Pov Mooni
Czekam sobie na moje kochanie UwU. Lloyd powinien być za chwilkę w naszym pokoju.
Kurwa.
Pobiegłam do kibla i zaliczyłam bliskie spotkanie z panią muszlą klozetową.
Prawdopodobnie jestem w ciąży z Lloydem. Uprawiałam z nim swój pierwszy raz jakoś dwa miesiące temu.Wracając do pokoju usłyszałam jęki Lloyda. Co? Poszłam i zobaczyłam coś złego. Kai rucha Lloyda. ZAJEBIE.
Wlazlam do pokoju.- Mooni? C-co ty tu robisz?- zapytał Lloyd. Kai zaprzestał się ruszać.
- A ty?! Ty kurwo pojebana!- wybiegłam.
Usiadłam sobie w salonie i przyszedł Garmadon.
- Co się dzieje Mooni?- zapytał milutko i usiadł koło mnie
- Lloyd to zwykła dziwka...- powiedziałam z wkurwem
- Nie rozumiem...- stwierdził Garm
- Lloyd i Kai... Oni uprawiali seks...
- Co?
- Przed chwilą... Widzialam...- wtuliłam się w ciało mężczyzny i płakałam.
Wiem, że on jakoś dziwnie nie zareaguje. On mnie wychowywał i zna mnie najlepiej na świecie. Jest dla mnie jak ojciec.
- Mooni... Spokojnie... Jeżeli coś takiego jest to pamiętaj, że możesz zerwać z Lloydem. Przecież nic was nie łączy oprócz miłości, którą ty go darzysz...- powiedział na co wybuchnelam płaczem.
- Jestem w ciąży... Z nim...
Garmadon przytulił mnie mocniej. Pamiętam jak próbował mnie pocieszyć po gwałtach jakie przeszłam. Albo... Albo gdy się okazało, że urodziłam martwe dziecko... Tylko on i szkielety są warte mojej miłości... Oni oraz moje dziecko.
Wiedziałam od zawsze, że źle robię ufając innym. Jestem zbyt łatwowierna, że coś się zmieni...DZIĘKI ZA 40 FOLLOW!!!
Tutaj Mooni jest z innej czasoprzestrzeni niż w SNU więc xddd
Kiedyś może zrobię książkę gdzie Mooni ma to wykorzystane 🤔
Na razie poprawiam Czarne Romanse (co słabo mi idzie) i kiedyś wystawie. Muszę wystawić coś co jest w miarę normalne, a tam:
Normalny rozdział -> rozdział z seksem -> rozdział z seksem -> rozdział normalny -> rozdział z seksem
CO JA WTEDY MYŚLAŁAM ROBIĄC TAKĄ KSIĄŻKĘ?! I co chwilę time skipy... Trzeba naprawdę dużo poprawić w niej + muszę ogarnąć SNU by zakończyć, a to dopiero 1/3 tego co mam we łbie...Bayo!!!
CZYTASZ
101 Moich Psychicznych One Shotów
FanfictionCZYTACIE TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIC NIE ODPOWIADAM 😊Jest tu dużo różnych fandomów. Celem książki jest 101 oneshotów, więc spodziewajcie się wszystkiego.😊 👉🏻 Możliwe są sceny gwałtów, wywalonych flaków, seksu💦 👉🏻 Możliwe są normalne...