıyor musun? Sevgili taklidi yapıyorum işte."
"Hyung ama sen onu kabul etmemiştin ki..."
"Kabul etmedim ama yapmak zorundayım. Kural böyle. Soobin'immm!!!" Yeonjun aniden gelen sevgi patlamasıyla Soobin'in üstünde zıplayıp yanaklarını sıktı. Soobin,"AH!" diye bağırınca durdu.
"Hyung, daha kahvaltı yapmadık. Karnım aç ve midemin üstünde zıplıyorsun!" dedi Soobin. Yeonjun tam bir şey diyecekken Beomgyu'nun bağırışıyla ona döndü.
"AAAAAAA!!!! NE YAPIYORSUNUZ SİZ??!!!!" Beomgyu uyanır uyanmaz gördüğü manzara ile şoka uğramış ve bağırmaya başlamıştı.
Yeonjun, Beomgyu'nun onlara garip bir şekilde baktığını görünce hemen kendini Soobin'in üstünden attı. Fakat hızını alamadığı için yere yapışmasını engelleyemedi.
Soobin bir yandan hıçkırarak gülerken bir yandan da Beomgyu'ya laf yetiştirmeye çalışıyordu. "Beomgyu...hıh...Yeonjun hyung sevgili taklidi...hıh...yapıyordu...hıh" Beomgyu da bunu duyunca kahkaha atmaya başladı.
Yeonjun poposunu ovuşturarak ayağa kalktı. Yere hızlı bir şekilde düştüğü için poposu acımıştı. "Bana güleceğinize dişinizi fırçalayın, yüzünüzü yıkayın, üstünüzü değiştirin. Sonra da kahvaltıya gelin." dedi. Beomgyu hemen yataktan kalkıp banyoya gitti. Yeonjun, Beomgyu'nun arkasından gülümsedi. Hâlâ yatakta oturan Soobin'i görünce ise gülümsemesi silindi.
"Soobin? Sen neden hâlâ oturuyorsun?" dedi.
"Bebeğim, ben önce üstümü değiştireceğim o yüzden odadan çıkmanı bekliyorum. Ama sevgilim beni izlemek istiyorsa-" Yeonjun öksürerek lafını böldü.
"Bebeğim mi?" deyip yüzünü buruşturdu. "Tamam çıkıyorum odadan." Sözünü bitirir bitirmez odadan çıktı.
- - -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D/C + yeonbin
Fanfiction[TAMAMLANDI] Her şey Yeonjun'un "Cesaret" demesiyle başladı...