5.BÖLÜM

151 5 3
                                    

(Multimedia'da Gökhan Alkan'ı görebilirsiniz. Hikayede matematik öğretmeni o olucak. Neden onu seçtiğimi bilmiyorum ama hislerim bana iyi olucağını söylüyor. :D İyi okumalar )

Kağıdın tersini çevirip okumaya koyulmuştum.

"BEN GERİ DÖNENE KADAR KENDİNE DİKKAT ET. EVDEN DIŞARIYA ÇIKMA. EĞER BİR İHTİYACIN OLURSA EVDE ZATEN GEREKEN HERŞEY VAR. TANIDIĞIM BİR ARKADAŞIM Kİ KENDİSİ O KONULARDA BİR UZMAN PSİKOLOG YARIN EVE GELİCEK. DELİ OLDUĞUNDAN FALAN DEĞİL. SADECE KENDİNİ KONTROL EDEBİLMEN İÇİN YAPMAN GEREKENLERİ SANA ÖĞRETİCEK. BİR ZAMANLAR SENİN YAŞADIKLARINI BENDE YAŞADIM. HEMDE DAHA KÖTÜLERİNİ. KENDİME SAHİP OLAMADIM VE.. HERNEYSE BOŞVER ZAMANI GELİNCE ÖĞRENİCEKSİN ZATEN."

Vay be! Aptalca gülümsemiştim. Haklıydım. Şüphelerim doğruydu. Şimdilik onun nasıl bir yeteneğe sahip olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Nasıl olsa en kısa zamanda öğrenirdim. Zamanı gelmesi için bekleyemezdim. Ama şuan düşünmem gereken konu bu değildi. Neden buraya gelmiş olabileceğimden başlayabilirdim. Neden burası daha güvenliydi benim için.? Ve neden dışarıya çıkamazmışım ki. Kafamda bir sürü soruyla kapıya doğru yönelmiştim. Tam kapıya elimi uzatmışım ki kilit sesi duyuldu ve kapının üzerinde onun el yazısıyla yazılmış bir yazı belirdi. " SANA BURADA KALMANI SÖYLEDİM APTAL.! "

BEN FARKLIYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin