•ALE ROMANTYCZNIE CZ4•

32 3 25
                                    

Leżąc w łóżku, patrząc na biały sufit w pokoju Tetsuro zastanawiało cie jedno. Co miał na myśli mówiąc „teraz będę musiał wyrzucić ten szlafrok". Obrzydzasz go? A może poprostu się z ciebie wyśmiewa? Szkoda myśleć o takich sprawach. Czas iść spać.

~~~Oczami Kuroo~~~

Wychodząc z łazienki, zauważyłem ze noel już spała, albo udawała? A może poprostu chce iść spać debilu?

-Śpisz?- zapytałem cicho.

-Ymm.. nie.- powiedziała, ciagle była odwrócona w stronę ściany.

-Gryzie cie coś, widzę to.- wychlapałem, kładąc się do łóżka.

-Aaa, to nic szczególnego.- odpowiedziała odwracając się w moja stronę.

-Czyli jednak?- zapytałem.

-Poprostu, czy my jesteśmy razem?- powiedziała, olewając moje pytanie.

-Tak! Co ci wpadło do głowy?- krzyknąłem szeptem.

-Bo nigdy się mnie o to nie zapytałeś.- odpowiedziała lekko zawstydzona tym, że mnie rozdrażniła. Głupiutka.

Szybko zmieniłem pozycje z leżącej na siedzącą rozkrokiem nad moją ukochaną. Jednak miała racje, nigdy jej nie zapytałem o chodzenie.

-Teraz cichutko.- powiedziałem jej szeptem do ucha.

~~~Oczami Noel~~~

„Chłopak zdjął ze mnie całe ubrania, odsłaniając przy tym moje nagie ciało.  Złapał mnie za piersi, poczym zaczął je masować. Czułam przyjemność, nagle chłopak zjechał ręką w dół do mojego intymnego miejsca, i włożył tam dwa palce.

-Ahhh Kuroo!- zajęczałam.

-Spokojnie kochanie. Sprawie, że będziesz czuć tylko przyjemność.

Zobaczyłam, że chłopakowi już pyton stoi na baczność niczym żołnierze w Rosji.

-Mogę już go włożyć?- zapytał

-Trochę się boje, że będzie boleć ale Okej.

Po tych słowach poczułam jego dużego w swoim intymnym miejscu.
Chłopak zaczął się we mnie poruszać, miał racje. Było mi mega przyjemnie. Kuroo przyspieszył ruchy.
Nagle poszukam coś lepkiego we mnie, wygląda na to ze doszliśmy.

-Zostaniesz moją dziewczyną?-zapytał, a mnie zatkało.

-Oczywiście!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TO SPRAWKA GOŁĄBALA! NIE MOJA! JA BYM TO NAPISAŁA ZUPEŁNIE INACZEJ ALE NO RAZ KOZIE WIO JAK TO SIĘ GADAJĄ.

ONE SHOTY~KUROO X READEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz